نوشته شده توسط : worldmarketing

شما می دانید که آنها به کیفیت ، پایداری و اعتماد مصرف کنندگان خود اهمیت می دهند. بام این بلافاصله مارکی است که دیگران را به فکر داستان خود سوق می دهد ، حتی اگر قبلاً در مورد آنها چیزی نشنیده باشند. Krochet Kids آن محتوا را خودسرانه انتخاب نکرده است. آنها می دانستند که نشان دادن کمی از شخصیت و داستان آنها ارتباط عاطفی و معناداری را با خریدارانی که در جمعیت شناسی هدفشان قرار دارند ، ایجاد می کند.

وقتی مردم وبلاگ شرکت شما یا حتی صفحه اصلی شما را می بینند ، چرا فکر می کنند مهم است؟ آیا آنها می توانند فوراً بگویند ، یا آیا واقعاً باید فکر کنند تا بتواند آن را به ارزشهای خود متصل کند؟

ج) آیا دیگران داستان شما را برای شما تعریف می کنند؟
یک داستان تجاری عالی را می توان بارها و بارها بیان کرد. در واقع ، این باید هدف مارک شما باشد: با کشف داستان شخصیت خود ، باید امیدوار باشید که به مشتریان مارکی بدهید که می خواهند درباره آن صحبت کنند و داستانی را که می خواهند به اشتراک بگذارند.
وقتی مردم در مورد مارک عینک Warby Parker صحبت می کنند ، به ندرت پیش می آید که فقط بشنوید که مردم می گویند: "عینک آنها بسیار مد است!" در عوض ، اغلب می شنوید که خریداران هنگام تعریف از محصولات ، کمی از داستان برند را تعریف می کنند.

آنها در مورد چگونگی هدف WP از ارزان قیمت ساختن عینک های طبی و اینکه قاب های آنها با دست مونتاژ می شود صحبت می کنند. اگر آنها بیشتر بدانند ، ممکن است حتی در چگونگی اهدای عینک برای افراد نیازمند توسط این برند تحقیق کنند.

این برند با تبدیل مشتری های خود به داستان سرایان برند ، کار قابل توجهی انجام داده است. اگر کارت های خود را درست بازی کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید - شما فقط به یک عنصر مناسب برای یک داستان نیاز دارید که برای خوانندگان مهم باشد و آنها را تحریک می کند تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در نتیجه
شخصیت و داستان برند شما نان و کره محتوای شماست. این چیزی است که شما را به ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد آنها سوق می دهد. از بسیاری جهات ، مارک بدون داستان مانند یک استیک بدون چاشنی است.

امیدوارم که این مقاله به شما کمک کند هویت اصلی نام تجاری خود را به آب های شفاف تری برسانید. هنگامی که بررسی می کنید چه عاملی باعث نام تجاری شما می شود و چه داستانی شما را به تحریک سوق می دهد ، به یاد داشته باشید که چگونه همه اینها در ارتباط شما با مصرف کنندگان تأثیرگذار است.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: