نوشته شده توسط : worldmarketing

اندازه گیری اندازه های اشتباه دیجیتالی در رسانه هدایت داده مانند دیجیتال مانند بازگشت به رسانه های آنالوگ است

ما هنوز در این روز و سن بازاریابی دیجیتال در کنیا شوکه و مبهوت هستیم که اکثر مارک ها و رهبری بازاریابی هنوز هم با استفاده از معیارهایی مانند طرفداران ، لایک ها ، دنبال کنندگان ، نمایش ها ، کلیک ها ، بارگیری ها و بازدیدها ، به عملکرد دیجیتال مراجعه می کنند. چند سال پیش این معیارها واقعاً دارای اهمیت زیادی بودند و هنوز جایگاه خود را به عنوان راهی برای سنجش عملکرد یک کمپین به صورت دیجیتال نشان می دهند. با این حال ، تنها معیاری که واقعاً اهمیت دارد ، درگیری دیجیتال است.

درگیری دیجیتال به خودی خود مانند یک معیار باطنی به نظر می رسد اما می توان فهمید که کمپین دیجیتالی شما از این منظر چقدر خوب عمل کرده است. به طور خاص ، به عنوان مثال ، اگر شما یک کمپین دیجیتالی را برای یک محصول یا خدمات اجرا کرده اید ، می خواهید بدانید که از طریق این کمپین چه میزان منجر به تولید صلاحیت شده را می کنید. یکی دیگر از معیارهای مهم برای همین ، پس از مبارزات انتخاباتی ، مبلغ تبدیل فروش به چه تعداد بوده است؟ همانطور که ، چگونه بسیاری از مشتریان در واقع محصولات و خدمات را به روشی خریداری کردند که مستقیماً به کمپین دیجیتال نسبت داده شود. این چیزی است که واقعاً مهم است - هر چیز دیگری بازاریابی شن و ماسه است که متاسفانه هنوز هم بررسی نشده است.

برای اینکه واقعاً بازاریابی دیجیتالی کار کند و به معیارهای دقیق دسترسی داشته باشد ، کمپین های دیجیتال باید از ابتدا تا انتها رویکرد داده محور داشته باشند. این بدان معنی است که استفاده از سیستم عامل ها برای اتوماسیون بازاریابی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبورد تحلیلی و غیره ضروری است تا بتوانید عملکرد کمپین دیجیتالی را به صورت انتهایی تا انتها ارزیابی کنید و از جمله آن می توان به ارزش نهایی مشتری یا CLV اشاره کرد. تنها در این سطح ، برندهای کنیا قادر به بازگشت شفاف در سرمایه گذاری (RoI) خواهند بود که آیا ابتکار عمل بازاریابی دیجیتالی آنها واقعاً مؤثر است یا خیر.

بسیاری از بازاریابان کنیا وقتی بیایند بازاریابی دیجیتال بیسواد باشند

در راستای اندازه گیری معیارهای اشتباه در بازاریابی دیجیتال در کنیا ، یک روشی که ما متوجه شده ایم این است که اکثر متخصصان بازاریابی در کنیا بی سواد هستند و نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد. بسیاری از آنها راجع به تفاوت بین برداشتها ، نمای صفحه ، کلیک بر روی نرخ ، کاربران فعال روزانه و نرخ گزاف گویی بپرسید و آنها خالی بکشند. Dotsavvy به عنوان یک شرکت ، بیش از یک دهه است که بازاریابی دیجیتال داشته و با این وجود می فهمیم که همیشه با توجه به سرعت همه چیز در بازاریابی دیجیتال و در یک زمان تقریبا واقعی ، عوام بازی می کنیم. اگر چشمک بزنید ، از دست دادن انتقال بسیار مهم در شیوه های بازاریابی دیجیتال که می تواند یک برند آنلاین را بسازد یا از هم پاشید ، بسیار آسان است.

بازاریابی دیجیتال ابعادی کاملاً متفاوت در کل ترکیب بازاریابی است و درمی یابیم که بازاریاب های سنتی تمایل دارند مسیر ساده درمان دیجیتالی را به سادگی یک کانال بازاریابی دیگر طی کنند. دیجیتال بسیار بیشتر از این است و برای درک کامل تفاوتهای اساسی ، بازاریابان کنیا نیاز به یک مقدار زمان و تلاش ناچیز برای درک چگونگی عملکرد بازاریابی دیجیتال به صورت روزانه دارند. آنها باید در سیستم عامل های مختلف مانند Google Adwords و Analytics و همچنین رسانه های اجتماعی پیشرو ، اتوماسیون بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گواهینامه را در نظر بگیرند.

هر برندی که خود را به عنوان رهبر بازاریابی دیجیتال در کنیا قلمداد می کند ، باید اطمینان حاصل کند که تیم بازاریابی و آژانس آن دارای کالاهای بازاریابی دیجیتال هستند تا آنها را در اجرای و مدیریت شیوه های بعدی در بازاریابی دیجیتال ، در سراسر هیئت مدیره شایسته و معتبر جلوه دهند - از تضمین وب سایتهای شرکتی و تبلیغاتی که برای هدایت تبدیل فروشها به ساختمان سیستم عاملهای دیجیتال مارک اختصاصی استفاده شده اند تا بتوانند خود را به آرامی از اعتیاد رسانه های اجتماعی خود در چارچوب بازاریابی استراتژیک بلند مدت دیجیتال دور کنند. به طور خلاصه ، بازاریاب های کنیا باید هر روز به مدرسه دیجیتال برگردند تا برای مارک ها و مصرف کنندگان خود مهم باشند.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: