نوشته شده توسط : worldmarketing

21. به انجمن ها یا گروه ها بپیوندید
به منظور کمک به مشروعیت دیگران به یک انجمن یا گروه فیس بوک بپیوندید. شرایط گروهی را که به آن ملحق می شوید بخوانید ، اما به طور کلی قابل قبول است که پیوندی به وبلاگ یا وب سایت خود را در امضای نمایه خود (برای تالارهای گفتگو) درج کنید. از شروع موضوعات جدید یا سؤال کردن نترسید. افراد بیشتری احتمالاً چهره شما را از این طریق می بینند. اگر فقط به موضوعات ایجاد شده پاسخ دهید ، پاسخ های شما تمایل به دفن شدن دارند.

22. ایجاد یک لیست ایمیل
در صورت عضویت در لیست ایمیل شما ، چیزی غیرقابل مقاومت و رایگان را به افراد ارائه دهید. این به شما فرصتی می دهد که بارها و بارها به آنها بازاریابی کنید. ابزاری که من برای ساختن لیست ایمیل من استفاده می کنم در صفحه Tools من ذکر شده است.

23- پست مهمان

مطالب عالی برای وبلاگ شخص دیگری بنویسید. این روشی بسیار رایج برای در معرض دید مخاطبان جدید است. فقط حتماً ابتدا نکات من را برای ارسال مهمان مطالعه کنید.

24. مصاحبه کنید
اگر واقعاً چیز ارزشمندی برای ارائه دارید ، بارها می توانید یک میزبان پادکست یا YouTuber پیدا کنید تا بتواند شما را معرفی کند. چشمان خود را برای فرصت تمیز نگه دارید و از رسیدن به آن نترسید. فقط مطمئن باشید که این یک برد برد است. پست های من در مورد موارد را برای نکات بخوانید.

25. ایجاد اینفوگرافیک
اگر تمایل به طراحی دارید ، یک اینفوگرافیک ایجاد کنید. اینها محبوب هستند و اغلب به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شوند. در اینجا یک آموزش اینفوگرافیک وجود دارد. به الهام نیاز دارید؟ در اینجا برخی از.

26. ارائه SlideShare را ایجاد کنید
شاید شما در ایجاد ارائه (پاورپوینت و غیره) تجربه ای داشته باشید. این مهارت ها را به خوبی استفاده کنید و ارائه های بصری جذاب را برای SlideShare ایجاد کنید. حتی تعداد معدود اسلایدها نیز می توانند به خوبی کار کنند. جستجوی موارد محبوب در طاقچه خود را به شما ایده می دهد.

27. ایجاد گرافیک تصویر
مردم دوست دارند گرافیک نقل قول و سایر تصاویر زیبا را در اینستاگرام ، پینترست ، فیس بوک و موارد دیگر به اشتراک بگذارند. یک احساس مارک ایجاد کنید تا مردم شروع به ارتباط شما با آن گرافیک ها کنند. یا ، پست های خود را به نکات اندازه نیش زده و برای هر یک گرافیکی ایجاد کنید. البته به پست اصلی خود پیوند دهید

28. چیزی را راه اندازی کنید

پرتاب یک دلیل طبیعی برای بالا بردن وزوز ایجاد می کند. شما می توانید یک کتاب ، یک محصول یا چیز دیگری به سادگی وبلاگ خود راه اندازی کنید. ایده هایی را در نظر بگیرید: یک تیم پرتاب را جمع کنید ، یک مهمانی IRL (در زندگی واقعی) برگزار کنید ، اعطای هدیه دهید ، در رسانه های اجتماعی قرار دهید. همیشه مردم کار می کنند از نزدیک برای ایده های بی پایان مراقب باشید.

29. SEO خوب را تمرین کنید
اگر سایت شما برای SEO بهینه شده است ، وقتی دیگران به دنبال محتوایی هستند که ارائه می دهید ، بیشتر از این نتایج ظاهر می شوید. برای اطلاعات بیشتر نکات SEO خود را بخوانید.

30. تبلیغ دیگران

من در مورد تبلیغ شخص دیگری صحبت نمی کنم ، بنابراین آنها شما را تبلیغ می کنند. در عوض ، "دیگران را تبلیغ کنید" را به لیست کارهای مرتب خود اضافه کنید. آن را به یک عادت تبدیل کنید. مرتباً دیگران را در رسانه های اجتماعی ، در سایت یا ایمیل های خود برجسته کنید. شگفت آور است که چگونه مهربانی واقعی نسبت به دیگران غالباً به روشی که حداقل انتظار دارید به شما باز می گردد. چیزی مثل پخش عشق نیست.

31. امضای ایمیل
امضای ایمیل خود را فراموش نکنید. پیوندهایی به سایت ، صفحه Facebook ، Twitter یا هر آنچه را که می خواهید برجسته کنید ، درج کنید. اگر از Gmail استفاده می کنید ، انجام آن بسیار آسان است (به شماره 4 مراجعه کنید). توصیه من در اینجا کوتاه نگه داشتن آن است.

32. در وبلاگ ها و وب سایت های کوچکتر تبلیغ کنید
بسیاری از وبلاگ نویسان یا صاحبان وب سایت حامیان مالی را می پذیرند و یک دکمه یا گرافیک را در نوار کناری خود قرار می دهند. برخی نیز ممکن است یک بررسی بنویسند یا پست های حمایت مالی را بپذیرند. هزینه وب سایت های بزرگ غالبا مضر است ، اما بعضی اوقات سایت های کوچکتر هزینه های بسیار مناسب دارند.

33. حامی یک رویداد
میزبان رویداد معمولاً به دنبال افرادی است که می توانند مبلغی از پول نقد (یا محصول) را در ازای برخی از تبلیغات دریافت کنند. اگر در بودجه شما باشد و متناسب باشد ، این می تواند بسیار مؤثر باشد. می توانید یک رویداد را بصورت آنلاین (مثلاً کنفرانس آنلاین) یا آفلاین (مثلاً اجرای 5K محلی) حمایت مالی کنید. باز هم فکر کنید که مخاطبان هدف شما در چه رویدادی شرکت می کنند و آن ها را دنبال می کنند.


حتی نکات بیشتر
اگر می خواهید نکات بیشتری داشته باشید ، من شما را تشویق می کنم اگر در حال حاضر نیستید در Useletter عضو شوید. این برنامه رایگان است و شامل نکات سریع (اغلب راهنمایی های مربوط به ترافیک یا بازاریابی) هر هفته است.



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

20 راه برای بازاریابی کتاب ، وبلاگ یا تجارت شما
چگونه می توانید این کلمه را در مورد سایت ، وبلاگ ، کتاب ، تجارت ، محصول ، محصول ، رویداد ، خدمات یا پروژه خود پخش کنید؟ در بازاریابی امروز ، ایجاد روابط ، مفید بودن و ایجاد اعتماد مهم است.


این سه چیز زمان می برد ، اما وقتی به آنها متعهد شدید ، به این دو سؤال پاسخ دهید:

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ خواننده یا مشتری کامل شما کیست؟ این برای شناسایی بسیار مهم است و بازاریابی را بسیار ساده تر می کند. خاص باشید. "همه" جواب خوبی نیست. بازاریابی شما بسیار مؤثر خواهد بود.
آیا شما وب سایت دارید؟ اگر اینطور نیست ، یکی را بگیرید. آنقدر پیچیده نیست که به نظر برسد. شما می توانید مراحلی را که من اینجا شرح می دهم دنبال کنید. آنها کار می کنند که آیا شما می خواهید یک وبلاگ داشته باشید یا فقط یک وب سایت ثابت. اگر این وب سایت شما بدون وبلاگ می خواهید ، به سادگی صفحه اصلی خود را به عنوان یک صفحه استاتیک (که در آن پست نیز توضیح داده شده است) تنظیم کنید. یا موضوعی را انتخاب کنید که دارای صفحه اول مختلفی است که در آن ساخته شده است. اینجا موضوعی است که من استفاده می کنم و نکات من برای انتخاب طرحی که برای شما مفید باشد.
هنگامی که این موارد را تنظیم کردید ، در اینجا چند ایده بازاریابی آورده شده است:

1. در رسانه های اجتماعی درگیر شوید
مهربان باشید ، مفید باشید. فقط مسائل شخصی خود را تبلیغ نکنید ، روابط برقرار کنید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ همانطور که در پست خود در مورد بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای استفاده ذکر کردم ، به این فکر کنید که مخاطبان هدف شما از کجا معلق هستند و از همانجا شروع می کنند.

 

2. از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود نهایت استفاده را ببرید
ایجاد پروفایل های جذاب در کلیه کانال های رسانه های اجتماعی. مخاطبی را در نظر بگیرید که به احتمال زیاد می توانید پروفایل خود را برای هر یک جلب کنید و متناسب باشید. لازم نیست برای هر سیستم عامل از همان استفاده کنید. همچنین ، به یاد داشته باشید بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با موتورهای جستجو مانند توییتر و گوگل و پینترست و گوگل یکپارچه شده اند ، بنابراین در پروفایل ها ، توضیحات و پست های خود به کلمات کلیدی توجه کنید (به شماره 4 در نکات مراجعه کنید).

3. اشتراک گذاری اجتماعی را در سایت خود آسان کنید
دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در محتوای خود قرار دهید و دیگران را به اشتراک بگذارید.

4- تبلیغات رسانه های اجتماعی بخرید
مانند آن یا نه ، رسانه های اجتماعی از "بازی آزاد" به سمت "پرداخت بازی" حرکت می کنند. به عنوان مثال ، روزهایی نیست که بتوانید صفحه فیس بوک ایجاد کنید و هر کسی که دوست داشته باشد می تواند پست های شما را ببیند. پینترست ، اینستاگرام و دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از این پرونده پیروی می کنند. اگر آن را در بودجه خود دارید ، خرید تبلیغات رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

5- گروه متفکر را شروع یا پیدا کنید
یک گروه متفکر راهی مناسب برای ایجاد روابط و بهره مندی از مزایای متقابل همکاری با یکدیگر در جهت تبلیغ چیزهای دیگر است. پست من را بخوانید ، چرا باید برای اطلاعات بیشتر جزئی از گروه Mastermind باشید.

6. در همکاری های آنلاین شرکت کنید
روش های بسیاری وجود دارد که مردم در کنار یکدیگر کار می کنند ، منابع خود را با هم جمع می کنند و راه را برای پیش رو می گذرانند. برخی از نمونه ها عبارتند از فروش Ultimate Bundle ، چالش نوشتن 31 روز ، NaNoWriMo (نوشتن رمان در یک ماه) ، گروه های فیس بوک ، تخته های گروه پینترست و موارد دیگر.

اگر یک بلاگر هستید ، با وبلاگ نویسان دیگر گروه برقرار کنید و یک سری بنویسید و آن را با هم تبلیغ کنید. در اینجا چند مثال گذشته آورده شده است: The Ultimate Swap Swap ، 4 مادر ، راه ساده برای پس انداز پول و 31 روز تعجب.
7. به یک کنفرانس یا جلسه ملاقات بروید
این یکی از نکات برتر شبکه من است. اگر می توانید افراد را به صورت رو در رو ملاقات کنید ، این کار را انجام دهید. من نمی توانم به شما بگویم که چند نفر را شنیده ام می گویند که پس از برقراری ارتباط در زندگی واقعی ، شاهد پیشرفت چشمگیر در ترافیک یا تجارت بوده اند. اگر افراد بطور حضوری شما را بشناسند ، افراد به احتمال زیاد به شما اعتماد دارند و یا به چیزهای شما تبلیغ می کنند. دوباره ، روابط.

8- پادکست را شروع کنید
بنابراین بسیاری از مردم از مزایای این فضای نسبتاً جدید و در نتیجه غیرقابل جمع شدن لذت می برند. و محبوبیت پادکست افزایش می یابد. راه اندازی پادکست توسط جان لی دوماس (گورک پادکست؛ پیوند وابسته) مکان خوبی برای شروع است.
9. پخش زنده انجام دهید
اگر دوست دارید خودجوش باشید ، فیس بوک لایو به سرعت در حال تبدیل شدن به محلی برای پخش زنده است. اما می توانید از YouTube Live نیز استفاده کنید. برای ایجاد خود به عنوان یک اقتدار ، از فیلم زنده استفاده کنید ، محتوای مفیدی را به اشتراک بگذارید و با دیگران در ارتباط باشید.

10. استفاده از فیلم (Vlogging)
اگر ترجیح می دهید برنامه ریزی کنید ، یا می خواهید فرصتی برای ویرایش یا انجام چندین بار انجام دهید ، فیلم از پیش ضبط شده نیز گزینه بسیار خوبی است. اگر به عنوان مثال ، فیلم ها را در YouTube (کانال من) ارسال می کنید ، به گروهی از افراد دسترسی پیدا خواهید کرد که ممکن است در سایر قسمت های وب با آنها روبرو نشوید. این فیلم ها همچنین به راحتی در سایت شما جاسازی شده و در جای دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.
11.یک وبینار انجام دهید
این زمانی است که شما یک اسلایدها را در کنار هم قرار داده و یک جلسه آموزشی زنده را بصورت آنلاین انجام می دهید. در اینجا یک کارگاه وبینار رایگان است.

12. ایجاد صفحه نمایش یا آموزش
بسیاری از افراد یادگیرنده بینایی هستند و از یک گام به گام ویدیو برای کمک به آنها در انجام یک کار خاص قدردانی می کنند. اگر می توانید به مردم نشان دهید که چگونه کارهایی را در رایانه خود انجام دهید ، از ابزاری مانند Screencast-O-Matic (رایگان) یا ScreenFlow (مورد علاقه من برای Mac؛ پیوند وابسته) استفاده کنید تا صفحه رایانه خود را ضبط کنید در حالی که به طور شفاهی دستور می دهید.

13. اظهار نظر در مورد محتوای ایجاد شده توسط دیگران
این روشی آسان برای جلب چهره یا مارک شما در مقابل افراد است. همچنین در صورت ارائه توصیه های مفید می تواند یک استراتژی عالی برای ایجاد خود به عنوان ستون در یک طاقچه باشد. در اینجا نکات من برای اظهار نظر در مورد بلاگها به طور مؤثر ذکر شده است ، اما نکات مربوط به تقریباً هرگونه تعامل آنلاین قابل استفاده است.

14. یک برنامه آیفون ایجاد کنید
موبایل در حال انفجار است و افراد زیادی برای سایت یا محصول خود برنامه ایجاد می کنند. شما می توانید خودتان این کار را انجام دهید (گوگل آموزش های زیادی را برمی گرداند) یا شخصی را استخدام می کند که این کار را برای شما انجام دهد. مکانی مانند Upwork یا یک توسعه دهنده را امتحان کنید.

15. به کانالهای رسانه ای سنتی دسترسی پیدا کنید
پست 109 راه برای ایجاد تجارت غیرقابل مقاومت در برابر رسانه ، راه خوبی برای شروع کار است. و این مصاحبه پادکست ، چگونه لورن گروتمن در تلویزیون تمام وقت در تلویزیون می شود ، همچنین پر از نکات عالی است.

16. برای یک مجله تجارت بنویسید
اگر موضوع یا طاقچه شما منطقی است و می دانید مخاطب هدف شما مجلات تجارت می خواند ، در اینجا مقاله ای با راهنمایی برای کمک به شما است.

17. دریافت توصیفات
در نظر بگیرید با افرادی که ایمیل های خوبی را ارسال کرده اند یا اظهار نظر کرده اند در مورد شما ، وبلاگ ، کتاب ، محصول یا خدمات خود بگویید. بپرسید که آیا شما مایل به ارائه یک توصیف هستید. در اینجا چند روش برای به حداکثر رساندن توصیفات آورده شده است.

18. ارسال لیست های لیست
به موضوع خود بیاندیشید. بیایید بگوییم که این چوب است. اکنون در مورد لیست هایی که می توانید مربوط به نجاری سازی کنید فکر کنید. به عنوان مثال ، "5 نجاری كه در یوتیوب دنبال می شوند" یا "10 ابزاری كه همه نجاران نباید بدون آن انجام دهند" یا "8 وب سایت برتر صنعت چوب" یا "15 ترفند نجاری برای صرفه جویی در وقت". شما ایده را می گیرید.

برخی از بهترین پستهای لیست موارد برجسته دیگران است. چرا؟ از آنجا که در این صورت می توانید با افرادی که ذکر کرده اید تماس بگیرید (من ترجیح می دهم از طریق رسانه های اجتماعی ، اما ایمیل در صورت عدم دسترسی اسپم قابل قبول است) و به آنها بگویید که آنها را برجسته کرده اید. آنها اغلب پست شما را با پیروان خودشان به اشتراک می گذارند.

یک تاکتیک محبوب دیگر ، فکر کردن به یک موضوع و سپس ارسال یک دسته از تأثیرگذار در طاقچه شماست. به آنها بگویید که می خواهید درمورد [موضوع] پستی بنویسید و از آنها بخواهید چیزی مانند "من دوست دارم شما را درج کنم. آیا می توانید یکی از بهترین نکات خود را برای [موضوع] برای من بگویید؟ " اگر آنها شرکت کردند ، از آنها سپاسگزاریم ، در پست خود نام و پیوند دهید (البته) و با ارسال لینک سریع هنگام ارسال مستقیم ، از طریق ایمیل آنها را به آنها ایمیل بزنید.

19. یک راهنمای جامع "آسان" را دنبال کنید
یک نکته در مورد اینترنت این است که اطلاعات در سراسر مکان پراکنده می شوند و پیدا کردن آن دشوار است. خوب است وقتی همه چیز به طور مرتب در هم قرار می گیرد و برای افرادی که بازدید می کنند به وضوح قابل دسترسی است. راهنماهای چگونگی کار زیادی هستند ، اما مردم دوست دارند آنها را به اشتراک بگذارند. اگر یک مقاله عالی بنویسید ، پتانسیل انتشار آن بسیار عالی است. و شما این توانایی را دارید که به عنوان یک رهبر فکر در طاقچه خود ایستادگی کنید. این کاری است که من با نحوه شروع یک بلاگ انجام دادم و این منبع ترافیک عالی برای من است.

20- یک مطالعه موردی انجام دهید
چرا خواننده ای را برای ویژگی انتخاب نمی کنید ، مشکلی را که می خواهید بپرسید و سپس آن را برای آنها در یک پست ، سری ، پادکست یا ویدئو حل می کنید؟ مردم عاشق عملی و دستی هستند ، "اینگونه است که من این کار را می کردم" نوع آموزش. مزیت اضافه شده ، امیدوارم خواننده ای که به شما کمک کرده اند پست یا سریال شما را نیز تبلیغ کند.



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایجاد عادت های خوب روزانه


به همین دلیل مهم است که اهدافی را که می خواهید هر روز برای دستیابی به آنها تعیین کنید ، و سپس مواردی را که اولویت های شما هستند مشخص کنید تا بتوانید به آن اهداف برسید.
به عنوان مثال ، اگر شما نیاز دارید گزارش ذینفعان را در پایان روز تهیه کنید ، اولویت اول شما می تواند جمع آوری تمام صفحه گسترده داده های شما باشد ، پس اولویت بعدی شما می تواند جمع آوری داده های مربوطه در نمودارها و نمودارها ، و اولویت آخر می تواند قرار دادن آن نمودارها و نمودارها با نمایش برخی از نقاط گلوله در ارائه اسلایدها باشد.
راهی پیدا کنید تا به شما در مدیریت زمان و اولویت های خود که برای شما بهتر است کمک کند. برای برخی از افراد ، این می تواند به سادگی نوشتن دستی یک لیست در یک نوت بوک باشد ، یا برای برخی دیگر ، استفاده از چیزی مانند نرم افزار مدیریت پروژه برای سازماندهی بهتر می تواند مفید باشد.

وب را رصد کنید تا ببینید رقابت چیست

رقبای اصلی خود را مشخص کنید و سپس روزانه بر آنچه منتشر می کنند یا بازاریابی انجام می دهند نظارت کنید. توجه داشته باشید که آیا آنها کارهای جدیدی انجام می دهند یا اینکه فرصت هایی را برای ارتقاء مشاغل خود دارید.
می توانید از ابزارهایی مانند Google Alerts ، Hootsuite ، Tweetdeck و SocialMention استفاده کنید تا بر رقابت آنلاین خود و در رسانه های اجتماعی رقابت خود را کنترل کنید تا هیچ به روزرسانی و ارسال مهم را از دست ندهید.
برای ماندن در صنعت و روندهای جدید بازاریابی ، این اخبار را بخوانید. صنایع و بازاریابی به سرعت در حال تغییر هستند ، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که عقب نمانید. انتشارات مرتبط با صنعتی که در آن کار می کنید ، و همچنین نشریاتی در مورد صنعت بازاریابی بخوانید و هرگونه یادگیری را برای کمپین های بازاریابی خود اعمال کنید.
برای تنظیم هشدار برای کلمات کلیدی یا هشتگ های مشخص می توانید از همان ابزار مورد استفاده برای نظارت بر رقابت آنلاین استفاده کنید تا آخرین اخبار را به صورت آنلاین دریافت کنید.
به عنوان مثال ، اگر یک کانال رسانه اجتماعی جدید وجود دارد که در بین جامعه عکاسی به دام می افتد و شما در حال فروش دوربین هستید ، می خواهید هرچه سریعتر تدوین استراتژی بازاریابی برای آن شبکه را آغاز کنید.

به دنبال بینش در داده ها باشید و هر روز تصمیماتی مبتنی بر داده ها بگیرید

به داده های موجود در کلیه کانال های بازاریابی خود نگاهی بیندازید و آن را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید مشتری از کجا منجر به فروش و فروش می شود. از داده ها برای بهینه سازی کمپین های خود یا تغییر استراتژی های کلی خود استفاده کنید.
به عنوان مثال ، اگر می بینید که 1 کانال تبلیغاتی شما 80٪ مشغول مشتری را برعهده دارد ، ممکن است تصمیم بگیرید بودجه بیشتری را در آنجا اختصاص دهید ، از کانال دیگر خلاص شوید و آن را جایگزین یک کانال دیگر کنید تا چیز جدیدی را امتحان کنید.
اگر شما یک شخص شماره نیستید ، پس فردی را پیدا کنید و با آنها همکاری کنید تا داده ها را تجزیه و تحلیل کند. افرادی که سوابق در زمینه آماری دارند ، با Excel خوب هستند و می دانند چگونه از ابزارهای مختلف آنالیز استفاده کنند ، در تیم بازاریابی شما ارزشمند هستند.

خلاق باشید و با استراتژی ها و تاکتیک های مختلف آزمایش کنید

هر روز با 1 استراتژی جدید یا استراتژی بازاریابی آزمایش کنید. طوفان مغزی با تیم خود و یا به تنهایی برای ایجاد ایده های جدید برای ایجاد رشد با کمپین های بازاریابی خود تلاش می کنید.
هر استراتژی بازاریابی منحصر به یک محصول یا خدمات خاص ، موقعیت و مخاطبان است. سعی کنید کمپین های بازاریابی خود را متناسب با شرایط منحصر به فرد خود تنظیم کنید.
به عنوان مثال ، می توانید کلمات کلیدی جدیدی را به کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک در Google اضافه کنید و ببینید که آیا تعداد کلیک های شما را افزایش می دهد یا کاهش می دهد یا خیر.
اگر فقط هفته ای یکبار در وبلاگ خود پست می کنید ، می توانید هفته ای دو بار یا در روز دیگری پست کنید و ببینید که آیا میزان ترافیکی که دریافت می کنید تغییر می کند یا خیر.


ارزیابی کنید که در پایان هر روز چه کاری انجام داده اید و چگونه می توانید پیشرفت کنید

اندازه گیری اینکه آیا شما قادر به افزایش فروش ، فروش یا دریافت مشتری جدید بوده اید را اندازه بگیرید. به این فکر کنید که آیا شما توانستید کارآمد اولویت بندی کنید و دستاوردهای شما برای آن روز چه بوده است. روز و روالها و اولویت های خود را به روز بکشید تا اگر زمینه هایی را برای پیشرفت مشاهده کنید ، حتی بیشتر کارآمد باشید.
به عنوان مثال ، شاید شما تمام گزارشاتی را که باید یک روز انجام دهید دریافت نکرده اید. در این حالت ، می توانید لیست اولویت های خود را تغییر دهید تا گزارش دادن چیزی باشد که شما از صبح از او مراقبت می کنید ، سپس می توانید بعد از ظهر به برنامه ریزی استراتژیک بروید.
با استفاده از تاکتیک های موثر در بازاریابی دیجیتال

 

استراتژی بازاریابی محتوا را برای مناسب ترین کانال ها تهیه کنید

ببینید از هر کانال محتوای آنلاین خود چقدر ترافیک دریافت می کنید (مانند وبلاگ خود ، شبکه های رسانه های اجتماعی و تبلیغات پرداخت شده) ، سپس یک برنامه محتوا برای انتشار هر نوع محتوا به هر کانال ایجاد کنید که بیشترین ترافیک را داشته باشد.
محتوا می تواند در قالب مقالات ، پست های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات و سایر کانال های بازاریابی دیجیتال باشد. واقعاً ، هر کاری که شما در بازاریابی انجام دهید مبتنی بر محتوا است.
به عنوان مثال ، اگر وبلاگی دارید که ترافیک زیادی به سایت شرکت شما می کند ، هر روز به ایجاد محتوای با کیفیت در آن توجه کنید. اگر از طریق اینستاگرام ترافیک زیادی دریافت می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که کیفیت چاپ را حفظ کرده و محتوای آن را درگیر می کنید.
فقط به این دلیل که می بینید که باید روی 1 منطقه تمرکز کنید به این معنی نیست که باید دیگران را کاملاً نادیده بگیرید. استراتژی محتوا به خوبی گرد یک کمپین بازاریابی خوب دیجیتال است.

 

از بازاریابی بصری در محتوا و تبلیغات خود استفاده کنید تا درگیر کاربر شوید

مواردی مانند فیلم ها ، GIF ها و اینفوگرافیک های ارسال شده در کانال ها یا وبلاگ رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل کاربر بسیار عالی هستند. مردم دوست دارند این موارد را به اشتراک بگذارند ، و این باعث می شود برند شما در معرض دید بیشتری قرار بگیرد. 
با یک عکاس خوب یا طراح گرافیک کار کنید تا محتوای بصری خوبی را برای استراتژی های بازاریابی دیجیتالی خود تهیه کنید.
محتوا با تصاویر مربوطه 94٪ بازدید بیشتر از محتوای بدون دریافت می کند

با هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی پرداخت شده خود ، بسیار خاص باشید. تبلیغات پرداخت شده از طریق کانال های بزرگی مانند اینستاگرام و فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبی بسیار خاص را انتخاب کنید که احتمالاً محصول یا خدمات شما را خریداری می کند. از personas خریدار خود برای کمک به شما در هدف قرار دادن مشتریان ایده آل خود بر اساس آمار جمعیتی استفاده کنید.
شما می توانید براساس موارد کلی مانند سن ، مکان و جنسیت ، مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید. سپس می توانید بر اساس مواردی مانند انواع حسابهایی که آنها دنبال می کنند ، چه صفحاتی مانند یا چه پستهایی با آنها تعامل دارند ، آن را حتی پایین بکشید.
به عنوان مثال ، اگر در کانادا بسکتبال می فروشید ، می توانید افراد بین 16 تا 35 سال را که در کانادا زندگی می کنند هدف قرار دهید و پست هایی را از صفحه فیس بوک یا حساب اینستاگرام تورنتو راپتورز دوست دارید.


برای هدف قرار دادن سلیقه های خاص مشتریان ، لیست های بازاریابی ایمیل خود را بخش بندی کنید

وفادارترین و مشغول ترین مشتری ها اغلب از طریق ایمیل ارتباط برقرار می کنند. تقسیم بندی لیست های ایمیل به معنای تفکیک آنها در گروه های مختلف افرادی است که برای ارسال انواع مختلف ایمیل معیارهای مختلفی را ارائه می دهند. این امر به شما امکان می دهد تا نامه های الکترونیکی خود را برای ارتباط بیشتر با گروه های مختلف مردم ، طراحی کنید.
به عنوان مثال ، اگر یک شرکت نرم افزاری مدیریت پروژه دارید ، می توانید یک ایمیل خاص را تبلیغ کنید که یک ویژگی اضافی برای کاربرانی که در یک هفته گذشته در حساب های خود فعال بوده اند ارسال کنید که احتمال بیشتری برای خرید این ویژگی اضافی دارند. می توانید برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند ، اما ایمیل خود را برای یادآوری شروع کار ، ایمیل دیگری ارسال کنید.
می توانید از تست اسپلیت برای آزمایش ایمیل های مختلف در یک بخش استفاده کنید. تست اسپلیت به ارسال حداقل 2 نسخه مختلف از ایمیل به 2 گروه مختلف از یک بخش اشاره دارد و سپس دیدن اینکه کدام یک نرخ باز کردن بالاتری را دریافت می کنند و تعامل بیشتری دارند تا مشخص شود کدام ایمیل بهتر برای ارسال به مخاطبان بزرگتر آن بخش است.

یادگیری در مورد بازاریابی دیجیتال را ادامه دهید تا در این زمینه به روز باشید

 

برای ادامه مهارت های خود به کنفرانس ها بروید ، در وبینارها شرکت کنید ، دوره های آموزشی خود را انجام دهید و با سایر متخصصان بازاریابی دیجیتال شبکه کنید. بازاریابی دیجیتال سریعتر از هر بخش دیگری از بازاریابی در حال تغییر است ، به همین دلیل ماندن فعلی بسیار مهم است.
موارد خاص دیجیتال برای آگاهی از بازاریابی ، تغییر الگوریتم در موتورهای جستجوگر بزرگ مانند گوگل ، تغییر در تبلیغات اجتماعی و ظهور فناوریهای جدید تحلیلی یا کانالهای بازاریابی دیجیتال است.
همیشه می توانید مهارتهای دیجیتالی جدید را یاد بگیرید. به عنوان مثال ، اگر بیشتر فرد تحلیلگر هستید ، می توانید بر یادگیری نحوه نوشتن نسخه تبلیغاتی دیجیتال و محتوای وبلاگ تمرکز کنید. هرچه کارهای متفاوتی انجام دهید ، به عنوان یک بازاریاب کلی بهتر خواهید بود.



:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه یک بازاریاب خوب باشیم


بازاریابی صنعت بزرگی است که دائما در حال رشد و تحول است. این که آیا شما تازه کار خود را در بازاریابی شروع کرده اید یا مدتی در بازاریابی کار کرده اید ، همیشه روش های بهبود وجود دارد. اول و مهمتر از همه ، شما باید مهارت های شخصی کلی را توسعه دهید که به عنوان بازاریاب به شما کمک می کند. سپس ، شما باید بدانید که چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، عادت روزانه خوبی ایجاد کنید و از راهکارهای موثر بازاریابی دیجیتال برای فروش محصول یا خدمات خود استفاده کنید.

مهارت های ارتباط کلامی خود را توسعه دهید. ارتباط کلامی هنگام فروش محصولات یا خدمات یا ارتباط با مشتری یا اعضای تیم بسیار مهم است. مهارت های ارتباطی خود را با برگزاری جلسات پیشرو یا ارائه سخنرانی ها تمرین کنید.
داشتن یک ارتباط کلامی با اعتماد به نفس ، اعتبار شما را به عنوان یک بازاریاب برقرار می کند و شما را متقاعد کننده تر می کند.


مهارتهای شخصی خود را توسعه دهید


مهارت نوشتن خود را با نوشتن در سبک های مختلف تمرین کنید. تا آنجا که می توانید سبک های مختلفی بنویسید تا یاد بگیرید چگونه نوشتن را با صدای مختلف و برای مخاطبان مختلف یاد بگیرید. مواردی مانند نوشتن کپی آگهی ، صفحات فرود ، پست های وبلاگ و ایمیل های حرفه ای را امتحان کنید.
اگر احساس می کنید مهارت نوشتن شما ضعیف است ، می توانید برای بهبود آنها ، یک دوره نوشتن را طی کنید.
هرچه مخاطبان و کانال های مختلف تری برای شما بنویسند ، می توانید محصولات و خدمات مختلفی را برای جمعیتی مختلف به بازار عرضه کنید.
برای یادگیری فن آوری های مختلف بازاریابی دوره های مختلفی را برگزار کنید. دوره های آنلاین رایگان در مورد مواردی مانند SEO ، برنامه نویسی و برنامه نویسی تجزیه و تحلیل وجود دارد. برخی از این موارد را در نظر بگیرید تا حداقل کمی در مورد برخی از فن آوری های مختلف که اغلب به عنوان بازاریاب با آنها کار خواهید کرد ، آگاهی داشته باشید. 
اگر در یک شرکت بزرگ مشغول به کار باشید ، غالباً بخش ها یا افراد دیگری وجود دارند که به موارد فنی تر اهمیت می دهند. با این حال ، اگر حداقل کمی در مورد این نوع کارها بدانید ، همکاری در تیم ها یا انجام کارهای کوچک خودتان آسان تر است.

روی توسعه مهارت های مدیریت زمان خوب کار کنید

برای کمک به شما در مدیریت بهتر وقت خود ، یک سیستم شخصی برای سازماندهی بسازید. وبلاگ های مدیریت زمان زیادی و سایر مطالب به صورت آنلاین وجود دارد که می توانند نکات و ترفندهایی را برای شما فراهم آورند تا بتوانند تولید بیشتری داشته باشند.
توانایی مدیریت زمان خود به طور مؤثر برای ایجاد توانایی های کلی استراتژی های بازاریابی و کمپین های بازاریابی پیچیده ضروری است.
داوطلب برای به دست آوردن تجربه بازاریابی در مناطق مختلف. داوطلبانه راهی عالی برای به دست آوردن تجربه ارزشمند بازاریابی است ، به خصوص اگر تازه وارد این زمینه شوید. سازمانی را پیدا کنید که در زمینه فعالیتهای بازاریابی خود به کمک نیاز داشته باشد و داوطلبانه برای مقابله با این کار باشد.
به عنوان مثال ، شاید پارک های محلی و جامعه تفریحی شما به یک مدیر جامعه برای اداره رسانه های اجتماعی خود احتیاج داشته باشد. شما می توانید برای به دست آوردن تجربه در بازاریابی رسانه های اجتماعی داوطلب شوید.
داوطلب شدن لازم نیست چیزی رسمی باشد. به عنوان مثال ، شاید شما یک دوست داشته باشید که یک کارآفرین است که نوعی محصول را راه اندازی می کند. شما می توانید داوطلب باشید تا در تبلیغات اینترنتی پرداخت شده خود به آنها کمک کنید تا به فروش محصول و کسب تجربه کمک کنید.


ارتباط با مخاطبان خود


برای درک مشتری مشتری ، به داده های موجود در مورد مشتریان موجود نگاه کنید. تمام داده های موجود در مورد افرادی را که قبلاً محصول یا خدمتی را که می فروشید ، خریداری کرده اید ، مانند اطلاعاتی که از فروش آنلاین دارید یا پرونده هایی که در مورد مشتریانی که خدمات شما را خریداری کرده اند ، بررسی کنید. برای آشنایی مخاطبان خود ، علایق مشترک ، جمعیتی و سایر موارد مشترک آنها را مشخص کنید. 

این کمک خواهد کرد که تمام استراتژی های بازاریابی خود را راهنمایی کنید تا بیشتر به مخاطبان ایده آل برسید و بیشتر محصول یا خدمتی را که بازاریابی می کنید بفروشید.

از داده های مشتری برای ایجاد personas خریدار استفاده کنید

به مواردی مانند سن ، حرفه ، سرگرمی ، علاقه ، درآمد ، جنسیت و هر چیز دیگری که در داده های مربوط به مشتریان خود مشخص کرده اید ، نگاهی بیندازید تا بتوانید یک شخصیت یا شخصی از مشتریان ایده آل خود ایجاد کنید. خلاصه ای تک صفحه ای را برای توصیف همه این صفات برای هر شخص خریدار جمع کنید.
به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش چکمه های پیاده روی هستید ، ممکن است شخصیت خریدار شما چیزی شبیه به این باشد: نر 25 تا 50 ساله ، در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند ، در یک صنعت فناوری با شغل پردرآمد کار می کند ، عاشق انجام کارهای خارج از منزل در آخر هفته ها است ، خرج می کند. اوقات فراغت خود را در خواندن وبلاگ در مورد پیاده روی و تجهیزات کمپینگ ، و حساب های شیوه زندگی ماجراجویی و سفر را در اینستاگرام دنبال می کند.

یک داستان نویس باشید تا در سطح عاطفی با مشتریان ارتباط برقرار کنید

بازاریابان خوب باید داستان نویسان خوبی باشند. تمام کمپین های بازاریابی شما ، مهم نیست که از طریق کدام کانال عبور کنند ، باید داستان را به مشتری بگویید تا بتواند آنها را با محصول یا خدمات شما ارتباط برقرار کند.
به عنوان مثال ، اگر در حال فروش کوله پشتی هستید ، باید داستانی در مورد آن کوله پشتی بگویید که باعث می شود مشتریان بخواهند آن را بخرند. سعی کنید داستانی در مورد انواع ماجراهای صاحبان آن کوله پشتی بگویید. به عنوان مثال ، شاید آنها بتوانند ماجراهای ناهموار پیاده روی های سخت کوهپیمایی را برپا کنند ، یا شاید آنها به یک سفر گسترده به اروپا بروند و همه فرهنگ ها و تاریخ های مختلف را در آنجا ببینند و تجربه کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی
دستگیره های خود را فشار دهید - اگر واقعاً به دنبال سرقت آن پیروان توییتر هستید ، نمی توانید نترسید که کمی شرم آور باشید. در کنفرانس صحبت می کنید؟ دسته توییتر خود را روی نمایش پرده ای قرار دهید (فریاد بزنید ، کل ارائه آن را در گوشه نگه دارید). کارت ویزیت جدید سفارش می دهید؟ بهتر است آن دسته شایان ستایش را شامل شوید!

 

به موضوعات هفتگی هشتگ مانند #ThrowbackThursday بپیوندید - اگر می خواهید رسانه های اجتماعی خود را در زیر بسازید ، باید یک شرکت کننده فعال در انجمن باشید. این به معنای ارسال منظم و همچنین پیوستن به سنت های سرگرم کننده هفتگی در رسانه های اجتماعی است که از قبل مخاطب وفاداری دارند. به بچه ها نشان دهید که باسن شما چقدر می تواند باشد!

 

بازاریابی تاک
تصاویر خود را (و دیگران) پین کنید - ارزش این سایت اشتراک گذاری تصویر را دست کم نگیرید. قوی ترین دارایی های تصویری (قالب ها ، اینفوگرافی ها و غیره) را در Pinterest ارسال کنید و آنها را برای برخی از ترافیک های جدی به صفحات وب خود پیوند دهید.

زبانه های اجتماعی را روی رقبا نگه دارید - صفحات تجاری فیس بوک به شما امکان می دهد تا سایر ویژگی ها را از طریق ویژگی صفحات برای تماشای دنبال کنید. رقیبان خود را دنبال کنید و ببینید که چه چیزی ارسال می کنند و کدام یک از پست های آنها بیشترین اشتراک و لایک را کسب می کنند ببینید چه عاملی مؤثر است و نتیجه آنها را دنبال کنید.

ایده های بازاریابی شهری
زندگی در یک جنگل بتنی برخی از مفاهیم بسیار خلاق را امکان پذیر می کند.

در خیابانها قدم بگذارید - در عصر آنلاین ، چیزهایی گفته می شود که برای رفتن به سبک طبیعی و انجام کمی بازاریابی در IRL انجام می شود. به مدرسه قدیمی بروید با آگهی و پوستر در کافه های محلی ، نوشتن گچ های پیاده رو را انجام دهید. این استراتژی برای مشاغل دارای محلی بسیار کارآمد است ، اما می تواند برای هر کسی مؤثر باشد.


کمیسیون نقاشی دیواری - سعی کنید مجوز دهید تا یک ساختمان برجسته برج را با یک نقاشی دیواری تزئین کنید.

بازاریابی نقاشی دیواری

از محیط اطراف خود استفاده کنید - کمی تخیل کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از محیط شهری خود برای جادوی بالقوه بازاریابی استفاده کنید.

ایده های بازاریابی خیابانی
تلاشهای بسیار خلاقانه برای بازاریابی شهری توسط ویجار باربیکیو ، که در اوونی یافت می شود

حمایت مالی غیرمعمول - زندگی شهری منجر به برخی از فرصتهای منحصر به فرد بازاریابی می شود که در جای دیگری پیدا نمی کنید. آنها راز این است که شما باید از این فرصتها خلاقانه فکر کنید.

 

مسابقات ویدیویی - نه به تعداد زیادی از افراد وارد رقابت های ویدئویی می شوند ، اما احتمالاً کالیبر بالاتری از محتوا را بدست می آورید ، زیرا ایجاد ویدیو نیاز به تلاش بیشتری از طرف کاربر دارد. این نوع از محتوا می تواند برای مشاغل زیر خط بسیار ارزشمند باشد ، به خصوص وقتی که فیلمبرداران با استعدادی در حال تولید محتوای ویدیویی فقط برای شما هستند!

ارسال رأی های رأی خود را ارائه دهید - مسابقات رأی دهی یک تن از مطالب دریافت می کند زیرا مشارکت در آنها بسیار آسان است (فقط در بیشتر موارد فقط روی یک دکمه کلیک کنید). نکته جالب در مورد رقابت های رای گیری این است که می توانید از داده های بدست آمده از آرا استفاده کنید تا یک مطالعه کوچک داده ایجاد کنید. آنچه را که در یک پست وبلاگ آموخته اید به اشتراک بگذارید!

Caption Competitions - یک عکس ارسال کنید و از کاربران بخواهید که بهترین عنوان خود را ارائه دهند - این نوع مسابقه می تواند خنده های بسیار خوبی را به خود جلب کند.

ایده های بازاریابی برای ارتقاء مسابقه
ارسال به سایت های معامله - مردم عاشق چیزهای رایگان هستند ، برخی بیشتر از دیگران. افرادی که واقعاً عاشق یک معامله خوب هستند ، به سایت ها و تالارهای گفتگو مکرر تمایل دارند. تقریباً همیشه بخش انجمن های مسابقه یا مسابقه که در آن می توانید مسابقه خود را به این ترکیب اضافه کنید.

من مسابقه هایی را دیده ام که 90٪ ترافیک از این نوع سایتها هدایت می شود - خوب ، آنها همیشه صحیح ترین راه حل ها نیستند ، اما اگر شما می خواهید با کیفیت کمتری داشته باشید ، این یک استراتژی صحیح است. شروع به ارسال به Slickdeals کنید و از آنجا بروید. این می تواند یک شکل عالی از بازاریابی رستوران ها باشد.

مسابقه شما هشتگ - اضافه کردن یک هشتگ مربوطه (و منحصر به فرد) به مسابقه شما به شما کمک می کند تا مدخل ها را ردیابی کنید و باعث می شود که بتوانید اسکن و سازماندهی آنها را آسان کنید. علاوه بر این ، آنها فقط سرگرم کننده هستند.

در صورت داشتن فرم ورود به وب سایت ، یا ساده تر تشویق اشتراک گذاری اجتماعی به طور کلی ، مسابقات را بسیار قابل لمس کنید - این به معنی اضافه کردن دکمه های "اشتراک این مسابقه" است. هرچه افراد بیشتری در مورد مسابقه شما آگاهی داشته باشند ، شایستگی (برای شما به هر حال)! برای فیس بوک به ایده های بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای رایگان ما را در اینجا بارگیری کنید!

 



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی اینستاگرام: یک پیشگفتار

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 روی صحنه آمد ، دقیقاً مانند هر بستر اجتماعی دیگر: پر از عکسهای سلفی ، حیوانات خانگی و تصاویر از غذا. انتقال سریع به سال 2019 و انتقال اینستاگرام از یک برنامه اشتراک گذاری عکس ساده به یک کانال بازاریابی تمام عیار تقریباً کامل است.

 کافی است به جدیدترین ویژگی های سیستم عامل نگاهی بیندازید! تنها در یک سال گذشته ، اینستاگرام ده ها ابزار جدید برای مشاغل از جمله آنالیز پیشرفته ، پست های قابل فروش در اینستاگرام و روش های جدید رانندگی ترافیک از استوری های اینستاگرام و پلت فرم جدید مستقل IGTV منتشر کرده است.

 این که آیا شما در تجارت الکترونیک ، آموزش و پرورش یا رسانه و انتشارات فعالیت می کنید ، برای ایجاد حضور در اینستاگرام خود می پردازد. اما اگر واقعاً می خواهید پیش بروید ، باید بستر (و مخاطبان خود) را در داخل و خارج بدانید ، از جمله اینکه چه نوع محتوا بیشتر طنین انداز است ، چگونه می توانید یک استراتژی استوری اینستاگرام بسازید ، و چگونه می توانید معیارها و KPI های خود را پیگیری کنید.

 

این جایی است که این راهنما وارد شود. در 16 فصل بعدی ، ما شما را طی خواهیم کرد:

 

مبانی یک استراتژی بازاریابی کاملاً گرد در اینستاگرام

نکاتی درباره نحوه ایجاد یک پروفایل کارآمد در اینستاگرام

اجرای اولین کمپین بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام خود

فاحشه ها و پیامدهای آنالیز اینستاگرام شما

نکاتی درباره نحوه استفاده از Stories Instagram برای تجارت

و خیلی بیشتر!

 اما اول ، بیایید نگاهی بیندازیم که چرا بازاریابی اینستاگرام به ویژه به ویژه در مشاغل تجارت الکترونیکی اینقدر موثر است.

 

برنامه زمانبند رایگان اینستاگرام

 

برنامه ریزی یک هفته از ارسال های اینستاگرام را در 20 دقیقه با برنامه زمانبندی رایگان اینستاگرام بعداً انجام دهید!

 

چرا بازاریابی اینستاگرام برای موفقیت تجارت الکترونیک مهم است؟

همه ما می دانیم اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها با دوستان و خانواده ما چقدر عالی است ، اما این یک کانال باورنکردنی برای بازاریابی تجارت الکترونیکی نیز هست. اما چرا؟

خوب ، یک دلیل بارز فرمت اینستاگرام است. به دلیل همین طبیعت بصری ، اینستاگرام فرصت های گسترده ای را برای مشاغل تجارت الکترونیکی در جستجوی نمایش محصولات خود در اختیار دارد. چه از طریق عکس های معمولی ، فیلم ها یا Instagram Stories ، میلیون ها نفر از مشاغل یاد گرفته اند که ایجاد یک حضور بصری در اینستاگرام می تواند به شدت از بازاریابی تجارت الکترونیکی آنها تعریف کند.

 

بازاریابی اینستاگرام توسط هرشل

همچنین این واقعیت وجود دارد که کاربران اینستاگرام نسبت به متوسط ​​کاربران رسانه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند. و در حالی که به نظر می رسد روند نشان می دهد که تعامل اینستاگرام در حال کاهش است (موضوعی که در فصل بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد) ، این پلتفرم هنوز هم مشاغل بالاتری را در مقایسه با توییتر و فیس بوک ایجاد می کند.

 

اما کاربران اینستاگرام بیش از آنکه مشغول فعالیت باشند ، متقاضیان خرید آنلاین هستند. براساس یک مطالعه جدید ، 72 درصد از کاربران اینستاگرام پس از دیدن چیزی در اینستاگرام تصمیم خود را برای تصمیم گیری اعلام کرده اند که محبوب ترین دسته آن لباس ، آرایش ، کفش و جواهرات است.

 

تبلیغات اینستاگرام توسط Maybeline

این طرز فکر خرید کاربران اینستاگرام را به مخاطبان بی نظیری تبدیل می کند زیرا آنها بسیار پرشور و سریع هستند.

 

دلیل دیگر اینستاگرام برای تجارت الکترونیکی بسیار مهم است که به خود پلتفرم مربوط باشد. همانطور که در فصل قبل اشاره کردیم ، اخیراً اینستاگرام یک تن از ابزارهای جدید کسب و کار را معرفی کرده است - و مطمئناً چیزهای بیشتری برای آینده وجود دارد! چه از طریق پیوندها در استوری های اینستاگرام و چه در پست های قابل خرید اینستاگرام ، به زودی بسیاری از تجربیات خرید آنلاین ما در اینستاگرام (و پایان) شروع می شوند.

همه اینها گفتند ، اشتباه است که فکر کنید فقط به دلیل اینکه کالاهای تجارت الکترونیکی را نمی فروشید تجارت شما در اینستاگرام تعلق ندارد! اینستاگرام فراتر از توانایی منحصر به فرد خود برای جابجایی محصولات ، مکانی باورنکردنی برای کسب و کارها برای ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مخاطبان جدید (و مشتریان بالقوه) است.

 

البته ، اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی اینستاگرامی بسازید که واقعاً با مخاطب مورد نظر خود طنین انداز باشد ، ابتدا باید بدانید که الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند - موضوعی که در ادامه مورد آن بحث خواهیم کرد.

 

الگوریتم اینستاگرام

اوه ، الگوریتم همیشه مرموز اینستاگرام. هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار در سال 2016 اعلام کرد که جایگزین خوراک زمانی با یک الگوریتم می شوند ، اکثر مردم با یک واکنش کمتر از خوشحالی پاسخ دادند ... و از آن پس خیلی تغییر نکرده است.

 

پس چرا اینستاگرام سوئیچ را از الگوریتم زمانی به الگوریتم تغییر داد؟

 خوب ، آن را با اندازه مرتبط بود. با افزایش محبوبیت در اینستاگرام ، نگه داشتن همه عکس ها و فیلم هایی که افراد به اشتراک می گذارند سخت تر می شود. در حقیقت ، طبق گفته اینستاگرام ، مردم به طور میانگین 70٪ از فیدهای خود را زمانی که وقایع زمانی بود از دست می دادند.

 با توجه به این ، اینستاگرام الگوریتمی را ایجاد کرد که فیدهای افراد را مجدداً سازماندهی می کند ، بنابراین آنها به لحاظ نظری محتوای بیشتری را برای آنها مرتبط می کنند.

 

مشکلات تقسیم اینستاگرام

متأسفانه تأثیرات نامطلوبی نیز داشته است.

 

در حالی که یک خوراک زمانی نیاز به حدس و گمان های ناچیز دارد (همه چیزهایی که واقعاً باید نگران باشید ارسال پیام هنگام مخاطب شما فعال ترین است) ، فیدهای مبتنی بر الگوریتم می توانند تحت تأثیر یک تن از عوامل مختلف قرار بگیرند - مانند میزان نامزدی در یک پست. می شود یا مدت زمان طولانی مردم برای مشاهده پست های شما صرف می کنند.

 

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی توسط FabFitFun

و از آنجایی که اینستاگرام برای بهبود تجربه کاربر و اولویت بندی انواع خاصی از مطالب ، دائماً الگوریتم را به روز می کند ، می توان دانست که چگونه بهینه سازی پست های خود را برای به دست آوردن بیشترین تعامل و رسیدن به ممکن ممکن است…



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

استراتژی بازاریابی چیست؟

استراتژی بازاریابی به برنامه کلی بازی یک تجارت برای دستیابی به مصرف کنندگان آینده نگر و تبدیل آنها به مشتری از محصولات یا خدماتی که تجارت ارائه می دهد اشاره دارد. یک استراتژی بازاریابی شامل گزاره ارزش شرکت ، پیام رسانی با نام تجاری اصلی ، داده های مربوط به جمعیت هدف مشتری و سایر عناصر سطح بالا است.

 

 

استراتژی های بازاریابی در مقابل برنامه های بازاریابی

استراتژی بازاریابی ، برنامه بازاریابی را آگاه می کند ، این سندی است که به تفصیل در مورد انواع خاص فعالیت های بازاریابی که یک شرکت انجام می دهد و حاوی جدول زمانی برای انجام اقدامات مختلف بازاریابی است.

 

استراتژیهای بازاریابی باید در حالت ایده آل دارای طول عمر طولانی تر از برنامه های بازاریابی فردی باشند زیرا آنها حاوی گزاره های ارزش و سایر عناصر اصلی مارک یک شرکت هستند که عموماً نسبت به مسافت طولانی سازگار هستند. به عبارت دیگر ، استراتژی های بازاریابی پیام های تصویر بزرگ را پوشش می دهد ، در حالی که برنامه های بازاریابی جزئیات لجستیکی کمپین های خاص را ترسیم می کنند.

 

دانشگاهیان همچنان درباره معنای دقیق استراتژی بازاریابی بحث می کنند ، بنابراین تعاریف متعددی وجود دارد. نقل قول های زیر به تبلور تفاوت های ظریف استراتژی بازاریابی (مدرن) کمک می کند:

 

"تنها هدف بازاریابی فروش بیشتر به افراد بیشتر ، بیشتر اوقات و با قیمت های بالاتر است." (Sergio Zyman ، مدیر بازاریابی و بازاریاب سابق Coca-Cola و JC Penney)

"بازاریابی دیگر مربوط به چیزهایی نیست که شما می کنید ، بلکه درباره داستانهایی است که شما می گویید." (ست گودین ، ​​مدیر سابق تجارت و کارآفرین)

"هدف از بازاریابی این است که مشتری را بشناسیم و آن را بفهمیم ، بنابراین کالا یا خدمات متناسب با او بوده و خودش را می فروشد." (پیتر دراکر ، به عنوان بنیانگذار مدیریت مدرن شناخته شده است)

"کار بازاریابی هرگز انجام نمی شود. این در مورد حرکت مداوم است. ما باید هر روز به نوآوری ادامه دهیم. " (معاون سابق و مدیر ارشد بازاریابی ، GE)

"دو ایده را در نظر بگیرید و آنها را کنار هم بگذارید تا یک ایده جدید ایجاد کنید. بالاخره ، اسنوگی چیست؟ اما جهش پتو و جامه چیست؟" (جیم کوکرال ، گوینده و نویسنده کتاب "توجه!")

ایجاد استراتژی بازاریابی

یک استراتژی بازاریابی با دقت پرورش یافته باید بنیادی در گزاره ارزش شرکت باشد که مزیت رقابتی یک شرکت نسبت به مشاغل رقیب را خلاصه می کند. به عنوان مثال ، والمارت به عنوان یک خرده فروش تخفیف با "قیمت های پایین روزانه" شناخته می شود ، که فعالیتهای تجاری و تلاشهای بازاریابی حول آن ایده می چرخند.

 

این که آیا این یک طراحی تبلیغاتی چاپی ، سفارشی سازی جمعی یا تبلیغات رسانه ای اجتماعی است ، می تواند براساس میزان اثربخشی ارتباط با گزاره ارزش اصلی یک شرکت ، یک دارایی بازاریابی قضاوت شود. تحقیقات بازار می تواند در ترسیم کارآیی یک کارزار مشخص کمک کند و می تواند در شناسایی مخاطبان بی استفاده ، به منظور دستیابی به اهداف اصلی و افزایش فروش کمک کند.

 

برنامه ی بازاریابی

برنامه بازاریابی چیست؟
یک برنامه بازاریابی یک سند عملیاتی است که یک استراتژی تبلیغاتی را تشریح می کند که یک سازمان برای تولید سرب و دستیابی به بازار هدف خود پیاده سازی می کند. یک برنامه بازاریابی جزئیات کارآیی های تبلیغاتی و روابط عمومی را که باید طی یک دوره انجام شود ، از جمله چگونگی اندازه گیری شرکت در تأثیر این ابتکارات ارائه می دهد. کارکردها و مؤلفه های یک طرح بازاریابی شامل موارد زیر است:


تحقیقات بازار برای حمایت از تصمیمات قیمت گذاری و ورود به بازار جدید
پیام های متناسب که اهداف جمعیتی و جغرافیایی خاصی را هدف قرار می دهد
انتخاب بستر های نرم افزاری برای ارتقاء محصول و خدمات — دیجیتال ، رادیو ، اینترنت ، مجلات تجاری و ترکیب این سیستم عامل ها برای هر کمپین
معیارهایی که نتایج تلاش های بازاریابی و جدول زمانی گزارش آنها را می سنجند

یک برنامه بازاریابی مبتنی بر استراتژی کلی بازاریابی یک شرکت است.


پیشگویی های کلیدی
برنامه بازاریابی جزئیات استراتژی مورد استفاده یک شرکت را برای بازاریابی محصولات خود به مشتریان می باشد.
این طرح بازار هدف ، گزاره ارزشی از نام تجاری یا محصول ، فعالیتهای تبلیغاتی و معیارهایی را که برای ارزیابی اثربخشی ابتکارهای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد ، مشخص می کند.
برنامه بازاریابی باید براساس یافته های حاصل از معیارها ، بر مبنای مداوم تنظیم شود که نشان می دهد کدام تلاش ها تأثیر دارند و کدام ها نیست.
درک برنامه های بازاریابی
اصطلاحات برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی اغلب به صورت متقابل مورد استفاده قرار می گیرند زیرا یک برنامه بازاریابی مبتنی بر یک چارچوب استراتژیک فراگیر تهیه شده است. در بعضی موارد ، استراتژی و برنامه ممکن است در یک سند گنجانده شود ، به ویژه برای شرکت های کوچکتر که فقط ممکن است یک یا دو کمپین اصلی را در یک سال انجام دهند. این طرح فعالیتهای بازاریابی را بصورت ماهانه ، سه ماهه یا سالانه تشریح می کند در حالی که استراتژی بازاریابی گزاره ارزش کلی را ترسیم می کند.

واقعیت سریع
یک مطالعه برای سال 2019 انجام شده توسط CoSchedule ، ارائه دهنده راه حل های نرم افزاری بازاریابی ، نشان داد که بازاریابان با برنامه یا استراتژی مستند 313٪ بیشتر از موفقیت در کمپین های بازاریابی خود گزارش می کنند. این شرکت 3599 بازاریاب از بیش از 100 کشور جهان را مورد بررسی قرار داده است.

ایجاد یک برنامه بازاریابی
یک برنامه بازاریابی گزاره ارزش یک تجارت را در نظر می گیرد. گزاره ارزش قول کلی ارزشی است که به مشتری تحویل داده می شود و عبارتی است که جلوی و مرکز وب سایت شرکت یا هر نوع برند تجاری به نظر می رسد.

گزاره ارزش باید بیان کند که چگونه یک محصول یا مارک مشکل مشتری ، مزایای محصول یا مارک تجاری را حل می کند و چرا مشتری باید از این شرکت خریداری کند و نه محصول دیگری. طرح بازاریابی مبتنی بر این گزاره ارزش به مشتری است.

برنامه بازاریابی بازار هدف را برای یک محصول یا مارک مشخص می کند. تحقیقات بازار اغلب مبنایی برای تصمیم گیری در مورد بازار هدف و کانال های بازاریابی است. به عنوان مثال ، آیا این شرکت در رادیو ، رسانه های اجتماعی ، از طریق تبلیغات آنلاین یا تلویزیون منطقه ای تبلیغات خواهد کرد.

برنامه بازاریابی شامل منطقی برای این تصمیمات است. این طرح باید روی ایجاد ، زمان بندی و قرار دادن کمپین های خاص متمرکز باشد و معیارهایی را شامل شود که نتایج تلاش های بازاریابی را اندازه گیری کند.

 بدون معیارهای صحیح برای ارزیابی تأثیر اقدامات دستیابی و بازاریابی ، یک سازمان نمی داند که کدام یک از کمپین ها را تکرار کنید و کدام یک را رها کنید حفظ ابتکارات ناکارآمد باعث افزایش بی رویه هزینه های بازاریابی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد