نوشته شده توسط : worldmarketing

با گذشت زمان ، مردم فقط مانند گوزن هایی در رودخانه به وبلاگ شما هجوم می آورند. این زمانی است که شما لیست اشتراک را ایجاد می کنید و از وبلاگ خود کسب درآمد می کنید. تنها راه رسیدن به آن نقطه داشتن محتوای با کیفیت بالا و ایجاد آن در یک کلیپ ثابت است.

صبور باشید ، این کار را به روش صحیح انجام دهید و خواهید دید که کلیک ها ، بازدید از صفحه ، سود و درآمد همه به صورت دسته جمعی به شما تعلق می گیرد. تنها راه رسیدن به آنجا تمرکز روی کیفیت مطالب خود است. وقت بگذارید تا هرچه عالی باشد. به کاری که می کنید افتخار کنید و مردم این را می بینند. اگر به آنچه خلق می کنید افتخار کنید ، سرانجام آن افراد نیز به آن افتخار می کنند.

اگر به آنچه خلق می کنید افتخار نکنید ، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که مردم تجارت خود را به شما بدهند؟

غالباً غالباً شرکت ها مشتریان و مشتریان را به عنوان اسکناس های دلاری در نظر می گیرند. خدمات مشتری دیگر اهمیتی ندارد. کیفیت محتوا یا محصولات مهم نیست. تنها چیزی که برایشان مهم است پول و چگونگی بدست آوردن بیشتر آن (به ساده ترین و سریع ترین راه ممکن) است.

به مردم ثابت کنید که به آنها اهمیت می دهید. به مردم ثابت کنید که آنها فقط اسکناس های دلاری نیستند که به حساب بانکی خود وارد می کنید. اگر وقت بگذارید و مرتباً این کار را انجام دهید ، مردم با دادن کارشان به شما در ازای آن پاداش می دهند. آنها می خواهند پول خود را به شما بدهند. شما فقط باید مطمئن شوید که این موضوع را پیچ نمی کنید.

این همان جایی است که مردم و شرکت ها شکست می خورند. وقتی مدل کسب و کار آنها را می بینید و درباره آنچه مهم است تحقیق می کنید ، نمی توانید دلیل آن را بفهمید.

به جای تأکید بر محتوای عالی یا اشتراک گذاری ، هر دو را انجام دهید.

محتوای سازگار و با کیفیت بالا تولید کنید و بقیه در جای خود قرار می گیرند. تا آنجا که سخت است ، صبور باشید و با اصرار برای انتخاب راه آسان مبارزه کنید. کار دشواری است و زمان بر است ، اما در آخر ارزش آن را دارد.

توییتر بهتر می شود
همچنان می توانید از LinkedIn ، Facebook ، Tumblr ، Instagram ، Pinterest و بهترین ، Inbound برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود استفاده کنید. اما بازاریابان محتوا باید مراقب توییتر باشند.

در اوایل ماه فوریه ، توسط بلومبرگ گزارش شد که توییتر با Google قرارداد منعقد کرده است که باعث می شود توییت های 294 میلیون کاربر آن فوراً قابل جستجو باشد.

این قرارداد دسترسی Twitter را بیش از Bing و Yahoo! همانطور که Mashable گفت ، این امر با توجه به دستورات توئیتر به 75 درصد از بازار جستجوی وب ، قابل توجه تر است و شماره 1 وب سایت پر فروش در جهان است.

این حرکت توزیع گسترده تری نسبت به فیس بوک در توییتر ایجاد می کند ، اما به Google نیز کمک می کند. قبل از سال 2011 ، گوگل توییت های فهرست بندی شده ای را ایجاد کرد و سپس + Google را برای رقابت با توییتر راه اندازی کرد (علامت دیگری که روی دیوار نوشته شده است).

این بدان معنی است که توییت های شما فوراً در جستجوی Google نشان داده می شوند (این بدان معنی است که کره چشم بالقوه بیشتری بر روی محتوای شما است). این بدان معناست که شما باید مطمئن باشید که توییت های شما در دسترس و مرتبط هستند. آخرین چیزی که می خواهید یک توییت است که به محض توییت کردن در یک جستجوی Google ظاهر می شود ، ظاهر شما را بد نشان می دهد و یا منجر به احتکار بالقوه می شود.

این فقط شروع است.

آیا هشتگ ها در این میان نقشی خواهند داشت؟

آیا توییت ها روی رتبه بندی شما تأثیر می گذارند؟

آیا توییتر و گوگل توافق نامه دیگری را در صورت پیگیری پیوندها منعقد می کنند؟ از هم اکنون ، توییتر شما را مجدداً به سایت هدایت می کند و Google Bot نمی تواند آنها را ردیابی کند (مانند مورد LinkedIn).

در هر صورت ، این معامله اثبات بیشتری است که بازاریابان محتوا نباید وقت زیادی را در فیس بوک بگذرانند (مگر اینکه فقط کلیک های خالی بخواهید که بلافاصله بازپرداخت شوند). این بدان معناست که بازاریابان محتوا با توجه به دسترسی بالقوه شما با این معامله جدید ، باید کمی بیشتر در توییتر وقت بگذارند. با توجه به ناشناخته های این موضوع ، ممکن است بخواهید زمان بیشتری را در شبکه اجتماعی سپری کنید.

این همچنین میخ نهایی را در تابوت + Google قرار می دهد. اگر توجه کرده باشید ، جای تعجب نیست.

پیشرفت بزرگتر این است که بازاریابان اینترنت و محتوا باید هم بر کیفیت و هم در به اشتراک گذاری آنچه ایجاد می کنند - نه یکی یا دیگری - تمرکز کنند.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: