نوشته شده توسط : worldmarketing

"نکات مربوط به بازاریابی" Googling مانند جستجو برای نقل قول #MondayMotivation برای ارسال در اینستاگرام است ... تعداد بسیار زیادی وجود دارد ، و همه فکر می کنند آنها بهترین هستند.

اگر به این فکر کنید ، یافتن "بهترین" نکته بازاریابی نسبی است - با مخاطبان ، منابع و اهداف بازاریابی شما. آنچه برای یک تجارت ممکن است برای شغل دیگری کار نکند. همین مورد برای نقل قول های #MondayMotivation پیش می رود ... و به همین دلیل است که تعداد زیادی از آن ها را انتخاب کنید. همه ما متفاوت هستیم ، و همه ما انگیزه چیزهای مختلفی داریم. و این یک چیز خوب است

اما ، چگونه شما به عنوان یک بازاریاب ، این اختلافات را تحکیم می کنید و یک روش یا فرآیند جدید را پیدا می کنید که برای شما ، مخاطبان شما و محصول یا خدمات شما کار کند؟ خوب ، شما آزمایش می کنید. شما چیزهای جدید را امتحان می کنید. شما از متخصصان و کسانی که پیش ما آمده اند یاد می گیرید.

به همین دلیل ما این "لیست نهایی" را گردآوری کرده ایم.

ما به مجموعه ای از بلندگوهای استراحت INBOUND18 رسیدیم و از آنها خواستیم که بهترین نکته بازاریابی خود را به اشتراک بگذارند. برخی از پاسخ ها مربوط به کار شخصی آنهاست ، برخی دیگر مربوط به شرکتی هستند که آنها از هم جدا هستند ، و برخی از آنها فقط دیدگاههای جالب و جدیدی در مورد روشهای بازاریابی امتحان شده و واقعی دارند.

بهترین قسمت در مورد این لیست؟ این متنوع است - از نظر پاسخ ها و افرادی که به آنها داده اند. موارد بسیار خوبی در پاسخ های زیر وجود دارد ، بنابراین وقت خود را صرف شانه کردن کنید و چند راه را یادداشت کنید. شما هرگز نمی دانید که چه چیزی را از همسالان خود در این زمینه خواهید آموخت. لیست نهایی نکات بازاریابی (از بازاریابان درست مثل شما)
در اولویت بندی مخاطب هدف خود…
"بهترین راه برای اطمینان از طنین انداز بودن ، قرار دادن مخاطب در مرکز است. مواردی که می خواهیم به مخاطبان خود بگوییم و روشی که می خواهیم به آنها برسیم ، ممکن است با چیزهایی که باید بدانند و راهی که می خواهند به آنها برسند ، نباشد. اگر ابتدا با نیازها ، ترجیحات و سؤالات مخاطبان خود شروع کنیم و برنامه های بازاریابی خود را در این زمینه بسازیم ، به احتمال زیاد با موفقیت بسیار بیشتری روبرو خواهیم شد و نتایج بهتری خواهیم دید! "

- ملانیا دزیل ، سخنران اصلی و بنیانگذار StoryFuel

در مارک شخصی در LinkedIn…
"وقتی خلاصه لینکدین (یا کسب و کار شما) آمده است ، نوشتن در شخص سوم را متوقف کنید. خلاصه شما یک بیوگرافی خسته کننده نیست؛ این معرفی شما با شخصی است که نمایه شما را مشاهده می کند ، این یک دست دادن است. آن را گرم ، شخصی کنید و نترسید که شخصیت خود را درون آن بپاشید. این اولین تصور شماست - آن را ماندگار کنید! "

- میکائلا الکسیس ، متخصص اسپرسو سوخت در برندینگ شخصی LinkedIn ، میکائلا الکسیس

در مورد اعتماد مشتری ...
"من فروش را به عنوان یک معامله معنادار بین دو انسان تعریف می کنم ، بنابراین قبل از درخواست هر چیزی ، باید اعتماد مشتری به دست بیاید. برندها باید روایاتی بسازند که مطابق با ارزشهای سازمانشان باشد و سپس آن ارزشها را به مشتریان خود اطلاع دهد. این منجر به افزایش اعتماد می شود و سپس به طرفداران برند ترجمه می شود. به شور و شوق طرفداران بیانسه یا سواران هارلی دیویدسون بنگرید - این مارک ها هویتی را ایجاد کرده اند که باعث می شود افراد احساس کنند ارزش افزوده ای دارند. "

- آماندا اسلاوین ، مدیر عامل و بنیانگذار CatalystCreativ

در ایجاد پیام های بازاریابی به یاد ماندنی ...
بسیاری از بازاریابان آرزو می کنند پیام های به یاد ماندنی ایجاد کنند. ایجاد چیزی مشخص ، احتمال به یاد آوردن بهتر آن را افزایش می دهد. اگر غلات را در بیشتر صبح ها در آشپزخانه خود قرار دهید ، پیتزا هایی که در رختخواب سرو می شوند متمایز خواهند بود. برای ایجاد پیام های متمایز و به یاد ماندنی ، ابتدا جیب های شباهت در صنعت خود را کشف کنید. برای اینکه مغز بتواند ویژگیهای متمایز را تشخیص دهد ، به یک شباهت نیاز دارید. دوم ، اطمینان حاصل کنید که پیام متمایز شما درون مدلهای ذهنی شناخته شده قرار می گیرد و سپس از آنها پخش می شود. بازگشت به مثال صبحانه ، "داشتن مار برای صبحانه" بسیار تحریک آمیز خواهد بود و در مدلهای ذهنی موجود نمی گنجد. تغییر سؤال "چگونه می توانم یک پیام مشخص ایجاد کنم؟" به "چگونه می توانم یک مدل ذهنی موجود را پیچانده کنم؟" تا شانس به یاد ماندنی افزایش یابد. "

- کارمن سیمون ، علوم اعصاب شناختی ، نویسنده و بنیانگذار Memzy

در استفاده از رویدادها برای جدا کردن مشاغل خود…
وی گفت: "در سال 2019 ، مشاغل بیش از گذشته از استراتژی های رویداد استفاده خواهند کرد زیرا تجربیات بشری خواهد بود که چگونه شرکت ها تصمیم می گیرند که خود را متمایز کنند ، به ویژه مواردی که نمی توانند از طریق فناوری ها این کار را انجام دهند. کلید هر استراتژی بزرگ رویداد بسیار ساده است - حافظه مورد نظر برای شرکت کنندگان را شناسایی کنید تا با آن قدم بزنید و به عقب کار کنید. "





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: