نوشته شده توسط : worldmarketing

صاحبان مشاغلی که وقت و هزینه خود را برای ساختن صفحه فیس بوک خود صرف کردند در سال 2013 کشف کردند که فیس بوک پست های خود را فقط به بخش کوچکی از طرفداران خود نشان می دهد. اگر آنها می خواهند همه طرفداران فیس بوک خود پست هایشان را ببینند ، اکنون باید هزینه فیس بوک را بپردازند. فیس بوک صاحب شبکه آنهاست! این تغییر قوانین نمونه کاملی از این دلیل است که شما باید از برون سپاری شبکه خود به یک شبکه اجتماعی خودداری کنید. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی شما را کنترل می کند و به شما امکان می دهد دارایی با ارزش فزاینده ای ایجاد کنید.

نکات ایمیل ، لیست سازی

در اینجا برخی از نکات و ایده های بازاریابی از طریق ایمیل برای شما آورده شده است که می توانید قبل از شروع آنها را در نظر بگیرید.

من اکیداً توصیه می کنم به جای خرید یکی از یکی از آن شرکتهای لیست واسطه ، پایگاه داده ایمیل خود را ایجاد کنید.

بهترین راه برای شروع ساختن لیست مشترکان این است که از همه مشتریان و مخاطبین خود بپرسید که آیا می توانید آدرس ایمیل آنها را داشته باشید. هرگز فقط افراد را به لیست ایمیل خود اضافه نکنید. شما نیاز به اجازه دارید ، در غیر این صورت آنها ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرند.

سپس ، س askال کنید که آیا می توانید هر از چند گاهی از طریق ایمیل با یک خبرنامه یا پیشنهادات ویژه یا اطلاعیه ها با آنها تماس بگیرید. با این کار لیست اولیه شما بدست می آید و چیزی برای شروع به شما می دهد. تا زمانی که فقط با اطلاعات مفید با این افراد تماس بگیرید و اشتراک خبرنامه را برای آنها آسان کنید ، لیست شما از نظر اندازه و ارزش بزرگتر خواهد شد.

همچنین شما باید یک جعبه ثبت نام ایمیل در وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید. این باید آسان خوانده شود و در منطقه ای بدون سر و صدا از سایت شما قرار گیرد که همه آن را مشاهده خواهند کرد.

اگر از مردم می خواهید که در خبرنامه شما مشترک شوند ، در ازای پیوستن به لیست مشترکان ، پیشنهاد می کنم چیزی با ارزش واقعی به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن خبرنامه ، من یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه می دادم. من همچنین به شما توصیه می کنم فقط از افراد بخواهید که نام و آدرس ایمیل خود را به شما بدهند ... نه کل داستان زندگی آنها.

توجه: هر اطلاعات اضافی که بخواهید ، تعداد ثبت نام شما را کاهش می دهد.

اهمیت حریم خصوصی
همچنین بسیار مهم است که به مردم اطلاع دهید هرگز و هرگز اطلاعات ایمیل خود را به کسی منتقل نخواهید کرد. من با استفاده از این روش ، یک خواننده خبرنامه با بیش از 60،000 مشترک هدفمند ایجاد کردم.

من همچنین به شما توصیه می کنم هر 7 تا 14 روز فقط یک پیام ایمیل ارسال کنید. این همان کاری است که من با خبرنامه خود انجام دادم ، زیرا مردم از اینکه مملو از اطلاعات باشد متنفر هستند ، حتی اگر این اطلاعات عالی باشد! در نتیجه بمباران نکردن ایمیل با افراد ، مردم منتظر دریافت آنها بودند و افراد بسیار کمی خواستار حذف شدن از لیست مشترکان من شدند.

سرانجام ، (و این بسیار مهم است) شما باید از خوانندگان خود بخواهید که ایمیل های شما را به مخاطبین خود ارسال کنند. اگر محتوا به اندازه کافی خوب باشد ، آنها - اما هرگز چیزی را تصور نمی کنند ، همیشه از آنها سال کنید. در انتهای هر خبرنامه پیامی را وارد کنید که چیزی شبیه به این را می گوید:

"اگر این ایمیل توسط یکی از دوستانتان برای شما ارسال شده است و می خواهید یک نسخه معمولی از آن را دریافت کنید ، می توانید در اینجا مشترک شوید و نکات بازاریابی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید." (سپس از آن متن به صفحه ثبت نام خبرنامه در سایت خود پیوند دهید)

من همچنین به شما توصیه می کنم قوانین حاکم بر بازاریابی از طریق ایمیل در کشور خود را یاد بگیرید و از آنها پیروی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: