نوشته شده توسط : worldmarketing

این هفته در بازاریابی: اهمیت تجربه برند در فروشگاه
در این قسمت از این هفته در بازاریابی ، سام و من از خواهرم جسی اسوچ - قبلاً از لباس عقاب آمریکایی استقبال می کنیم.

در مقر آمریکایی عقاب ، جسی هماهنگ کننده ارشد بصری بود - او به عنوان پلی بین تیم محتوای تصویری و تیم ایده پرداز خلاق عمل می کند تا تجربه تجاری American Eagle را زنده کند.

بخش 1: بررسی اجمالی از تجربه تجاری در فروشگاه
در این بخش ، جسی به ما کمک می کند تا اهمیت اولویت بندی تجربه در فروشگاه و نحوه ایجاد خاطره انگیزتر و منحصر به فردتر بودن تجربه را برای مصرف کنندگان درک کنیم.

جسی تأكید می كند كه اولین برداشت ها مهمترین است زیرا به تعیین كنش تعامل با مشتری كمك می كند. خواه یک تأثیر منفی باشد یا مثبت - اولین برداشت در نهایت به برنامه ریزی سفر خرید هر مشتری کمک می کند.

این بخش با رویکرد جسی در مورد اینکه "آخرالزمان خرده فروشی" در نهایت تجارب موجود در فروشگاه را دوباره زنده می کند ، خاتمه می یابد. از آنجا که تغییر عظیم خرید آنلاین هنوز از برند موجود در فروشگاه کاسته نشده است - این یک استاندارد جدید را متحول کرده است!

بخش 2: شمول نام تجاری و جلب مشتری در خانه - با عقاب آمریکایی
در این بخش ، جسی برجسته می کند که AE چگونه تجربه فروشگاهی خود را از ابتدا شکل داده است. AE با استقبال از انواع بدن و فراگیر بودن برای هر شکل و اندازه ، لحن یک تصویر با نام تجاری جدید را تعیین می کند. با ابراز این پیام مثبت بدن رابطه ای قوی با مشتریان برقرار شده و مشتریان بارها و بارها به فروشگاه های خود دعوت می شوند.

یک نکته مهم در این بخش این است که چگونه فروشگاه های آجر و ملات می توانند خود را از سایر رقبا در بازار جدا کنند ، در حالی که هنوز مخاطبان خاص خود را جذب می کنند. یک مثال شامل چگونگی جدا شدن AE از فروشگاه های مشابه مانند؛ تجهیزات شهری ، نوردستروم ، شکاف. و غیره.

بخش 3: استفاده از تصاویر در صنعت مد
بخشهای 2 و 3 با نکات بحثی همپوشانی دارند ، اما ما به اهمیت این موضوع می پردازیم که چگونه مارک های لباس می توانند یاد بگیرند که خود را در یک منظر در حال رشد نشان دهند.

نکته مهم در این بخش ، اهمیت همگام بودن مارک ها با روندهای اجتماعی و جذابیت جمعیت های جوان است. ما همچنین بحث می کنیم که چگونه مارک های بزرگی مانند AE تغییر جهت جذب جمعیتهای گسترده تر از جمله ، ژنرال Z را به کار گرفته اند.

بخش 4: اثبات شده بودن کیت -Pitch
برای خاتمه بخشیدن به این نمایشگاه ، ما بحث کردیم که چگونه ارزش گذاری در ارزش ها می تواند راهی عالی برای استفاده برندها از برندها و جلب نظر مشتریان جدید باشد.

سپس جسی مثالی عالی در مورد چگونگی ایستادگی AE با فراگیرتر بودن در بازار هدف خود ارائه می دهد. در طول ماه Pride AE ​​با استفاده از نمایشگرهای پنجره خود ، به پشتیبانی بیشتر و تقویت ارزشهای بیشتر بودن خود اشاره کرد.

همانطور که برنامه را به پایان می رساندیم ، جسی اشاره کرد که او توانسته هر آنچه را که از AE آموخته است بگیرد و آن را در استارت آپ جدید خود به نام Pitch Kit اعمال کند. Pitch Kit یک سرویس اجاره کمپینگ است که تا حد زیادی به آگاهی از محیط زیست متکی است. مشابه پاتاگونیا ، خریداران بیانیه ماموریتی را که یک مارک تجاری نشان می دهد ، خریداری می کنند.

سرانجام ، جسی به ما بینش می دهد که مارک های لباس ممکن است در سال های آینده چگونه باشد.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: