استراتژی های سئو برای بازاریابی | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای انسان ها طراحی کنید و یک وب سایت استثنایی ایجاد کنید
طراحی اصولاً برای موتورهای جستجو کار احمقانه ای است. ما از سال 1999 تاکنون مسیری طولانی را طی کرده ایم. تلاش برای پر کردن کلمات کلیدی در یک صفحه یا در غیر این صورت "بهینه سازی" آن برای موتورهای جستجو به گونه ای که باعث شود کمتر برای کاربران مفید و جالب باشد ، به ندرت تأثیر مثبتی دارد. در واقع بسیار بیشتر احتمال دارد که علیه شما کار کند یا حتی سایت شما را مجازات کند.

ما به طور کامل در مورد چگونگی ساخت سایتهای جذاب با UI و UX غنی بحث کرده ایم ، اما در اینجا چند مورد از موارد زیر آورده شده است:

طراحی پاسخگو را در آغوش بگیرید. موبایل از نقطه اوج عبور کرده است و دیگر بازگشتی وجود ندارد. اگر فقط برای کاربران رایانه شخصی طراحی کنید ، بخش عظیمی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد. این اشتباه را نکن
برای به حداکثر رساندن تبدیل های خود ، آزمون تقسیم را بیاموزید. نحوه تعامل کاربران با سایت را اندازه گیری کنید و منتظر بمانید تا قبل از اعلام "برنده" از اهمیت آماری برخوردار شوید. به طور کلی باید فقط تغییرات عمده را آزمایش کنید ، مانند پیام های اصلی و تصمیمات مربوط به طراحی ، زیرا قبل از اینکه بتوانید حتی به طور قاطع حتی 2 درصد اختلاف بین دو گزینه را ببینید ، 10000 برداشت طول می کشد.
با تست قابلیت استفاده ، سوار شوید. در حالی که آزمایش تقسیم برای تبدیل مناسب است ، اگر می خواهید یک مشکل ارگونومی تولید کنید ، تست قابلیت استفاده از آن الزامی است. برای انجام تست قابلیت استفاده ، به اندازه های عظیم نمونه نیاز ندارید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ببینید چگونه چند نفر قبل از مشاهده مشکلی به طور غریزی از سایت شما استفاده می کنند. اگر یک بار در آن نمونه کوچک مشکلی پیش آمد ، می دانید که باید آن را برطرف کنید. ادامه آزمایش تا برطرف شدن این مشکل بی معنی است ، تا مشکلات دیگر آشکارتر شوند. تست استفاده از ذهنیت بسیار متفاوت از تست تقسیم است ، اما هر دو حیاتی هستند.
از روانشناسی مصرف کننده استفاده کنید. به طور خاص ، شش اصل تأثیر Robert Cialdini سهم بزرگی در تجربه و تبدیل کاربر دارد: متقابل ، تعهدات ، اقتدار ، اثبات اجتماعی ، کمبود و روابط همه موارد ضروری است. همچنین بهتر است خود را با مفاهیم انزجار از دست دادن ، تعصب وضعیت موجود و لنگر انداختن آشنا کنید.
ما همچنین در مورد اهمیت 6 اصل دکتر Jonah Berger صحبت کرده ایم که مطالب را بیشتر به اشتراک می گذارد:

ارز اجتماعی - مردم برای رشد یا حفظ جایگاه اجتماعی خود چیزهایی را به اشتراک می گذارند. دوست داشتن چیزی دلیل کافی برای به اشتراک گذاشتن آن نیست.
راه اندازها - زمینه نقش عمده ای در اشتراک یا عدم اشتراک ما دارد.
احساسات - محتوای شدید احساسی به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شود ، به خصوص اگر خنده دار یا تحریک کننده باشد (گرچه ترس و خشم جای خود را دارد).
عمومی - اکثر انسانها به خرد جمعیت اعتماد ذاتی دارند ، به خصوص اگر جمعیت در س questionsالات عقاید ، ارزشها و علایق ما را داشته باشند.
عملی - هرچه اطلاعات عملیاتی بیشتر باشد ، احتمال اشتراک آنها نیز بیشتر است.
داستانها - اطلاعات در صورت ارائه به عنوان یک داستان برای ما دارای اهمیت بیشتری است و از این رو احتمالاً ما آنها را به اشتراک خواهیم گذاشت.
به یاد داشته باشید ، یک وب سایت قابل اشتراک سایتی است که ارزش پیوند دادن با آن را دارد و این بدان معناست که احتمالاً بیشتر در موتورهای جستجو ظاهر خواهد شد.

4. وبلاگ نویسی تجاری: بهترین هر دو جهان
اگر چیزی به نام سئو وجود نداشت ، بهترین راه برای ایجاد مخاطب تکرار ، راه اندازی یک وبلاگ است. خوشبختانه یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سئو سایت خود انجام دهید ، راه اندازی یک وبلاگ است. بنابراین خوب کار می کند.

وبلاگ ها برای سئو بسیار مناسب هستند زیرا به شما امکان می دهند تعداد زیادی صفحه تولید کنید و طیف گسترده ای از موضوعات بالقوه پرسش جستجو را هدف قرار دهید. می توانید با جستجوی علایق دست نخورده با تحقیقات بازار و کلمات کلیدی شروع کنید (هنوز هم مهم است). هدف شما این است که بدانید مردم می خواهند چه چیزهایی را بدانند و هیچ یک از وبلاگ نویسان با کیفیت در مورد آن صحبت نمی کنند. ما همیشه دریافته ایم که نوشتن پست "نهایی" وبلاگ در مورد یک موضوع خاص یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است.

ایده اصلی این است که یک موضوع نسبتاً محبوب را پیدا کنید که مردم می خواهند از آن مطلع شوند و یک پست وبلاگ در مورد آن موضوع بنویسید که بر هر پست دیگری در نتایج جستجو غلبه دارد.

خارج از سئو ، به طور قطع وبلاگ ها بهترین راه برای حفظ مخاطب به صورت آنلاین هستند. لیست های ایمیل بیش از هر کانال دیگری مشتری تکراری تولید می کنند ، اما مطالعات نشان داده است که ایمیل های تبلیغاتی منجر به لغو اشتراک می شوند. وبلاگ بهترین راه برای بازگشت مردم است. به شما امکان می دهد از اصول نفوذ و اشتراک پذیری استفاده کنید که در بخش قبلی بحث کردیم به گونه ای که هیچ کانال دیگری قادر به استفاده از آن نیست.

وبلاگ ها نسبت به خبرنامه های الکترونیکی عملکرد بهتری دارند زیرا این محتوا در فضای باز است. هرکسی می تواند آن را پیدا کند و موتورهای جستجو می توانند آن را انتخاب کنند.

در حالی که من شما را به استفاده از ویدئو و تصاویر بسیار تشویق می کنم ، موتورهای جستجو آنها را به طور کامل درک نمی کنند و آنها به اندازه کافی همه کاره نیستند که بتوانند با هر نوع محتوایی سر و کار داشته باشند. وبلاگ اضافه شده با فیلم و تصاویر ، به ویژه فیلم و تصاویر طراحی شده برای قرار دادن در ، مثلاً در فید فیس بوک ، بهترین انتخاب است.

وبلاگ ها مردم را تشویق می کنند تا مشترک شوند تا پیام های شما را دریافت کنند ، حتی اگر آنها به یک برنامه وفاداری یا موارد دیگری در این زمینه نپیوسته باشند. این به شما امکان می دهد مخاطبان بسیار بیشتری نسبت به سایر مخاطبان داشته باشید





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: