نوشته شده توسط : worldmarketing

به طور متناقضی ، دو نتیجه مهم از داشتن بازار ، درآمد قابل توجهی است که می تواند خزانه تحقیق و توسعه شرکت را پر کند ، و یک موقعیت قدرتمند در بازار ، یک ساحل ساحلی که یک شرکت می تواند با گسترش قابلیت های فن آوری و تعریف بازار از سهم بیشتری از بازار برخوردار شود. . بزرگترین پزشکان این روش بازاریابی شرکتهای ژاپنی در صنایعی مانند خودرو ، الکترونیک تجاری ، نیمه هادی ها و رایانه و ارتباطات هستند. هدف اصلی آنها مالکیت در برخی از بازارهای هدف است. ساختار صنعتی keiretsu به آنها اجازه می دهد تا از همه زیرساخت های بازار برای دستیابی به این هدف استفاده کنند. روابط در فناوری ، اطلاعات ، سیاست و توزیع به شرکت کمک می کند تا رهبری خود را اعلام کند.

استراتژی ژاپن سازگار است. این شرکت ها با استفاده از تحقیقات اساسی از ایالات متحده برای شروع سریع توسعه محصول جدید شروع می کنند. به عنوان مثال ، از سال 1950 تا 1978 ، شرکتهای ژاپنی 32000 قرارداد صدور مجوز برای دستیابی به فن آوری خارجی با هزینه تقریبی 9 میلیارد دلار منعقد کردند. اما ایالات متحده حداقل 50 برابر این مقدار را برای انجام تحقیق و توسعه اصلی هزینه کرده است. در مرحله بعد ، این شرکت های ژاپنی محصولات مختلفی را برای جذب بازار و یادگیری و سپس تمرکز بر بازار متمرکز می کنند تا رقبای خارجی را مجبور به عقب نشینی کنند - آنها را به برداشت قابل توجه باز می گرداند. این سودهای کلان در یک مارپیچ جدید تحقیق و توسعه ، نوآوری ، ایجاد بازار و تسلط بر بازار بازیافت می شود.

این مدل از رقابت ، که تحقیق و توسعه ، فناوری ، نوآوری ، تولید و امور مالی را بهم پیوند می دهد - از طریق انگیزه بازاریابی برای داشتن بازار - یکپارچه است - روشی است که همه رقبا برای موفقیت در دهه 1990 در پیش می گیرند.
در دنیای تولید انبوه ، نمونه اصلی آن بازاریابی انبوه بود. در دنیای تولید انعطاف پذیر ، طرف مقابل بازاریابی انعطاف پذیر است. این فناوری در درجه اول قرار دارد ، توانایی بازار به دنبال آن است. این فن آوری سازگاری ، قابلیت برنامه ریزی و قابلیت تنظیم را دارد. اکنون بازاریابی ارائه می شود که کیفیت آن را ارائه می دهد.

امروز فناوری نوید "هر چیز ، هر راهی ، هر زمان" را ایجاد کرده است. در صورت تمایل ، مشتریان می توانند تقریباً از هر کالایی نسخه خاص خود را داشته باشند ، از جمله محصولی که به شناسایی انبوه و نه فردیت متوسل می شود. به یک محصول یا صنعتی فکر کنید که سفارشی سازی در آن غالب نیست. تلفن؟ در اصل ، هدف تلفن بل قرار دادن یک تلفن ساده و کاملا سیاه در هر خانه بود. امروزه بیش از 1000 تغییر مکان و ترکیب در دسترس است ، گزینه هایی که دامنه را از رنگهای مختلف و قابلیت حمل گرفته تا دستگاه های پاسخگویی و قابلیت برنامه ریزی - و همچنین سرویس ها - اجرا می کنند. نوید بیشتری از فیبر نوری و همگرایی رایانه ها و ارتباطات به یک صنعت واحد با انتخاب فناوری حتی بیشتر است.

در مورد یک محصول قابل احترام مانند دوچرخه که در ابتدا به عنوان طرحی در دفترهای لئوناردو داوینچی ظاهر می شد ، چطور؟ طبق مقاله اخیر در واشنگتن پست ، شرکت ملی صنعتی دوچرخه در کوکوبو ، ژاپن دوچرخه های ساخته شده را به سفارش مشتری در یک خط مونتاژ می سازد. دوچرخه های موجود در اندازه گیری های هر مشتری ، ظرف دو هفته پس از سفارش تحویل داده می شوند - و این شرکت 11،231،862 تغییر را در مدل های خود ارائه می دهد ، قیمت فقط 10٪ بالاتر از مدل های آماده.

حتی روزنامه هایی که گزارش این حرکت به سمت شخصی سازی فناوری را گزارش می دهند ، خود به طور فزاینده ای سفارشی می شوند. روزنامه های شهری با مواجهه با تیراژ راکد ، اخبار ، تبلیغات و حتی سرمقاله ها و صفحه های ورزشی خود را برای جلب نظر خوانندگان محلی حومه ، شخصی سازی کرده اند. به عنوان مثال لس آنجلس تایمز ، هفت نسخه منطقه بندی شده دارد که هر یک از جوامع اطراف شهر را هدف قرار می دهد.

آنچه در اینجا کار می کند ، فرمول ریاضی غالب بازاریابی امروز است: تنوع به اضافه خدمات برابر با سفارشی سازی. با توجه به همه پهن کردن های آن به عنوان یک کلمه تبلیغاتی بازاریابی ، سفارشی سازی یک مفهوم کاملاً مستقیم است - این ظرفیت برخورد با مشتری به روشی منحصر به فرد است. فناوری این کار را به طور فزاینده ای امکان پذیر می کند ، اما جالب است که نسخه بازاریابی از قوانین فیزیک ، آن را دشوارتر می کند.

طبق فیزیک کوانتوم ، همه کارها در سطح خرد متفاوت عمل می کنند. نور نمونه کلاسیک است. هنگامی که تحت انواع خاصی از آزمایشات قرار می گیرد ، نور مانند موج رفتار می کند ، تقریباً در حین حرکت موج اقیانوس حرکت می کند. اما در آزمایش های دیگر ، نور بیشتر شبیه یک ذره رفتار می کند و به صورت یک توپ واحد حرکت می کند. بنابراین ، دانشمندان می پرسند ، آیا این یک موج است یا یک ذره؟ و چه وقت آن کدام است؟





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: