نوشته شده توسط : worldmarketing

با نوشتن محتوا برای وبلاگ های دیگر می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. شما می خواهید در مقاله یا در بیوگرافی نویسنده به وب سایت یا محصول خود پیوند داشته باشید. با وبلاگ نویسی مهمان ، شما تخصص تخصصی خود را با دیگران به اشتراک می گذارید که وضعیت تخصصی شما را بالاتر می برد. نکته کلیدی در کسب درآمد از ترافیک پست های مهمان ، داشتن تبلیغات مجدد در فروشگاه شما است که به طور مداوم در حال اجرا است. بنابراین اگر شخصی در وب سایت شما قرار گرفت و خریدی انجام نداد ، می توانید بازاریابی مجدد را از طریق تبلیغات برای وی ادامه دهید. هنگام انتخاب وب سایت برای وبلاگ نویسی مهمان ، بر روی طاقچه های مرتبط و مکمل تمرکز کنید. برای یک مکان خاص ، ممکن است پست های مهمان را در وبلاگهای موجود در مکان خود بنویسید که فروشگاه ندارند. طاقچه مکمل نوعی مکمل است که مخاطبان مشابهی داشته باشد اما محصولات مختلفی مانند فروشگاه عینک آفتابی را که با یک مارک ضد آفتاب همکاری می کند به فروش برساند. به همین دلیل وبلاگ نویسی مهمان یکی از راه هایی است که می توانید با ایجاد فرصت ها و ارتباطات تجاری ، تعیین ارزش نام تجاری و ایجاد لینک ، روابطی را ایجاد کنید که در طولانی مدت به شما کمک کند.

8. از محتوای تولید شده توسط مشتری استفاده مجدد کنید

با محبوبیت فروشگاه شما ، مشتریان شروع به اشتراک گذاری تصاویر محصولات شما می کنند. تصاویر مشتری را در وب سایت خود اضافه کرده و مجدداً در رسانه های اجتماعی خود پست کرده و برچسب گذاری کنید. وقتی مشتری جدیدی از وب سایت شما بازدید می کند ، اگر عکس مشتری را از شخصی که آن را به اشتراک گذاشته است مشاهده کند ، از آنجا که می داند محصول دریافت شده چگونه است ، مجبور به خرید می شود. آنها همچنین می دانند که دیگران از فروشگاه شما خرید کرده اند و آنچه را که به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود دریافت کرده اند دوست دارند. این تقریباً مانند یک بررسی محصول است.

حتی ممکن است برخی از مشتریان با استفاده از عکسهایی در فروشگاه شما ، نقد و بررسی بگذارند که می توانید برای به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. همچنین هزینه های شما را پایین نگه می دارد زیرا به شما امکان می دهد زاویه ها و تصاویر مختلفی از محصول خود را به نمایش بگذارید بدون اینکه بخواهید برای عکاسی بیشتر از محصول سرمایه گذاری کنید. قبل از ایجاد تبلیغات با چهره روی مشتری ، از او اجازه بگیرید زیرا این امر باعث می شود در معرض نور قرار گرفتن در سطح بالایی احساس ناراحتی کنند. می توانید تصاویر آنها را مجدداً در شبکه های اجتماعی پست کنید اما به خاطر بسپارید که اعتبار آنها را کسب کنید.

9. مشخص کنید که چه نوع محتوایی را باید ایجاد کنید

فرصت های محتوا بسیار زیاد است - شما می توانید از وبلاگ ها ، مقالات ، کتاب های الکترونیکی ، اینفوگرافی ها ، رسانه های اجتماعی ، فیلم ها یا هر چیز دیگری برای انتشار مطالب خود استفاده کنید. اما س mainال اصلی این است که می خواهید در چه نوع محتوایی سرمایه گذاری کنید. ایجاد محتوای جذاب و غنی از برند راهی برای جلب توجه آنلاین و جلب توجه شما خواهد بود. شما می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای تعیین بیشترین مقالات در وب سایت رقبا و حتی وب سایت خود استفاده کنید.

با تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع محتوایی بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، می توانید نوع محتوایی را که ایجاد می کنید چه وبلاگ یا ویدیو ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که محتوای بهتری ایجاد کنید که برای خوانندگان شما ارزش قائل شود. با ارائه محتوای با ارزش تر ، شانس اشتراک مطالب خود ، افزایش مخاطبان و افزایش فروش را افزایش می دهید. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند CoSchedule’s Headline Analyzer برای ایجاد عناوینی استفاده کنید که نرخ کلیک بالاتری را جذب می کنند. وقتی مطالب خود را به درستی انجام دادید ، به شما امکان می دهد تا به روشی منحصر به فرد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و می تواند به ایجاد اعتماد و اطلاع کاربران کمک کند.

10. فیلم های YouTube ایجاد کنید

YouTube ماهانه بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد. این پلتفرم به قدری گسترده است که به 80 زبان مختلف می توان به آن دسترسی پیدا کرد و 95٪ از جمعیت جهان را شامل می شود. به همین دلیل ، YouTube مارک شما یک کانال فروش منحصر به فرد برای بازاریابی محصولات شما فراهم می کند و کاربران می توانند آن را به روشی آسان تر تجربه و به اشتراک بگذارند.

YouTube به مشاغل مانند Luxy Hair در تبلیغ محصولات خود کمک کرده است. ایجاد محتوای منظم به شما کمک می کند تا برای مشتریان خود ارزش قائل شوید ، حضور برند خود را افزایش دهید و فروش فروشگاه خود را بهبود ببخشید. تنها نکته قابل توجه این است که شما باید مرتباً به ساختن ویدئوها بپردازید. در ابتدا ، ممکن است بخواهید چندین ویدیو در هفته ایجاد کنید و پس از ایجاد مخاطبان قابل توجه ، آن را به هفته ای یک بار کاهش دهید. اگر برس تک شاخ می فروشید می توانید آموزش های آرایش ایجاد کنید. اگر پوشاک می فروشید می توانید فیلم های راهنمایی یک ظاهر طراحی کنید. اگر ژورنال می فروشید می توانید فیلم هایی درباره تعیین هدف ، سازماندهی و ذهن آگاهی ایجاد کنید. در نهایت ، شما باید تعیین کنید که چگونه ارزش خود را به مشتریان بر اساس جایگاه خود ارائه دهید.

درست مثل کاری که ما در اوبرلو انجام می دهیم: بسیاری از مطالب ما در YouTube به اشتراک گذاشته می شود - مانند این ویدیوی عالی با حتی نکات بیشتر برای افزایش فروش:



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یک پاسخ احساسی استخراج کنید


برای فروش آنلاین محصولات ، باید پاسخ عاطفی مشتریان خود را بگیرید. این کار را می توانید با افزودن تاکتیک های کمیابی و اضطراری در فروشگاه خود مانند تایمرهای شمارش معکوس ، نمایش مقادیر محدود و فروش فلش انجام دهید. با انجام این کار ، بازدیدکنندگان فروشگاه برای تشویق خرید هم اکنون ترغیب می شوند. همچنین می توانید با کپی خود مانند توصیفات محصول ، یک واکنش احساسی به همراه داشته باشید. اگر محصول شما مشکلی را حل می کند ، ذکر مشکل و توضیح چگونگی حل این مشکل توسط محصول می تواند به مردم کمک کند تا مشکل محصول شما را حل کنند. نسخه شما همچنین می تواند با کلماتی مانند "همین الان" یا "امروز" فوریت ایجاد کند. تصاویر موجود در وب سایت شما همچنین می توانند یک واکنش احساسی ایجاد کنند. از احساسات چهره مدل خود گرفته تا رنگ هایی که در وب سایت خود استفاده می کنید ، می توانید مشتریان را از طریق کانال فروش خود هدایت کنید. ممکن است بخواهید در مورد روانشناسی رنگ تحقیقات قبلی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که احساسات مناسب را در وب سایت خود ایجاد می کنید. قسمت اصلی درک گروه هدف شماست.

ارتباط عاطفی غیر قابل تعویض است. صرف نظر از اینکه شما ایده های تجاری متعارف یا غیرمعمولی را اجرا می کنید ، باید یک نقطه فروش احساسی پیدا کنید که مورد توجه مشتریان قرار گیرد و در جهت ارتقا آن از طریق محتوای خود تلاش کنید. از روابط عاطفی که با مشتریان ایجاد می کنید به نفع خود استفاده کنید و آنها را از طریق محتوا یا اقدامات خود به عنوان مارکی نشان دهید که به آنچه برایشان مهم است اهمیت می دهید. دریابید که چه جمعیتی خاصی را مورد توجه شما قرار می دهد و محتوای احساسی ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کرده و کاربران را به اقدام سوق دهد.

5. تجربه را شخصی کنید

ثابت شده است که شخصی سازی فروش آنلاین را افزایش می دهد ، بازاریاب ها با شخصی سازی وب سایت خود 20 درصد بیشتر از این سود می برند. شما می توانید تجربه خرید را به طرق مختلف شخصی سازی کنید. شما ممکن است محصولاتی را براساس تجربه مرور مشتری ، از طریق هدف گیری مجدد ، ارسال نامه های الکترونیکی با نام آنها یا استقبال از آنها در وب سایت خود مانند "Welcome Jim Jim" هنگام ورود مشتری به شما پیشنهاد دهید. شما می توانید اندازه های پیشنهادی را بر اساس وزن مشتری به آنها ارائه دهید. و قد برای کمک به آنها در تعیین بهترین تناسب.

با این حال شخصی سازی فقط به دیدن مصرف کنندگان در بالای ایمیل محدود نمی شود. این در مورد ارائه محتوای مربوط به آنها است. شخصی سازی ایجاد راحتی برای مصرف کنندگان است. باید این احساس را ایجاد کند که وقتی صفحه یا نامه الکترونیکی برای آنها ارسال می شود ، آنها در مورد اطلاعات علاقه مند یا هیجان زده شده اند. به طور کلی ، با شخصی سازی تجربه برای مشتری شما ، احتمال خرید او بیشتر است. شخصی سازی در بازاریابی راهی پیش رو برای ایجاد روابط بهتر با مشتریان هدف شماست.

6. ایجاد راهنماهای هدیه

بیشتر افراد بر روی ایجاد راهنماهای هدیه در فصل تعطیلات تمرکز دارند ، اما ایجاد آنها ماهها قبل از آن به محتوای شما این امکان را می دهد تا رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو آغاز کنند. اگر لباس زیر می فروشید ، ممکن است راهنماهای هدیه برای سالگردها ، عروسی ها ، دوش های عروس ، مهمانی های مجردی ، روز ولنتاین و موارد دیگر ایجاد کنید. اگر پوشاک مردانه می فروشید ، ممکن است برای تعطیلات مانند جمعه سیاه ، کریسمس ، روز پدر و غیره راهنماهای هدیه ایجاد کنید. شما همچنین می توانید راهنماهای هدیه را برای مخاطبان خاص مانند راهنماهای هدیه برای او ، او ، عاشقان یا سایر مخاطبان مرتبط ایجاد کنید. این امر به شما کمک می کند وبلاگ نویسی را با توصیه محصولات درون فروشگاه خود به درآمدزایی برسانید. می توانید برای هر محصول یک دکمه خرید در پست های وبلاگ خود اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یادگیری نحوه بازاریابی یک محصول می تواند به شما کمک کند تا فروش فروشگاه خود را به سرعت رشد دهید. وقتی شروع به تسلط بر نحوه فروش آنلاین کالا می کنید ، به کسب و کار خود فرصت موفقیت می دهید. شما باید ایده های مختلف بازاریابی را تجربه کنید تا مخاطبان خود را درک کنید و محصول خود را برای آنها به بازار عرضه کنید. در این مقاله ، 24 نکته بازاریابی موثر برای ارتقا تجارت آنلاین خود پیدا خواهید کرد.


منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

شروع رایگان
چگونه می توان یک محصول را به بازار عرضه کرد
1. مخاطبان خود را بشناسید
ناگفته نماند که شما باید مخاطبان خود را بشناسید تا بتوانید محصول خود را برای آنها بازاریابی کنید. قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین یا کالای جدید ، وقت خود را صرف تحقیقات و تحقیق در بازار کنید. این تحقیق نه تنها مخاطبان احتمالی بلکه کسانی که محصولات مشابه را می فروشند ، نحوه بازاریابی آنها و اینکه بازار اشباع شده است یا نه.

پس از شناختن مخاطبی که برای محصول شما مناسب است می توانید شروع به برنامه ریزی برای نحوه بازاریابی برای آنها کنید تا بدانید که به راحتی جلوی آنها می رود. به رفتار کاربر آنها نگاه کنید ، یعنی اینکه در چه وب سایت هایی وقت می گذرانند. سیستم عامل های اجتماعی آنها را بشناسید ، یعنی چگونه و چرا آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. سرانجام برنامه ریزی کنید که چگونه خود را از رقبا جدا کنید به گونه ای که مخاطبان شما را شناسایی کنند. این می تواند با استفاده از صدای رسمیت ناپذیر در وب سایت شما ، ایجاد طلسم مارکی باشد که مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت یا صرفاً با ارائه محصول شما به روشی کارآمدتر از هر کس دیگری در بازار.

2. با Niche Marketing شروع کنید

همیشه داشتن رویای داشتن هر فروشگاه مانند آمازون یا Walmart بسیار سرگرم کننده است. اما قبل از اینکه اولین فروش خود را انجام دهید ، با آن مسابقه ندهید. یک نام تجاری خنثی نگه دارید که در آن نام خاصی وجود نداشته باشد. هنگامی که برای اولین بار شروع به ساخت فروشگاه آنلاین خود می کنید ، بر ایجاد یک مارک تجاری در یک مکان منحصر به فرد تمرکز کنید. از طریق بازاریابی ویژه ، شناسایی و هدف قرار دادن مشتریان و شرکای بالقوه برای کار با شما آسان تر خواهد بود. همچنین به شما کمک می کند تا در زمینه تخصص خود متخصص شوید ، زیرا می دانید کدام استراتژی های بازاریابی برای گروهی که هدف خود قرار داده اید بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است شما به عنوان یک مغازه جواهرات فروشی کار خود را شروع کنید. از آنجا که فروشگاه جواهرات شما شروع به رشد سریع می کند ، می توانید در سایر دسته های مرتبط مانند لوازم عروس ، لوازم جانبی مو یا لوازم جانبی مد مانند روسری و عینک آفتابی گسترش پیدا کنید. تا زمانی که با مشتریان خود آشنا نشوید ، نمی دانید در کدام جایگاه گسترش پیدا کنید. چرا آنها جواهرات شما را می خریدند؟ آیا برای مهمانی ، عروسی یا استفاده روزمره بود؟ همانطور که با مشتریان خود آشنا می شوید ، می توانید سایر محصولات مرتبط را برای یافتن مشتریان جدید و گسترش نام تجاری خود شروع کنید. نه تنها بازاریابی ، بلکه موقعیت و مارک فروشگاه های آنلاین نیز در نتیجه بازاریابی تخصصی سود می برد ، زیرا نمایه شما به عنوان یک برند با گذشت زمان با جایگاهی که انتخاب کرده اید معتبرتر می شود.

3. ایجاد روابط قوی با مشتری

با مشتریان ناراضی خود به خوبی رفتار کنید و مانند بهترین دوست خود با مشتریان خوشحال خود رفتار کنید. هنگامی که مشتریان ناراضی هستند ، باید تلاش کنید تا مشکل حل شود و روز آنها را زیباتر کنید. خود را تصور کنید که فقط از دریافت کالایی هیجان زده شده اید که کیفیت آن پایین است یا کوچکتر از حد انتظار شما است یا خدمات مشتری به درستی مسئله را حل نکرده است. احتمالاً ناامید و ناامید خواهید شد. این احساس مشتری ناراضی شماست. بازپرداخت ، یک هدیه رایگان رایگان و هر کاری که برای خوشحالی دوباره آنها لازم است انجام دهید. از آنجا که یک تجربه بد لزوماً رابطه را خراب نمی کند - به خصوص اگر برای حل آن سخت تلاش کرده باشید.

حالا بیایید در مورد مشتریان خوشحال صحبت کنیم. آیا شما به مشتریان خوشحال پاسخ می دهید؟ بیشتر صاحبان فروشگاه ها این کار را نمی کنند! اما آنها باید - و شما نیز باید. اگر همان مشتری دائماً با فروشگاه شما درگیر است ، با آنها رابطه برقرار کنید. از مشتریانی که نظرات مثبت می نویسند تشکر می کنیم. به ایمیل هایی پاسخ دهید که مشتریان به شما می گویند محصول را دوست دارند. با ایجاد ارتباط با مشتریان خوشحال ، شروع به تبدیل آنها به مشتریان وفادار می کنید. با وفاداری مشتریان ، در نهایت هزینه بیشتری را در فروشگاه شما خرج می کنند در حالی که مشتریانی می شوند که محصول شما را برای شما به بازار عرضه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یکی از راه های بازاریابی برای افراد ناراضی این است که وقتی به دنبال کمک هستند ، آسان پیدا کنید. موتورهای جستجو راهی عالی برای دستیابی به این هدف ارائه می دهند. به این دلیل که مشتریان و مشتریان احتمالی شما اغلب دقیقاً در صورت نیاز به اینترنت دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند جستجو می کنند. بنابراین ، اگر وب سایت شما را پیدا کنند ، توجه شخصی را که به طور دقیق بدنبال دقیقاً آنچه شما ارائه می دهید ، خواهید داشت.

سئو ارگانیک شاید برای صاحبان مشاغل کوچک ، قدرتمندترین راه دستیابی به این هدف باشد. به طور خلاصه ، با بهینه سازی وب سایت و محتوای خود ، می توانید به صورت ارگانیک (یا به طور طبیعی) پیدا کنید. فرآیند کاری است که می توانید یاد بگیرید و با نرم افزار مناسب بسیار آسان است. همچنین می تواند بسیار مثر باشد. به عنوان مثال ، بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات به کسی ، هزاران نفر هر هفته وبلاگ بازاریابی Jim را پیدا می کنند ، دقیقاً در زمانی که به دنبال نکات بازاریابی یا کمک بازاریابی هستند.

بازاریابی آنلاین ، نکات جستجوگرها

هنگامی که افراد ناراضی بدنبال نوع محصول یا خدمات شما هستند ، تبلیغات در Google (یا سایر ارائه دهندگان جستجو) روش دیگری برای حضور در آن است. پرداخت برای یک نتیجه برتر موتور جستجو بسیار سریعتر و آسان تر از کسب یک رتبه برتر جستجوی ارگانیک است. با این حال ، این یک سرمایه گذاری تبلیغاتی به مراتب بهتر از تبلیغات معمولی است که برای صنایع خاص یا مناطق جغرافیایی طراحی شده است. با تبلیغات معمولی ، شما براساس تعداد مخاطبان پرداخت می کنید ، حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق هرگز تبلیغ شما را نبینند یا بی علاقه نباشند. هنگامی که پول تبلیغات خود را سرمایه گذاری می کنید باید هوشمندانه تر از آن باشید.

به طور خلاصه: ناراضیان را جستجو کنید. نه بی علاقه.

از این نکات بازاریابی بیشترین بهره را ببرید!
اگر متوجه شدید که در زمینه بازاریابی خود سخت کار می کنید و نتایج فروش مورد نظر خود را نمی گیرید ، متوقف شوید! مطمئن شوید که کارهای صحیح را به درستی انجام می دهید. اگر در حال حاضر فعالیت های بازاریابی موجود در این صفحه را انجام نمی دهید - آنها را امتحان کنید. چرا؟ زیرا ما از قبل می دانیم که آنها بسیار خوب کار می کنند. این یک مکان عالی برای شروع است ، دوست من.

بخاطر داشته باشید: اگر این نکات بازاریابی را مفید دانستید ، می توانید جدیدترین مقالات من را که مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل داده اید ، با وارد کردن ایمیل خود در زیر دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.

نکته بازاریابی 11: فروش را با استفاده از قدرت کنجکاوی افزایش دهید.
این یکی از قدرتمندترین نکات بازاریابی است که وجود دارد. از این درک حاصل می شود که هر استعلام فروش یا مشتری جدید که دریافت می کنید ، یک چیز مشترک دارد.

مشتری یا مشتری احتمالی کنجکاو است.

آنها اطلاعاتی می خواهند ، بنابراین برای اطلاع از آنها با شما تماس می گیرند. و با این کار ، فرصتی را برای شما فراهم می کنند که آنها را از یک استعلام به مشتری تبدیل کنید.

بیشتر بازاریابی مشاغل کوچک به جای ایجاد کنجکاوی ، برعکس عمل می کند. سعی می شود تا آنجا که ممکن است به س questionsالات پاسخ دهد. لیست ها ، اطلاعات دقیق و س FAالات متداول را مشاهده خواهید کرد: یک سری پاسخ به رایج ترین سالات. تمام این کارها کاهش نیاز به مشتری احتمالی برای تماس با شما است. بله ، باید سطح ابتدایی اطلاعات وجود داشته باشد ، اما هر کاری که فراتر از آن انجام دهید به نتایج بازاریابی شما آسیب می رساند.

نکات بازاریابی

به جای اینکه مشتری های احتمالی خود را با اطلاعات بمباران کنید ، بازاریابی شما باید به دنبال القای کنجکاوی آنها باشد. باید این احساس را به آنها القا کند که احساس می کنند باید با شما تماس بگیرند ، به شما ایمیل بزنند یا از شما بازدید کنند.

بنابراین ، بازاریابی فعلی خود را مرور کنید و تصمیم بگیرید که آیا باعث ایجاد کنجکاوی می شود یا آن را از بین می برد. اگر در حال ایجاد کنجکاوی نیستید ، یک فرصت بسیار ارزشمند بازاریابی را از دست می دهید.

12 ام از نکات بازاریابی من: دیگر از کلمات buzzwords استفاده نکنید
استفاده از کلمات buzz در بازاریابی شما بلافاصله اثر پیام شما را ضعیف می کند. در اینجا فقط چند مورد است که اخیراً استفاده شده است:

تقاطع.
ایده آل
شیرجه عمیق.
عملی
برهم زدن
الگو.
مردم از اصطلاحات زبانه استفاده می کنند تا آگاه تر به نظر برسند یا مردم را تحت تأثیر قرار دهند. در واقع ، آنها کاملاً نتیجه عکس دارند. این امر 2 دلیل دارد.

آنها مردم آگاه را به هم می ریزند. اگر می خواهید همسالان شما را جدی بگیرند یا شما را توصیه کنند ، این یک ایده وحشتناک است.
آنها بی خبر را اشتباه می گیرند. به عبارت دیگر ، مشتریان احتمالی شما ممکن است تصوری از آنچه در واقع می خواهید بگویید نداشته باشند. و این آخرین چیزی است که شما نیاز دارید ، وقتی می خواهید مردم پیام شما را درک کنند.
اگر می خواهید بازاریابی شما موفقیت آمیز باشد وضوح مهمترین نکته است. از هر چیزی ، از جمله سر و صدا که باعث ایجاد سردرگمی غیرضروری می شود ، باید خودداری شود.

نکته بازاریابی 13: روی افراد مناسب تمرکز کنید. بقیه را نادیده بگیرید.
یک اشتباه رایج که صاحبان مشاغل کوچک مرتکب شده اند ، عدم تمرکز صحیح بازاریابی در بازاریابی است. در نتیجه مستقیم ، آنها منجر به فروش کم یا پرسش از مشتری می شوند.

موثرترین راه برای افزایش فروش تمرکز بر روی افرادی است که از ارائه دهنده فعلی خود ناراضی هستند. وقتی کسی از ارائه دهنده فعلی خود راضی نیست ، به طور فعال علاقه مند است که به یک ارائه دهنده جدید تغییر کند. آنها خریداران با انگیزه بالایی دارند. دقیقاً افرادی را که باید با بازاریابی خود هدف قرار دهید!

نکات بازاریابی

علی رغم ارزش عظیم مشتری های احتمالی ناراضی ، بیشتر صاحبان مشاغل کوچک خدمات خود را به گروه هایی که هدف کمتری دارند ارائه می دهند. آنها وقت و پول خود را صرف بازاریابی برای افرادی می کنند که از ارائه دهنده فعلی خود راضی هستند و یا هیچ نوع علاقه و علاقه ای به نوع کالای خود ندارند. آنها به دنبال حجم بیش از ارزش… کمیت بیش از کیفیت هستند. این کارها را بی مورد دشوار می کند. همچنین نتایج کم خونی ایجاد می کند.

بله ، ایده خوبی است که از خدمات خود آگاهی ایجاد کنید. در واقع ، ضروری است. نکته مهم ، استفاده از تلاش های بازاریابی تا حد ممکن است. و این به معنای تمرکز بر روی بهترین مشتریان آینده است ... آن دسته از افراد ناراضی که می خواهند آنچه شما ارائه می دهید. این بدان دلیل است که وقتی روی بازاریابی برای افراد ناراضی تمرکز می کنید ، نتایج شما از پشت بام عبور می کند!



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

از نظر من ، صاحبان مشاغل معمولاً تصور می کنند خدمتی که به مشتریان بالقوه ارائه می دهند بسیار عالی است ، در حالی که در مقایسه با آنچه رقبا ارائه می دهند بسیار متوسط ​​است. یکی از دلایل این امر این است که روشی اساسی که ارائه دهندگان خدمات در مورد نظرات رقبای خود بازخورد می گیرند این است که آنها با مشتریان قبلی رقبای خود صحبت می کنند. به عنوان مثال یک حسابدار ، در حال صحبت با مشتری ناراضی ، مشتری سابق یکی از رقبای خود ، احتمالاً دیدگاه بسیار مغرضانه و بدترین سناریو را پیدا خواهد کرد.

نکته اصلی این است که بدانید واقعاً در برابر چه چیزی مخالف هستید و سپس با افزودن ارزش عظیم آن را شکست دهید.

نکته 8 بازاریابی: از مشارکت های مشترک استفاده کنید.
Joint Venture که بعضاً به عنوان J.V شناخته می شود ، محلی است که شما و یک کسب و کار یا شخص دیگر دور هم جمع می شوید تا (معمولاً) خدمات خود را از طریق بازار عرضه کنید. رمز موفقیت در مشارکت مشترک ، یافتن شخصی معتبر است که محصول یا خدمات غیر متناقضی را به همان مشخصات شخصی یا شغلی شما ارائه دهد.

بنابراین ، اگر خدمات استخدام را به صنعت مهمان نوازی می فروشید و آنها بسته های مزایای کارمندان را به صنعت مهمان نوازی می فروشند - BINGO! آنها می توانند یکی از بروشورها یا نامه های شما را در یکی از نامه های پستی خود قرار دهند و شما نیز می توانید همان کار را برای آنها انجام دهید. همه برنده هستند

از انجام مشارکت مشترک با هر کسی که از طریق ایمیل با شما تماس می گیرد خودداری کنید ، مگر اینکه البته آنها را بشناسید یا می توانید آنها را بررسی کنید. اگر شک دارید ، آن را ترک کنید.

نکته 9 بازاریابی: از روابط تایید شده استفاده کنید.
یک رابطه تایید شده مشابه یک سرمایه گذاری مشترک است ... اما با یک تفاوت گسترده:

شخصی که با آن سرمایه گذاری می کنید در واقع تأیید حرفه ای یا شخصی او را به شما می دهد. این بازاریابی گرد و غبار طلا است. این یک دارایی اعتماد ساز قدرتمند است. اعتبار فوری شما ، خدمات و برند شما را فراهم می کند. این امر خصوصاً در مواردی است که تأیید از یک منبع بسیار محترم تأمین می شود.

به عنوان مثال: به جای اینکه فقط یکی از آگهی های بازاریابی خود را با یکی از نامه های مشتری آنها (همانطور که در یک کار مشترک انجام می دهند) وارد کنید ، آنها در واقع برای مشتریان خود نامه می نویسند و تأیید کامل خود را به شما می دهند.

رابطه تأیید شده یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در کره زمین است. من دیده ام که بازاریابی ایمیل تأیید شده 90٪ نرخ پاسخ مثبت دارد. من توصیه های تأیید شده ای را دیده ام ، جایی که یک نفر شخص دیگری را برای برقراری تماس تأیید می کند ، منجر به عقد قراردادهای بسیار ارزشمند می شود. این ممکن است یکی از موثرترین نکات بازاریابی در این لیست باشد!

به طور خلاصه ، روابط تایید شده درها را باز می کند ، اعتماد ایجاد می کند و فرصت ایجاد می کند. و بسیار سریع. مطمئن شوید که این دارایی ارزشمند تجاری را به مخلوط بازاریابی خود اضافه کرده اید.

نکات بازاریابی 10: میانبرهای موفقیت را درک کنید.
اینترنت مملو از افرادی است که این ایده را می فروشند که شما می توانید راه خود را برای موفقیت به طور خودکار انجام دهید. آنها محصولات ، برنامه ها ، وبینارها ، سمینارها و خدمات را ارائه می دهند که نوید میانبرهای موفقیت را می دهند.

همین ماه گذشته ، یک خواننده پس از از دست دادن بیش از 10 هزار دلار در یک رویداد موفقیت مالی ، که توسط یک مربی معروف خودیاری ارائه شده بود ، از طریق ایمیل به من ایمیل زد. او توضیح داد که این مسئله او را از نظر اقتصادی نابود کرده و احساس می کند احمق است که فریب می خورد می گوید میانبر برای میلیونر شدن وجود دارد.

وقتی افراد به شما میانبرهایی برای موفقیت در کسب و کار یا ثروت خود می دهند ، باید 2 مورد را به یاد داشته باشید:

به ندرت میانبر هستند.
آنها هرگز به موفقیت نمی رسند.
واقعیت این است که شما نمی توانید راه خود را به سمت بالا فریب دهید. موفقیت حاصل کار سخت و هوشمندانه است. موفقیت سریعترین زمان را به دست می آورد ، وقتی مستقیم ترین و موثرترین مسیر را از جایی که هستید به جایی که می خواهید باشید پیدا کنید. بهترین مسیر بین 2 امتیاز.

اینطور به نظر می رسد

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

وب سایت شما از یک نظر واقعاً مهم ، بخشی منحصر به فرد از بازاریابی شماست: این وب سایت به تنهایی قدرت کشتن یا بالا بردن نرخ پاسخ سایر فعالیتهای بازاریابی شما را دارد. بنابراین ، اگر به عنوان مثال یک نامه پستی ارسال می کنید ، توجه داشته باشید که افرادی که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، قبل از تصمیم گیری در مورد تماس با شما از وب سایت شما بازدید می کنند (یا نه!) این بدان معنی است که کیفیت و محتوای وب سایت شما مردم را ترغیب می کند تا کاملاً به شما اعتماد کرده و کاملاً حرفه ای شما را می بینیم.

اگر بازاریابی شما نرخ پاسخگویی مورد انتظار شما را ایجاد نکرده است ، به یاد داشته باشید ، افرادی که قصد داشتند با شما تماس بگیرند ابتدا از وب سایت شما بازدید کردند. یک وب سایت حرفه ای و بهینه شده ضروری است. به همین سادگی.

نکته بازاریابی 5: قیمت های خود را با وعده های خود مطابقت دهید.
یک اشتباه مشترک وجود دارد که ثروت کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را از دست می دهد. این به سادگی این است:

بازاریابی آنها نوید یک سرویس با کیفیت بالا را می دهد ، اما آنها هزینه زیرزمین را می پردازند. آنها با این کار به مشتریان احتمالی پیام متفاوتی می فرستند که تجارت آنها را از دست می دهد.

همه می دانند که کیفیت هرگز ارزان نمی شود. ما از دوران کودکی آموزش دیده ایم تا باور کنیم اگر چیزی خیلی درست به نظر برسد ، درست بودن آن هم خیلی خوب است. نوید دادن خدمات با کیفیت بالا به مردم با قیمت پایین (یا هزینه) ، تردید ایجاد می کند. این آخرین چیزی است که می خواهید در ذهن مشتریان احتمالی شما اتفاق بیفتد.

خدمات خود را تا آنجا که ممکن است برای بازار ارزشمند کنید و مطابق آن شارژ کنید. اگر این کار را انجام دهید ، قیمت های شما مطابق با وعده های شما خواهد بود و اعتماد مشتریان به پیام های بازاریابی خود را برای مشتریان آینده راحت خواهید کرد.

نکته ششم بازاریابی: از بازاریابی ورودی استفاده کنید
من مطمئن هستم که شما متوجه خواهید شد چه اتفاقی می افتد هر وقت یک زن زیبا یا یک مرد خوش تیپ وارد اتاق شلوغ یا یک بار می شود؟ مردم به آنها نگاه می کنند. در حقیقت ، برخی از افراد به سراغ آنها خواهند رفت و به آنها نوشیدنی پیشنهاد می دهند یا با آنها گفتگو می کنند. دلیلی که ما به این نوع افراد از نظر جسمی "جذاب" می گوییم این است که آنها به معنای واقعی کلمه توجه دیگران را به خود جلب می کنند.
بنابراین ، شاید در این مرحله از خود بپرسید که این چه ارتباطی با شما و بازاریابی شما دارد؟ موفق ترین مشاغل همه از قدرت جذب یکسانی که من برجسته کردم استفاده می کنند تا فروش ، مشتری خواننده یا مشتری را به خود جلب کنند. مشاغل با موفقیت ترین بازاریابی با جذابیت خود ، توجه و علاقه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کنند.

مثال: وبلاگ بازاریابی Jim…

من 100٪ درآمد فروش خود را منحصراً به بازاریابی جاذبه متکی می کنم. چطور؟ ساده: افراد این وبلاگ را برای نکات بازاریابی "جذاب" می دانند ، بنابراین آنها آن را برای مخاطبین ، همکاران و دوستانشان توصیه و ارسال می کنند. این به نوبه خود به من کمک می کند افراد بیشتری را جذب کنم. این افراد جدید همین کار و غیره را انجام می دهند ، و غیره ...

بدون صرف هزینه ای برای هر نوع تبلیغات ، (پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی وابسته یا هر چیز دیگری) ، اکنون میلیون ها نفر وجود دارند که از همه چیز در مورد توانایی من برای کمک به آنها در تولید نتایج عالی مطلع هستند.

بنابراین ، هر وقت خوانندگان من تصمیم گرفتند که می خواهند کسی به آنها کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشند ، حدس بزنید چه؟ بله ، آنها به من زنگ می زنند یا برایم ایمیل می فرستند. من مشتری ها را بیشتر از اینکه آنها را تعقیب کنم جذب می کنم ، این عالی است زیرا مردم از تعقیب یا تعقیب نفرت دارند. یک روز را به انجام تماسهای سرد اختصاص دهید و به سرعت خواهید فهمید که چه میزان از افراد تحت تعقیب متنفر هستند.

اکثر مشاغل آنرا برعکس می دانند. آنها تصمیم می گیرند مشتری های جدید خود را "دنبال" کنند و حتی اگر مردم به نامه ها ، ایمیل ها یا تماس های آنها پاسخ نمی دهند. آنها صرف نظر از اینکه سنگ زنی کنند ، ادامه می دهند. این یکی از مهمترین نکات بازاریابی در تجارت است.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نکته بازاریابی 3: یک شبکه فوق العاده ارزشمند بسازید
یکی از بزرگترین افسانه ها در تجارت این است که اگر می خواهید موفق شوید باید یک شبکه بزرگ داشته باشید. در واقع ، شما برای شروع فقط به 5 یا 10 نفر نیاز دارید.

واقعیت این است که اندازه شبکه شما مهم نیست. این نفوذ افراد در شبکه شما است که مهم است.

اگر شبکه من 1000 نفر داشته باشد ، اما فاقد نفوذ هستند ، ارزش تجاری آن نزدیک به صفر خواهد بود.
اگر شبکه شما فقط 10 نفر داشته باشد ، اما انگیزه بالایی دارند و از نفوذ واقعی برخوردار هستند ، برای شما ارزش تجاری گسترده ای خواهد داشت.
اتلاف وقت خود را در عوض کردن کارتهای ویزیت در رویدادهای شبکه متوقف کنید. افرادی که در این رویدادها شرکت می کنند برای فروش به شما هستند ، نه اینکه از شما خرید کنند و تعداد بسیار کمی از افراد دارای ارتباط خوب وقت خود را برای شرکت در آنها تلف می کنند. هیچ کس از افراد تأثیرگذاری که من در طول 25 سال فعالیت بازاریابی من می شناسم یا آنها را ملاقات کرده ام ، در این رویدادها شبکه نمی شوند. بهترین شبکه ها کشف کرده اند که راه اتصال به افراد مناسب ، هدف قرار دادن عمدی آنها است.

نکات بازاریابی

در اینجا یک پیشنهاد وجود دارد: لیستی از 30 فرد با نفوذ در بازار خود تهیه کنید. این افراد می توانند مشتریان آینده نگر با کیفیت بالا یا شاید معرفی کنندگان با نفوذ باشند. معرفی کنندگان افرادی هستند که می توانند شما را به بسیاری از خریداران پیشنهاد دهند. سپس ، طرحی را با هم تنظیم کنید که به شما امکان جلب توجه آنها را بدهد. این رویکرد هدفمند زمان می برد ، اما پاداش های آن بسیار زیاد است.

باور نمی کنید؟

خوب ، فکر کنید که اگر این کار را قبلاً انجام داده بودید ، تجارت شما چقدر متفاوت به نظر می رسید و اکنون می توانستید تلفن را بردارید و با تأثیرگذارترین افراد در صنعت خود صحبت کنید! این یک بازی تغییر دهنده است.

نکته بازاریابی 4: وب سایت خود را به یک ماشین جذب مشتری تبدیل کنید.
اکثر مشاغل کوچک از این موضوع آگاه نیستند که وب سایت آنها قادر به تولید 24 ساعته 7 دستگاه تولید سرب یا فروش است.

وب سایت شما می تواند از مشتری های احتمالی علاقه مند پرس و جو ، هدایت ، تماس تلفنی و فروش با کیفیت بالا ایجاد کند ... تا زمانی که این کار را درست انجام دهید.

وقتی یک وب سایت بصورت حرفه ای طراحی و به بازار عرضه می شود ، مانند این است که فروشگاهی در BANG IN THE MIDDLE Oxford Street یا 5th Avenue باشد. بیشتر وب سایت های مشاغل کوچک بیشتر به فروشگاه هایی شباهت دارند که در جاده خاکی بلااستفاده در وسط ناکجا قرار دارند. آنها منسوخ شده و به بازار ضعیف عرضه می شوند ، در حالی که می توانند برای صاحب مشاغل بسیار ارزشمندتر باشند.

امروزه سرمایه گذاری مورد نیاز برای یک وب سایت یا وبلاگ حرفه ای بسیار کم است. بله ، مطمئناً می توانید هزاران نفر را در یک وب سایت خرج کنید ، با این حال ، برای اکثر قریب به اتفاق مشاغل ، کاملاً نیازی به صرف این نوع پول نیست.

به عنوان مثال این سایت یکی از محبوب ترین وبلاگ های بازاریابی در جهان است. این وردپرس (رایگان است) با استفاده از یک موضوع وبلاگ ساخته شده است که هزینه آن حدود 80 دلار است. سایتهایی وجود دارند که هزینه آنها 100 برابر بیشتر است و کسری از آنها منجر به تولید می شود. بنابراین ، برای داشتن یک وب سایت یا وبلاگ موفق و حرفه ای ، نیازی به صرف هزینه کافی نیست.
مشتریان و مشتریان احتمالی در مورد شما قضاوت می کنند.

دلیل دیگری که شما باید وب سایت خود را جدی بگیرید این است که تقریباً اکنون همه از اینترنت برای "بررسی" یک ارائه دهنده خدمات بالقوه استفاده می کنند. قبل از تصمیم گیری در مورد تجارت با ارائه دهنده یا نه ، اکثریت قریب به اتفاق افراد به دنبال وب سایت ارائه دهنده می گردند! این شامل افرادی است که شما خدمات خود را به آنها بازاریابی می کنید. بنابراین ، وب سایت شما در مورد مشاغل شما چه چیزی را به آنها می گوید؟
نکته 7 بازاریابی: از رقبا در مورد افزایش فروش خود تحقیق کنید.
فروش یا بازاریابی موثر خدمات خود غیرممکن است مگر اینکه در مورد رقبا تحقیق کرده باشید. شما باید بدانید که در برابر چه پیشنهادها ، تضمین ها ، قیمت ها یا هزینه هایی قرار دارید که پیشنهاد شما را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

صاحبان مشاغلی که وقت و هزینه خود را برای ساختن صفحه فیس بوک خود صرف کردند در سال 2013 کشف کردند که فیس بوک پست های خود را فقط به بخش کوچکی از طرفداران خود نشان می دهد. اگر آنها می خواهند همه طرفداران فیس بوک خود پست هایشان را ببینند ، اکنون باید هزینه فیس بوک را بپردازند. فیس بوک صاحب شبکه آنهاست! این تغییر قوانین نمونه کاملی از این دلیل است که شما باید از برون سپاری شبکه خود به یک شبکه اجتماعی خودداری کنید. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی شما را کنترل می کند و به شما امکان می دهد دارایی با ارزش فزاینده ای ایجاد کنید.

نکات ایمیل ، لیست سازی

در اینجا برخی از نکات و ایده های بازاریابی از طریق ایمیل برای شما آورده شده است که می توانید قبل از شروع آنها را در نظر بگیرید.

من اکیداً توصیه می کنم به جای خرید یکی از یکی از آن شرکتهای لیست واسطه ، پایگاه داده ایمیل خود را ایجاد کنید.

بهترین راه برای شروع ساختن لیست مشترکان این است که از همه مشتریان و مخاطبین خود بپرسید که آیا می توانید آدرس ایمیل آنها را داشته باشید. هرگز فقط افراد را به لیست ایمیل خود اضافه نکنید. شما نیاز به اجازه دارید ، در غیر این صورت آنها ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرند.

سپس ، س askال کنید که آیا می توانید هر از چند گاهی از طریق ایمیل با یک خبرنامه یا پیشنهادات ویژه یا اطلاعیه ها با آنها تماس بگیرید. با این کار لیست اولیه شما بدست می آید و چیزی برای شروع به شما می دهد. تا زمانی که فقط با اطلاعات مفید با این افراد تماس بگیرید و اشتراک خبرنامه را برای آنها آسان کنید ، لیست شما از نظر اندازه و ارزش بزرگتر خواهد شد.

همچنین شما باید یک جعبه ثبت نام ایمیل در وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید. این باید آسان خوانده شود و در منطقه ای بدون سر و صدا از سایت شما قرار گیرد که همه آن را مشاهده خواهند کرد.

اگر از مردم می خواهید که در خبرنامه شما مشترک شوند ، در ازای پیوستن به لیست مشترکان ، پیشنهاد می کنم چیزی با ارزش واقعی به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن خبرنامه ، من یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه می دادم. من همچنین به شما توصیه می کنم فقط از افراد بخواهید که نام و آدرس ایمیل خود را به شما بدهند ... نه کل داستان زندگی آنها.

توجه: هر اطلاعات اضافی که بخواهید ، تعداد ثبت نام شما را کاهش می دهد.

اهمیت حریم خصوصی
همچنین بسیار مهم است که به مردم اطلاع دهید هرگز و هرگز اطلاعات ایمیل خود را به کسی منتقل نخواهید کرد. من با استفاده از این روش ، یک خواننده خبرنامه با بیش از 60،000 مشترک هدفمند ایجاد کردم.

من همچنین به شما توصیه می کنم هر 7 تا 14 روز فقط یک پیام ایمیل ارسال کنید. این همان کاری است که من با خبرنامه خود انجام دادم ، زیرا مردم از اینکه مملو از اطلاعات باشد متنفر هستند ، حتی اگر این اطلاعات عالی باشد! در نتیجه بمباران نکردن ایمیل با افراد ، مردم منتظر دریافت آنها بودند و افراد بسیار کمی خواستار حذف شدن از لیست مشترکان من شدند.

سرانجام ، (و این بسیار مهم است) شما باید از خوانندگان خود بخواهید که ایمیل های شما را به مخاطبین خود ارسال کنند. اگر محتوا به اندازه کافی خوب باشد ، آنها - اما هرگز چیزی را تصور نمی کنند ، همیشه از آنها سال کنید. در انتهای هر خبرنامه پیامی را وارد کنید که چیزی شبیه به این را می گوید:

"اگر این ایمیل توسط یکی از دوستانتان برای شما ارسال شده است و می خواهید یک نسخه معمولی از آن را دریافت کنید ، می توانید در اینجا مشترک شوید و نکات بازاریابی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید." (سپس از آن متن به صفحه ثبت نام خبرنامه در سایت خود پیوند دهید)

من همچنین به شما توصیه می کنم قوانین حاکم بر بازاریابی از طریق ایمیل در کشور خود را یاد بگیرید و از آنها پیروی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

از سال 1995 ، من به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک می کنم تا بیش از گذشته فروش بیشتری داشته باشند. امروز ، من می خواهم بهترین نکات مربوط به بازاریابی خود را به صورت رایگان با شما در میان بگذارم.

این نکات و ایده ها می تواند به شما در دستیابی به نتایج فروش بهتر در سال 2021 و بعد کمک کند ، بنابراین چند لحظه به مطالعه آنها بپردازید.

بیایید شروع کنیم!

نکته اول بازاریابی: اجازه دهید بازاریابی محتوا فروش شما را به طرز گسترده ای افزایش دهد.
اولین نکته در مورد بازاریابی من این است: بازاریابی محتوا جواب می دهد. در حقیقت ، تا زمانی که مواد تولید شده شما کاملاً مفید باشد ، می تواند بسیار خوب کار کند.

من هر ساله بیش از 100000 دلار هزینه از این وبلاگ ، منحصراً از طریق بازاریابی محتوا ، کسب می کنم. من صفر را صرف تبلیغات یا تبلیغات می کنم. و شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

شما ممکن است با عبارت Content Marketing آشنا نباشید ، اما شما هر روز به سایت های بازاریابی محتوا مراجعه می کنید. وقتی از سایت های خبری ، سایت های سرگرمی یا وبلاگ هایی از این قبیل که مشاوره رایگان تجاری ارائه می دهند بازدید می کنید ، از سایتی بازدید می کنید که از محتوای خود برای بازاریابی استفاده می کند. از بازاریابی محتوا می توان با موفقیت در بازاریابی هر نوع مشاغل استفاده کرد. و در مورد جذب مشتری جدید ، راهنمای فروش و مشترک غیرقابل شکست است.

به طور خلاصه ، نحوه کار در بازاریابی محتوا به شرح زیر است:

شما یک وب سایت ، وبلاگ ، vlog ، خبرنامه یا پادکست و غیره ایجاد می کنید. از آن برای ارائه اطلاعات رایگان که دارای ارزش واقعی برای مشتریان احتمالی شما است استفاده می کنید ، در حالی که به آنها امکان خرید کالاها ، خدمات (یا هر دو) را می دهید که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به اطلاعاتی که می دهید

به عنوان مثال ، در این وبلاگ هزاران نکته بازاریابی و توصیه های بازاریابی منظم ، ارزشمند و رایگان ارائه می دهم. مردم اطلاعات را می خوانند ، از ایده ها استفاده می کنند و آنچه را که در اینجا می یابند با دوستانشان به اشتراک می گذارند. سپس ، برخی از این افراد کیفیت اطلاعات من را می بینند و تصمیم می گیرند من را استخدام کنند ، در صورت نیاز به کمک متخصص بازاریابی.

بازاریابی 2020

من در مورد بازاریابی محتوا با هزاران صاحب مشاغل صحبت کرده ام. متداول ترین س questionالی که آنها می پرسند نسخه ای از این است:

"آویزان جیم. اگر من آزادانه تمام این اطلاعات ارزشمند بازاریابی محتوا را در اختیار شما قرار دهم ، مطمئناً مردم به سادگی کار خود را انجام خواهند داد؟ "

این چیزی است که واقعاً اتفاق می افتد.

من با توضیح اینکه 3 گروه از افراد وجود دارند ، بازاریابی محتوای شما را می خوانند ، پاسخ می دهم. اینجا آنها هستند و نحوه کار بازاریابی محتوای شما با هر گروه به شرح زیر است:

گروه اول کم است. آنها همان چیزی هستند که من آنها را شکارچیان سریال فریبی می نامم. این افراد هرگز هزینه کمک های حرفه ای را پرداخت نمی کنند. آنها هرگز مشتری احتمالی نبودند ، بنابراین شما چیزی از دست نمی دهید.
گروه دوم بزرگترین گروه است. این افراد تلاش می کنند و کاری انجام می دهند ، اما اگر نتیجه لازم را نگیرند از آنها کمک حرفه ای می گیرند. آنها برای تخصص اصیل ارزش قائل هستند.
گروه سوم کوچکترین است. این افراد نادری هستند که می فهمند با استخدام یک متخصص برای انجام کاری صحیح برای آنها ، کار بسیار کمتری انجام می شود ، نتایج بهتر است و اتفاقات سریعتر اتفاق می افتد.
این برای شما و تجارت شما به این معنی است:

به هر حال هیچ کس در گروه اول قرار نبود هزینه ای با شما بگذراند. با دادن اطلاعات رایگان به آنها چیزی از دست ندادید.
برخی از افراد گروه دوم از اطلاعات شما استفاده می کنند و می خواهند کار خود را انجام دهند. افراد دیگر در این گروه می بینند که آنها به کمک متخصص احتیاج دارند و برخی از این افراد شما را استخدام می کنند.
با گروه سوم ، اگر از طریق بازاریابی محتوا نشان دهید که واقعاً در زمینه خود متخصص هستید ، آنها شما را استخدام خواهند کرد. آنها از قبل همه چیز راجع به شما و کار شما می دانند. آنها به شما اعتماد دارند.
نکته بازاریابی محتوا: هر کسی را که به شما بگوید هر محتوایی انجام می دهد یا می توانید فرآیند را خودکار کنید نادیده بگیرید. این مورد نیست. اگر محتوایی که شخصی تولید می کند مفید نباشد ، به جز بد جلوه دادن آن کار دیگری انجام نخواهد داد.

نکته بازاریابی 2: ایمیل مارکتینگ خود را بهبود ببخشید.
بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مقرون به صرفه و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در دسترس مشاغل کوچک است. این به این دلیل است که نتایج قابل پیش بینی را فراهم می کند و هزینه های استفاده از آن کم است یا هیچ هزینه ای ندارد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ بازاریابی از طریق ایمیل این است که برخلاف فیس بوک ، توییتر ، لینکدین یا هر شبکه اجتماعی دیگر ، شما نه تنها شبکه خود را می سازید ... مالک آن هستید!



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

14. عرضه و تقاضا را کنترل کنید.
همه ما این جمله را می دانیم ، "الماس برای همیشه لطفاً". با این حال ، الماس همیشه نادر گرانبها و گران قیمت نیست که ما امروز آنها را می شناسیم - یک استراتژی حیله گرانه و تبلیغات از طرف De Beers طول کشید تا اعتبار الماس را ذاتی نگه دارد. ارزشمند و مطلوب.

در اواخر قرن نوزدهم ، الماس در آفریقای جنوبی کشف شد و بازار طغیان کرد. برای ارزشمند نگه داشتن الماس ، سیسیل رودز تمام زمینه های استخراج معادن آفریقای جنوبی و شرکت هایی را که روی آنها کار می کنند ، از جمله یکی متعلق به دو برادر با نام خانوادگی دی بیر خریداری و ادغام کرد. شرکت معدن De Beers شکل گرفت و تمام تولید و توزیع الماس های آفریقای جنوبی را در انحصار خود داشت.

از آنجا که این شرکت توزیع و عرضه اکثر الماس های بازار را کنترل می کرد ، آنها کمبود کاذب محصول را ایجاد کردند و بنابراین قیمت ها را افزایش دادند. علاوه بر این ، آنها در سال 1938 کمپین معروف بازاریابی خود را تحت فشار قرار دادند ، "یک الماس برای همیشه لطفا برای". کمپین آنها مصرف کنندگان را متقاعد کرد که الماس عشق برابر است و هرچه الماس بزرگتر باشد ، ابراز عشق نیز بیشتر است.

امروزه ، تقریباً همه زوج های نامزد ، تعهد خود را نسبت به یکدیگر با حلقه های الماس ثابت می کنند ، نتیجه مستقیم کمپین بازاریابی De Beers. آنها ثابت کردند که محدود کردن عرضه تقاضا را تحریک می کند ، و ایجاد ارتباطات عاطفی قوی با محصولات یک استراتژی بسیار موفق است.

16. لذت از طریق سرگرمی.
سیرک نوع اصلی سرگرمی در قرن نوزدهم بود. "بزرگترین نمایش روی زمین" همه اینها را داشت: حیوانات عجیب و غریب ، هنرمندان ذوزنقه ، شعله کش ها و شگفتی های بی پایان برای تعجب. P.T. بارنوم سرگرم کننده ، تاجر و مبتکر نهایی بازاریابی بود.

او می دانست چگونه پیشنهاد خود را با منافع مخاطبانش هماهنگ کند - او "شناخت کاملی از طبیعت انسان داشت ... برای خوشایند و تملق افکار عمومی". وی از این دانش برای ایجاد شهود در مورد اینکه چه اقداماتی را ایجاد می کند ، فرصت هایی برای تبلیغ نمایش خود و چگونگی خوشحالی مشتریان در سراسر کشور استفاده کرد.ن 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

11. اهرم تبلیغاتی را انجام دهید.
جولیوس سزار به دلیل پیروزی های نظامی ، دیکتاتوری رم و فاجعه شکسپیری بر اساس ترور ، یکی از مشهورترین چهره های تاریخ است.

ژنرال پوپولیست ، در تلاش برای حفظ حسن نیت در میان افراد خود برای توجیه تحکیم هرچه بیشتر قدرت ، روشی را ابداع کرد که امروزه توسط بسیاری از بازاریابان استفاده می شود. هنگامی که سزار از جنگ در گال (فرانسه امروزی) خاتمه می یافت ، مقاله ای تکراری را منتشر کرد تا به رم بفرستد تا شهروندان خود را از نبردهای خود مطلع کند. دشمنان سیاسی سزار در حال از بین بردن شهرت وی در رم بودند ، بنابراین این گزارش های پیشرفت ظاهراً برای اطلاع رسانی به جمهوری بود ، اما واقعاً برای تقویت افکار عمومی و روشن ساختن پیروزی های او در جنگ بود.

امروزه ، تبلیغات مقاله ای است که به نظر می رسد اخبار چهره آن است ، اما در واقع در حال تبلیغ یک محصول یا خدمات است. درست همانطور که سزار از تبلیغات تبلیغاتی برای بهبود درک عمومی استفاده کرد ، شرکت ها می توانند از همین روش برای ایجاد تأثیرات مثبت در برند استفاده کنند.

12. نیازهای بازار هدف خود را پیش بینی کنید.
هنری فورد به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ ایالات متحده به خاطر انقلابی در صنعت اتومبیل در اوایل قرن بیستم یاد می شود با Ford Model T. Ford و Model T از نظر قابلیت تعویض قطعات آن که امکان تولید انبوه را فراهم می کند ، قابل توجه بودند - ، با این حال ، طبق گفته تئودور لویت ، استاد دانشکده تجارت هاروارد ، تاریخ فورد را به دلایل غلط جشن گرفته است. لویت می گوید: "نبوغ واقعی او بازاریابی بود."

فورد تشخیص داد که محصولات باید نیازها و خواسته های بازار هدف را برآورده کنند. ممکن است ساده به نظر برسد ، اما قبل از فورد ، شرکت ها فقط آنچه را که می خواستند بفروشند می فروختند. فورد به طور معروف گفت: "اگر من از مشتریانم می خواستم که آنها چه می خواهند ، آنها می گفتند اسب سریعتر." فورد توانست نیازهای بازار خود را تشخیص دهد - نیازهایی که خود مشتریان هنوز نمی توانستند آنها را بیان کنند. فورد محصولی را طراحی کرد که بیش از هر چیز نیاز مشتری را در ذهن داشته باشد.

13. محصول خود را منحصر به فرد کنید.
در 24 مارس 1756 ، پادشاه پروس فردریک بزرگ دستور داد که سیب زمینی کشت و در سراسر پروس توزیع شود. این فرمان با شور و اشتیاق از سوی رعایای وی روبرو نشد. او علیرغم مقاومت افراد خود ، زمینی از سیب زمینی کاشت و ارزش غذایی و اقتصادی سیب زمینی را به پادشاهی خود اطلاع داد.

سپس ، فردریک بزرگ یکی از بزرگترین (و اولیه ترین) استراتژی های بازاریابی را تصویب کرد - او سربازان را برای محافظت از پچ سیب زمینی در برابر تعدی و سرقت اعزام کرد. اهالی روستا درمورد محصولی که نگهبانان پادشاه در حال گشت زنی بودند کنجکاو بودند ، بنابراین آنها شب ها را برای سرقت سیب زمینی مخفی می کردند. از آنجا سیب زمینی شکوفا شد و به یک محصول اصلی تبدیل شد.

فردریک بزرگ سیب زمینی را کمیاب و منحصر به فرد کرد ، و همین امر باعث شد تا بازار هدف وی انگیزه این را پیدا کند که سیب زمینی را برای خود امتحان کند. شاید تعیین اینکه فردریک بزرگ امروز چقدر در اهمیت سیب زمینی تأثیرگذار است دشوار باشد - با این حال ، او احتمالاً یکی از اولین و موفق ترین استراتژی های بازاریابی در تاریخ بود.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نکاتی از بازاریابان بنیادی
اکنون که برخی از مهمترین بازاریابهای امروز را بررسی کردیم ، بیایید به برخی از شخصیتهای تاریخی بپردازیم که در چگونگی تکامل بازاریابی تأثیرگذار بودند - حتی اگر از نظر فنی بازاریاب نبودند ، خودشان.

8. ویروسی بودن مهار.
کنراد گسنر در دهه 1500 یک پزشک و طبیعت شناس سوئیسی بود. در آوریل سال 1559 ، گسنر برای اولین بار لاله ای دید و شیفته آن شد. او این گل را ترسیم کرد و تصویر آن را به صورت بلوک چوبی درآورد تا چاپ و منتشر شود - اولین تصویر اروپایی از لاله.

معرفی لاله باعث ایجاد اشتیاق و تقاضای گسترده در سراسر قاره اروپا شد. تا سال 1610 ، یک پیاز گل لاله به عنوان جهیزیه قابل قبول بود و بسیاری خانه ها و مشاغل خود را برای خرید لامپ و فروش مجدد آنها با قیمت های بالاتر (میلیون ها دلار در بازار امروز) رهن دادند.

آنچه اکنون به عنوان شیدایی لاله ها شناخته می شود ، نتیجه کنراد گسنر ، مبتکر بازاریابی ویروسی است. برای ویروسی شدن چیزی ، این محصول باید به سرعت از طریق دهان به دهان منتقل شود و در مدت زمان کوتاهی تقاضای زیادی ایجاد کند. گسنر با توزیع تصاویر و توصیف های زیبا از لاله ، ارزش بازار و تقاضای انفجاری را برای آن ایجاد کرد.

9. یک تجربه فراموش نشدنی تولید کنید.
در ساعت 8 عصر 30 اکتبر 1938 ، میلیون ها آمریکایی با رادیو CBS هماهنگ شدند. این ایستگاه در حال پخش برخی از خوانندگان ناشناخته بود که با خبر فوری قطع شد - گروهی از دانشمندان انفجارها را در سطح مریخ مشاهده کرده بودند. چند دقیقه بعد ، موسیقی با اعلام خبر سقوط یک شی بزرگ ، که شبیه کشتی بود ، به مزرعه ای در نیوجرسی قطع شد. چند دقیقه پس از آن ، خبرنگاران در محل گزارش دادند که مریخ های غول پیکر با شاخک و لیزر از کشتی بیرون می آیند و ارتش جمع شده را نابود می کنند. گویندگان رادیو (که واقعاً بازیگر بودند) با ترس و لکنت ، "وحشت" پیش روی خود را توصیف می کردند.

تقریباً یک میلیون شنونده رادیو متقاعد شده بودند که زمین توسط مریخی ها مورد حمله قرار گرفته است و همه چیز را در سر راه خود می کشد. وحشت گسترده در سراسر کشور آغاز شد - مردم با فریاد به خیابان ها دویدند و از پلیس درخواست کمک کردند.

اورسون ولز - با موفقیت بسیار - رمان علمی تخیلی H.G. Wells جنگ جهانیان را به نمایشنامه ای برای رادیو ترجمه کرده بود. وی برای تبلیغ ایستگاه رادیویی خود ، شرکت تئاتر عطارد ، و همچنین کارهای ولز ، محتوایی فوق العاده جذاب ایجاد کرد.

ولز ممکن است به معنای سنتی بازاریاب نباشد ، اما اگر این ایده را در نظر بگیرید که ولز تحقیقات دقیق مخاطبان را انجام داده ، ارتباطات محرک را ارائه می دهد و محتوای گیرنده ای را توزیع می کند که میلیون ها نفر را به اقدام دعوت کرده و آگاهی را برای تولید خود افزایش می دهد ، پس او واقعاً یکی است از بزرگترین بازاریابان در تمام دورانها.

10. خاطرات جادویی بسازید.
این لیست بدون خلاقیت ، اشتیاق و ذکاوت تجاری والت دیزنی کامل نخواهد بود. او دنیای سرگرمی را دگرگون کرد و تجربیات جادویی را برای افراد در هر سنی ایجاد کرد. استراتژی بازاریابی فوق العاده موفق مغول تبدیل به امپراتوری متکی به یک داستان جذاب تجاری بود تا اقشار مختلف مخاطبان را هدف قرار دهد. این محتوا محتوایی ایجاد کرد که طیف وسیعی از اطلاعات جمعیتی را به خود جلب می کرد ، دیزنی لند و دیزنی جهانی را به مقصدهای جادویی تبدیل می کرد و وفاداری مشتری را از طریق روایت های تخیلی یا نوستالژیک حفظ می کرد.

ارتباط گرم و مثبتی با این برند وجود دارد که در تمام تبلیغات ، پیام رسانی و محتوای آن حمایت می شود. دیزنی نشان داده است که درک نام تجاری قوی همراه با پیشنهادات با کیفیت بالا می تواند به موفقیت طولانی مدت و سودآور منجر شود.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

4. کاری کنید که محصول شما خودش به فروش برسد.
پیتر دراکر به خاطر 60 سال سابقه کار در مشاوره مدیریت معروف بود. دراکر پدر بنیانگذار تئوری مدیریت و مشاور مشاور برخی از مدیرعاملان برجسته تجارت ، از جمله آلفرد اسلون و اندی گراو بود.

در حالی که او کتابهای زیادی در زمینه مدیریت نوشت ، یکی از سخنان وی در مورد مشتریان بسیار مهیج است: "هدف از بازاریابی شناخت و درک مشتری از مشتری است که محصول یا خدمات متناسب با او باشد و خودش بفروشد." اگر مخاطبان خود را واقعاً بشناسید و محصولی با تناسب عالی در بازار کالا ایجاد کرده باشید ، خود فروش خواهد داشت.

5- همیشه به این فکر کنید که چگونه توجه مخاطب خود را جلب کنید.
گری واینرچوک - که به او گری وی نیز می گویند - به دلیل تأثیر در بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی مشهور است. وی بنیانگذار VaynerX ، یک شرکت هلدینگ رسانه ای و ارتباطی و همچنین آژانس تبلیغاتی VaynerMedia است.

گری وی به طور مشهور پتانسیل اینترنت را در اواخر دهه 90 شناسایی کرد و شرکت شراب سازی خانواده خود را به صورت آنلاین جلب کرد تا توجه بازار را بیشتر جلب کند. به دلیل ذکاوت اولیه در زمینه بازاریابی ، وی در برگزاری سخنرانی برای شرکت های دیگر به امید یافتن فرصت بزرگ بعدی موفق شده است.

گوگل برای اولین بار در دهه 90 AdWords را راه اندازی کرد و گری وی از آن استفاده کرد - اکنون ، او به شرکت ها می آموزد که چگونه توجه مخاطبان خود را ترسیم می کند. او می گوید که در مورد دستیابی به مصرف کنندگان وسواس زیادی دارد و صرف نظر از پیشرفت های تکنولوژیکی یا ایجاد اختلال در بازار ، همه چیز جلب توجه مخاطب است. علاوه بر این ، او توصیه می کند از فرصت هایی استفاده کنید که بهترین ضربه برای شما است

6. مصرف کنندگان از آنچه فکر می کنید باهوش ترند.
به نقل از دیوید اوگیلوی گفته است: "مصرف کننده یک جنون نیست ، او همسر شما است."

اوگیلوی امپراتوری تبلیغات خود را بر اساس درک عمیق مخاطبان هدف خود بنا کرد. اگرچه ممکن است اظهارنظر وی از تاریخ گذشته باشد ، اما اصل اصلی این امر را حفظ می کند - مشتریان شما باهوش تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. این فقط به شما کمک می کند تا تحقیقات گسترده بازار را با این فرض انجام دهید که مشتریان شما نیز در حال انجام تحقیقات خود هستند.

بقیه توصیه های اوگیلوی از این ایده اصلی ناشی می شود - او توصیه می کند که به زبان مصرف کنندگان هدف اقناع کنید ، تبلیغات خود را در عین حال روشن نگه دارید و مهمتر از همه ، به وقت و هوش مخاطب خود احترام بگذارید.

7. بر نتایج تمرکز کنید.
آن لونز به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی Adobe علاقه زیادی به خلاقیت و رسانه دارد. وی در دوران تصدی خود بر روی راه حل های بازاریابی دیجیتال و بازگرداندن خلاقیت به فضای فناوری و مبارزات بازاریابی خود تمرکز کرده است. در حال حاضر ، او پیشگام دسته جدیدی از بازاریابی است - حرکت از بازاریابی دیجیتال به مدیریت تجربه مشتری.

او برای همکاری و ارتباطات ، دو توانایی بین صنعتی و رکود اقتصادی که به افراد کمک می کند از خود دفاع کنند ، ارزش قائل است.

لوینس موفقیت خود در Adobe را دو برابر شدن نتایج داده محور می داند. وی گفت: به منظور ارتقا mart توانمندی martech یا فن آوری بازاریابی ، مبارزه اصلی این است که افراد و فرایندهای مناسب به وجود بیایند. او می گوید ، "این ابزارها خود مشكلات كسی را حل نمی كنند. من معتقدم ، بدون تغییر نحوه مشاهده استعداد خود ، این فناوری به درد شما نخواهد خورد." در نهایت ، بسیار مهم است که شما از استعداد و فن آوری خود برای دستیابی به نتیجه بهره می گیرید ، بدون اینکه تصور کنید این فن آوری تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی یک م criticalلفه مهم برای موفقیت درازمدت هر شرکت است و همیشه در حال تغییر و تحول است. بازاریابان کارآمد می دانند که چگونه از تکنیک هایی برای اتصال و تبدیل چشم انداز استفاده کنند - اما بزرگترین بازاریابان در تمام دوران ها پایه و اساس استراتژی ها و موفقیت های بازاریابان امروز را بنا نهادند.

برخی از بازاریابان ، مانند استیو جابز ، اساساً دنیای تجارت را آنگونه که ما می شناسیم تغییر داده اند. دیگران ، مانند فردریک بزرگ ، بر چگونگی درک رفتار مصرف کننده امروز تأثیر گذاشته اند. این نکته مهم است که در بالای نکات و توصیه های تیزبین ترین ذهن بازاریابی زمان خود بمانید - علاوه بر این ، مهم است که بدانید این تاکتیک ها از کجا نشأت گرفته اند.

اگر به دنبال الهام از مبارزات بعدی خود هستید یا به یک مختصر تاریخچه بازاریابی علاقه مند هستید ، به برخی از نکات بزرگترین بازاریابان در تمام دوران نگاهی بیندازید.
نکاتی از تأثیرگذاران فعلی بازاریابی
1. محصولات لذت بخشی ایجاد کنید و بازاریابی هوشمندانه انجام دهید.
تبلیغات اپل نه تنها به ایجاد یکی از موفق ترین شرکت های تاریخ کمک می کند ، بلکه باعث تغییر استراتژی بازاریابی سنتی می شود که ما می شناسیم. از طریق تبلیغات Super Bowl ، مجموعه ای از تبلیغات "متفاوت فکر کنید" ، کمپین "Get a Mac" و رونمایی از محصول غیرقابل فروش ، استراتژی کلی بازاریابی خنک و مینیمال آن مجسم طراحی زیبا محصولات آن است و به چرخش ورشکسته اپل کمک می کند.

هدیه استیو جابز بازاریابی بود - او این ایده را که محصولات لذت بخش و کمپین های بازاریابی هوشمند رمز موفقیت هستند درک و از آن استفاده کرد. او تجربه های متوقف کننده نمایش را ایجاد کرد و به احساسات مخاطبانش برای فروش محصولاتش ضربه زد.

چند نکته جالب از نبوغ بازاریابی جابز این موارد است: یک محصول عالی بسازید ، یک تجربه تجاری احساسی را از طریق رویدادها و کمپین ها بسازید و به نوآوری برای مشتریان خود ادامه دهید.

2. به شبکه های شخصی خود ضربه بزنید.
بازاریابی شبکه ای شامل استفاده از شبکه های شخصی نمایندگان مستقل درون یک شرکت است. این عوامل از محصولات یا خدمات بشارت می دهند ، زیرا ساختار انگیزشی بازاریابی شبکه ای مبتنی بر سرعت و گستردگی آنها در ساخت و توزیع در شبکه ای از مشتریان است.

به عنوان مثال ، مری کی آش در سال 1963 شرکت لوازم آرایشی جهانی خود را بر اساس فرضیه بازاریابی شبکه ای تأسیس کرد. اگرچه شاید او اولین کسی نبوده است ، اما موفق ترین فرد بوده است - او فهمید که چگونه می توان بازاریابی شبکه ای را در ساختار سبک زندگی طبقه متوسط ​​گنجاند. مری کی با به خدمت گرفتن مادران خانه نشین که به دنبال کسب درآمد هستند اما علاقه ای به شغل سنتی 9 تا 5 ندارند ، یک امپراتوری آرایش ساخت.

3. مارک شخصی خود را به یک عینک تبدیل کنید.
بانوی اول سابق میشل اوباما در دهه گذشته به دلیل حضور درخشان و در عین حال قابل دسترس عمومی در صحنه جهانی ، به یک نماد فرهنگی تبدیل شده است. با این حال ، اخیراً ، او با انتشار کتاب جدید خود ، "تبدیل شدن" به ارتفاعات بیشتری رسیده است. بدون شک این کتاب موفقیت آمیز بود ، اما آنچه آن را به یک پیروزی خیره کننده ، پرفروش و مشهور تبدیل کرد ، هدیه میشل اوباما برای بازاریابی بود.

یک تور کتاب 12 شهره برای آزادی Becoming راه اندازی شد - با این حال ، واکنش و تولید هر رویداد تور کتاب بیشتر از یک کتابخوانی شبیه یک کنسرت راک بود. بلیط ها تا 3000 دلار فروخته می شدند و استادیوم های ورزشی که در آن رویدادها برگزار می شدند اغلب به فروش می رسید. میشل اوباما رویداد تور کتاب خود را به یک تماشای بزرگ ، با موسیقی پر جنب و جوش ، یک مقدمه ویدئویی جذاب و حتی مصاحبه کنندگان مشهور تبدیل کرد.

میشل اوباما یاد گرفته است که چه چیزی مخاطبان را مجبور می کند - او در اواخر برنامه نمایش خنده دار است ، تماشاگران روزانه الن را مجذوب خود می کند و وقایع غیرقابل قبول را تولید می کند. در دورانی که مخاطبان تلویزیون را به کتاب ترجیح می دهند ، نبوغ بازاریابی که میشل اوباما است ، کتاب پرفروش خود را به لحظه تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای انسان ها طراحی کنید و یک وب سایت استثنایی ایجاد کنید
طراحی اصولاً برای موتورهای جستجو کار احمقانه ای است. ما از سال 1999 تاکنون مسیری طولانی را طی کرده ایم. تلاش برای پر کردن کلمات کلیدی در یک صفحه یا در غیر این صورت "بهینه سازی" آن برای موتورهای جستجو به گونه ای که باعث شود کمتر برای کاربران مفید و جالب باشد ، به ندرت تأثیر مثبتی دارد. در واقع بسیار بیشتر احتمال دارد که علیه شما کار کند یا حتی سایت شما را مجازات کند.

ما به طور کامل در مورد چگونگی ساخت سایتهای جذاب با UI و UX غنی بحث کرده ایم ، اما در اینجا چند مورد از موارد زیر آورده شده است:

طراحی پاسخگو را در آغوش بگیرید. موبایل از نقطه اوج عبور کرده است و دیگر بازگشتی وجود ندارد. اگر فقط برای کاربران رایانه شخصی طراحی کنید ، بخش عظیمی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد. این اشتباه را نکن
برای به حداکثر رساندن تبدیل های خود ، آزمون تقسیم را بیاموزید. نحوه تعامل کاربران با سایت را اندازه گیری کنید و منتظر بمانید تا قبل از اعلام "برنده" از اهمیت آماری برخوردار شوید. به طور کلی باید فقط تغییرات عمده را آزمایش کنید ، مانند پیام های اصلی و تصمیمات مربوط به طراحی ، زیرا قبل از اینکه بتوانید حتی به طور قاطع حتی 2 درصد اختلاف بین دو گزینه را ببینید ، 10000 برداشت طول می کشد.
با تست قابلیت استفاده ، سوار شوید. در حالی که آزمایش تقسیم برای تبدیل مناسب است ، اگر می خواهید یک مشکل ارگونومی تولید کنید ، تست قابلیت استفاده از آن الزامی است. برای انجام تست قابلیت استفاده ، به اندازه های عظیم نمونه نیاز ندارید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ببینید چگونه چند نفر قبل از مشاهده مشکلی به طور غریزی از سایت شما استفاده می کنند. اگر یک بار در آن نمونه کوچک مشکلی پیش آمد ، می دانید که باید آن را برطرف کنید. ادامه آزمایش تا برطرف شدن این مشکل بی معنی است ، تا مشکلات دیگر آشکارتر شوند. تست استفاده از ذهنیت بسیار متفاوت از تست تقسیم است ، اما هر دو حیاتی هستند.
از روانشناسی مصرف کننده استفاده کنید. به طور خاص ، شش اصل تأثیر Robert Cialdini سهم بزرگی در تجربه و تبدیل کاربر دارد: متقابل ، تعهدات ، اقتدار ، اثبات اجتماعی ، کمبود و روابط همه موارد ضروری است. همچنین بهتر است خود را با مفاهیم انزجار از دست دادن ، تعصب وضعیت موجود و لنگر انداختن آشنا کنید.
ما همچنین در مورد اهمیت 6 اصل دکتر Jonah Berger صحبت کرده ایم که مطالب را بیشتر به اشتراک می گذارد:

ارز اجتماعی - مردم برای رشد یا حفظ جایگاه اجتماعی خود چیزهایی را به اشتراک می گذارند. دوست داشتن چیزی دلیل کافی برای به اشتراک گذاشتن آن نیست.
راه اندازها - زمینه نقش عمده ای در اشتراک یا عدم اشتراک ما دارد.
احساسات - محتوای شدید احساسی به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شود ، به خصوص اگر خنده دار یا تحریک کننده باشد (گرچه ترس و خشم جای خود را دارد).
عمومی - اکثر انسانها به خرد جمعیت اعتماد ذاتی دارند ، به خصوص اگر جمعیت در س questionsالات عقاید ، ارزشها و علایق ما را داشته باشند.
عملی - هرچه اطلاعات عملیاتی بیشتر باشد ، احتمال اشتراک آنها نیز بیشتر است.
داستانها - اطلاعات در صورت ارائه به عنوان یک داستان برای ما دارای اهمیت بیشتری است و از این رو احتمالاً ما آنها را به اشتراک خواهیم گذاشت.
به یاد داشته باشید ، یک وب سایت قابل اشتراک سایتی است که ارزش پیوند دادن با آن را دارد و این بدان معناست که احتمالاً بیشتر در موتورهای جستجو ظاهر خواهد شد.

4. وبلاگ نویسی تجاری: بهترین هر دو جهان
اگر چیزی به نام سئو وجود نداشت ، بهترین راه برای ایجاد مخاطب تکرار ، راه اندازی یک وبلاگ است. خوشبختانه یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سئو سایت خود انجام دهید ، راه اندازی یک وبلاگ است. بنابراین خوب کار می کند.

وبلاگ ها برای سئو بسیار مناسب هستند زیرا به شما امکان می دهند تعداد زیادی صفحه تولید کنید و طیف گسترده ای از موضوعات بالقوه پرسش جستجو را هدف قرار دهید. می توانید با جستجوی علایق دست نخورده با تحقیقات بازار و کلمات کلیدی شروع کنید (هنوز هم مهم است). هدف شما این است که بدانید مردم می خواهند چه چیزهایی را بدانند و هیچ یک از وبلاگ نویسان با کیفیت در مورد آن صحبت نمی کنند. ما همیشه دریافته ایم که نوشتن پست "نهایی" وبلاگ در مورد یک موضوع خاص یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است.

ایده اصلی این است که یک موضوع نسبتاً محبوب را پیدا کنید که مردم می خواهند از آن مطلع شوند و یک پست وبلاگ در مورد آن موضوع بنویسید که بر هر پست دیگری در نتایج جستجو غلبه دارد.

خارج از سئو ، به طور قطع وبلاگ ها بهترین راه برای حفظ مخاطب به صورت آنلاین هستند. لیست های ایمیل بیش از هر کانال دیگری مشتری تکراری تولید می کنند ، اما مطالعات نشان داده است که ایمیل های تبلیغاتی منجر به لغو اشتراک می شوند. وبلاگ بهترین راه برای بازگشت مردم است. به شما امکان می دهد از اصول نفوذ و اشتراک پذیری استفاده کنید که در بخش قبلی بحث کردیم به گونه ای که هیچ کانال دیگری قادر به استفاده از آن نیست.

وبلاگ ها نسبت به خبرنامه های الکترونیکی عملکرد بهتری دارند زیرا این محتوا در فضای باز است. هرکسی می تواند آن را پیدا کند و موتورهای جستجو می توانند آن را انتخاب کنند.

در حالی که من شما را به استفاده از ویدئو و تصاویر بسیار تشویق می کنم ، موتورهای جستجو آنها را به طور کامل درک نمی کنند و آنها به اندازه کافی همه کاره نیستند که بتوانند با هر نوع محتوایی سر و کار داشته باشند. وبلاگ اضافه شده با فیلم و تصاویر ، به ویژه فیلم و تصاویر طراحی شده برای قرار دادن در ، مثلاً در فید فیس بوک ، بهترین انتخاب است.

وبلاگ ها مردم را تشویق می کنند تا مشترک شوند تا پیام های شما را دریافت کنند ، حتی اگر آنها به یک برنامه وفاداری یا موارد دیگری در این زمینه نپیوسته باشند. این به شما امکان می دهد مخاطبان بسیار بیشتری نسبت به سایر مخاطبان داشته باشید



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

7 استراتژی سئو بدون خطر برای استارت آپ ها و کارآفرینان با بودجه شخصی یا بودجه خوب
وقتی نوبت به بازگشت سرمایه طولانی مدت می رسد ، تعداد کمی از استراتژی های بازاریابی آنلاین با بهینه سازی موتور جستجو رقابت می کنند ، به ویژه هنگامی که به روشی اجرا شود که به عنوان بازاریابی قانونی خارج از سئو قابل دفاع باشد. اگر روشن نیستید که چرا SEO چنین استراتژی قدرتمندی است ، موضوع در جاهای دیگر و با جزئیات کامل پوشش داده شده است. مورد علاقه شخصی من از Search Engine Land ناشی می شود: لیست نهایی دلایلی که شما به بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید.

گفته می شود ، طی دو سال گذشته ، Google با استفاده از استراتژی هایی که برای هدفی غیر از سئو منطقی نیست ، به روزرسانی ها و سرکوب SEO هایی را که فقط به عنوان روشی برای دستکاری نتایج جستجو به این استراتژی نزدیک شده اند ، منتشر می کند. به روزرسانی های عمده طی دو سال گذشته شامل موارد زیر است:

Google Panda - برای اولین بار در فوریه 2011 ، پاندا آزاد شد ، هدف آن طراحی محتوای کم حجم و کیفیت پایین است. پست های متوسط ​​، مانند آنهایی که در دایرکتوری های مقاله نشان داده می شوند ، نتایج جستجو را برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی دنباله دار مسدود کرده بودند و پاندا برای کاهش حضور آنها منتشر شد. از آن زمان پاندا در الگوریتم اصلی گنجانیده شده است ، و صفحه ها را به محض نمایه شدن تحت تأثیر قرار می دهد.

Google Penguin - این بروزرسانی الگوریتم در 24 آوریل 2012 معرفی شد و هدف آن هدف قرار دادن هرزنامه های وب است. این سایت به جستجوی سایتهایی می پردازد که در نتیجه اقدامات ایجاد لینک های اسپم رتبه بندی می شوند ، مانند نظرات خودکار ، پیوندهای پولی و سایر پیوندهایی که به کاربران سرویس نمی دهند و اگر موتورهای جستجو به پیوندهای مربوط به رتبه بندی اطلاعات وابسته نباشند ، بسیار عجیب به نظر می رسد . اولین پنگوئن فقط صفحه اصلی یک سایت را تجزیه و تحلیل کرد ، اما به روزرسانی بعدی الگوریتم Penguin عمیق تر به نظر می رسد. پنگوئن هنوز در الگوریتم اصلی گنجانده نشده است و فقط هنگامی که یک تازه سازی داده اعمال می شود ، بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. این اتفاق هر 6 ماه یا بیشتر رخ می دهد.

مرغ مگس خوار Google - در حدود 20 آگوست 2013 منتشر شد و در پانزدهمین سالگرد تولد خود (27 سپتامبر 2013) رسما اعلام شد ، مرغ مگس خوار بازنویسی الگوریتم اصلی Google است. تغییر اصلی (یا حداقل تغییری که بیشترین تبلیغ را از طرف گوگل انجام داده است) مربوط به نحوه تفسیر Google از سوالات جستجو است. همانطور که افراد بیشتر از تلفن های همراه خود جستجو می کنند ، با جستجوی صوتی ، از جستجوی مکالمه طولانی تر و بیشتر استفاده می کنند. Google به جای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کند ، در تلاش است تا معنای جستجوگران را تفسیر کند. انتشار همزمان با قطع داده های کلمات کلیدی در Google Analytics ، تفسیر نحوه پایان یافتن جستجوگران در وب سایت شما را دشوار می کند.

روی هم رفته ، میلیون ها سایت به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تأثیر این الگوریتم ها قرار گرفته اند. در نتیجه بسیاری از آنها رتبه خود را بهمراه درآمدشان یک شبه از دست دادند. مشاغلی که برای کسب سود به رتبه بندی در گوگل متکی بودند از تجارت خارج شدند. به دنبال بسیاری از این به روزرسانی ها ، چندین مدیر وب اعلام می كنند كه "سئو از بین رفته است". اگر این درست باشد ، هر بار با اصول و تکنیک های جدید دوباره متولد می شود. به عبارت دیگر ، SEO یک رشته در حال پیشرفت است. چندین متخصص صنعت در مورد اینکه چرا SEO هرگز نمی میرد پست های بسیار خوبی نوشته اند. در اینجا دو مورد از موارد مورد علاقه من وجود دارد:

آیا SEO Dead است ، اینفوگرافیکی در SEObook است.
تاکتیک های SEO می میرند ، اما SEO هرگز نمی خواهد ، توسط دکتر پیت در Moz.
تا به امروز ، من هرگز استراتژی بازاریابی آنلاین را ندیده ام که بازده سرمایه گذاری طولانی مدت بهتر از SEO داشته باشد (اگر درست انجام شود). این احمقانه است که من ادعا کنم یک کارآفرین یا استارتاپ به سئو احتیاج دارد ، زیرا استارتاپ ها و کارآفرینان بدون این کار همیشه موفق می شوند. با این حال ، فکر نمی کنم کوچکترین چیزهایی را عرض کنم تا بگویم اگر SEO به کار نگیرید ، هدر خواهید داد.

با توجه به اینکه سئو برای بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است ، تصمیم گرفتم لیستی از بهترین استراتژی های سئو در تمام زمان ها برای کارآفرینان و شرکت های نوپا ، صرف نظر از بودجه شما ، تهیه کنم. این استراتژی ها به عنوان بازاریابی خارج از سئو قابل دفاع هستند ، بنابراین حتی اگر روزی ارائه مزایای مستقیم سئو را متوقف کنند ، همیشه ROI مثبت ارائه می دهند و به احتمال زیاد همیشه حداقل مزایای غیرمستقیم را در موتورهای جستجوگر به همراه خواهند داشت.

بیایید غواصی کنیم ، باید؟

1. یک مسئله منحصر به فرد را حل کنید
به عنوان یک شرکت نوپا یا یک کارآفرین ، باید قبلاً بدانید که ساده ترین راه برای موفقیت نوآوری و منحصر به فرد بودن در گوشه ای از بازار است که واقعا به دلیل نوآوری یا خلاقیت شناخته شده نیست. در برخی سطح ، این را می توان بخشی از استراتژی SEO شما نیز دانست. اگر محصول یا خدمات شما منحصر به فرد باشد ، فاکتور "گاو بنفش" را دارد که ست گودین در مورد آن صحبت می کند. به یاد ماندنی است ، بنابراین در مورد آن صحبت می شود از بسیاری جهات ، به یاد ماندنی بودن حتی مهمتر از "بهتر بودن" است.

در یک زمینه آنلاین ، صحبت در مورد فقط به معنای قرار گرفتن در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و رسانه ها نیست. این همچنین به معنای پیوند یافتن و جستجوی آن است. این نوع رفتارها بر روی رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد و یک اثر ماندگار در خود ایجاد می کند. هرچه محبوبیت بیشتر شود ، موتورهای جستجو به محبوبیت شما کمک می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

آیا کار با کارمندان از راه دور بهترین انتخاب برای کار شما در دراز مدت است؟
بسیاری از افراد آرزو کرده اند که این فرصت را داشته باشند که کارمندان از راه دور باشند که از خانه کار می کنند - به جای اینکه پنج بار در هفته به دفتر مراجعه کنند. اما ، COVID-19 اوضاع را برای بسیاری از افراد تغییر داد. قبل از همه گیری ، تخمین زده می شد که فقط حدود 7٪ از نیروی کار گزینه کار در خانه را داشته باشند. اما از آوریل سال 2020 ، 20٪ از کارکنان از راه دور کار می کردند.

این تغییر از آنجا ضروری بود که بسیاری از دفاتر برای کمک به کاهش سرعت انتشار ویروس موقتاً باید خاموش شوند. اما اکنون بسیاری فکر می کنند که آیا این تغییر در عملیات یک تغییر دائمی است؟

داشتن کارمندان تمام وقت از راه دور که برای یک تجارت کار می کنند مزایای زیادی دارد. بعلاوه ، با توجه به وضعیت کنونی همه گیر جهانی ، به نظر می رسد فعلاً گزینه ایمنی باشد.

اما داشتن نیروی کار از راه دور لزوماً مناسب هر شغلی نیست. اگر فکر کرده اید که به کارگران خود اجازه دهید در خانه بمانند ، چند سوال وجود دارد که باید قبل از تصمیم نهایی برای طولانی مدت از خود بپرسید.

سیستم ارتباطی شما چگونه پیش می رود؟
برقراری ارتباط مهمترین ماده برای موفقیت آمیز بودن وضعیت کار از راه دور است - اما در عین حال جایی است که اکثر شرکتها در آن بی ثبات هستند. طبق آخرین گزارش از بافر ، مسائل مربوط به ارتباطات و همکاری در لیست چالش های کارمندان از راه دور قرار دارد.

بزرگترین مبارزه شما برای کار از راه دور چیست؟
بزرگترین مبارزه شما با کار از راه دور چیست ؟. منبع: Buffer.com
فهم آسان است که وقتی تیم ها از خانه کار می کنند چرا این مسئله مهم می شود.

در حالی که ارتباط دیجیتال می تواند راحت باشد ، می تواند نادیده گرفته شود ، به طور تصادفی حذف شود یا به سادگی در میان سر و صدا از بین برود. همچنین درصورتی که قادر به گفتگوی رو در رو نیستید ، به راحتی می توان پیام ها را از طریق ایمیل یا پیام های اسلک اشتباه دانست.

بنابراین ، واقعاً نگاهی به راه های ارتباط تیم شما بیندازید. اگر ارتباطات بین کارمندان از راه دور می تواند از بهبودی استفاده کند ، باید قبل از انجام هرگونه تغییر دائمی این مشکل را حل کنید.

توجه داشته باشید که راه حل مسائل ارتباطی همیشه برقراری ارتباط بیشتر نیست. جلسات مجازی را مثال بزنید. بسیاری از شرکت ها استفاده از Zoom یا Google Hangouts را برای میزبانی جلسات مجازی آغاز کرده اند - از آنجا که هیچ کس به طور حضوری جلسه نمی گذارد. در حالی که این جلسات گاه به گاه لازم است ، شواهد نشان می دهد که برگزاری بیش از حد این جلسات در طول روز در واقع به بهره وری آسیب می رساند.

طبق یک نظرسنجی از Wundamail ، 42٪ از کارمندان اظهار داشتند که وقتی روزشان با تماس های ویدیویی متعدد قطع نمی شود ، احساس باروری بیشتری می کنند. بعلاوه ، یک سوم کارگران اعتراف کردند که در این جلسات تمرکز سختی داشتند. 30٪ به دلیل مشکلات ارتباطی ، مشکلات فنی یا عدم درک کافی مجبور به استفاده از سیستم عامل های اضافی شدند.

پاسخ به این مسائل لزوماً برگزاری جلسات مجازی بیشتر با کارمندان از راه دور نیست - بلکه در عوض بهینه سازی ارتباطات است. برای انجام این کار ، رهبران باید روشن کنند:

چه موقع میزبانی یک تماس آنلاین مناسب است و چه تعداد از افراد باید درگیر شوند؟
از کدام کانال های ارتباطی باید در موارد خاص استفاده شود (تماس زوم ، ایمیل ، تماس تلفنی ، اسلک پینگ و غیره)
آیا ابزاری آنلاین وجود دارد که بتواند به همکاری کمک کند ، مانند راه حل نرم افزار مدیریت پروژه؟
آیا برنامه های افراد باید نظم بیشتری داشته باشند تا قابل دسترسی باشند؟
برای اطمینان از حفظ سطح بهره وری هنگامی که کارمندان از خانه کار می کنند ، ارتباطات باید در اولویت اصلی قرار گیرند. اگر این یک مسئله بوده است ، ممکن است تغییر حالت به یک موقعیت کاری از راه دور بهترین گزینه نباشد - یا برای حل مشکل باید راهکارهای مختلفی ارائه دهید.

آیا کار از راه دور در واقع مقرون به صرفه است؟
آیا حذف کار مقرون به صرفه است؟
آیا حذف کار مقرون به صرفه است؟
داشتن یک تیم از راه دور می تواند از بسیاری جهات در هزینه های شما صرفه جویی کند.

اول و مهمترین ، این می تواند نیاز به فضای اداری فیزیکی را از بین ببرد. شرکت شما می تواند کوچک سازی کند و در هزینه اجاره پس انداز کند. این همچنین بدان معنی است که شرکت دیگر مجبور نیست تجهیزات مانند میز ، صندلی ، کامپیوتر و حتی هزینه های کمتری مانند قهوه و کاغذ را تهیه کند.

اما این بدان معنا نیست که داشتن کارمندان از راه دور همیشه به صرفه است.

برخی از مشاغل یا نقش های شغلی ممکن است در دفتر خانه خود به تجهیزات نیاز داشته باشند ، مانند رایانه های جدید ، برنامه های نرم افزاری ، چاپگرها یا حتی سیستم های WIFI بهتر. اگر تجارت مجبور باشد این تجهیزات را برای همه کارمندان در خانه خود خریداری کند ، این می تواند بسیار گران باشد.

یکی از راه حل های بالقوه ، برون سپاری هرجا ممکن باشد برای جنبه هایی از تجارت است که نمی توان کاملاً از راه دور انجام داد. در برخی موارد ، می تواند هزینه های زیادی را در کسب و کارها صرفه جویی کند تا شغل های خاص خود را از خارج از کشور تامین کند. انواع مختلفی از آژانس های برون سپاری وجود دارد که می توانند در صورت لزوم برای کارهای خاص مورد استفاده قرار گیرند ، مانند:

عیب یاب های فناوری اطلاعات
حسابداران
مدیریت موجودی کالا (بسته بندی و حمل و نقل)
طراحان گرافیک
خدمات مشتری
بازاریاب و نویسنده محتوا



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

6 راهنمای بازاریابی رایگان که باید در این هفته مشاهده کنید
تقریباً همه ما معتاد اطلاعاتی هستیم.

شوخی نمی کنم. نکته ای در مورد بازاریابی دیجیتال وجود دارد که باعث می شود ما از داشتن اطلاعات بیشتر ، مطالعات موردی بیشتر ، به روزرسانی اخبار بیشتر و مشاوره بیشتر از آنچه که ممکن است استفاده کنیم ، سر و صدا می کنیم.

هر چند وقت یکبار باید از همه چیز بهم ریخته فاصله بگیریم و به خود یادآوری کنیم که واقعاً چه تغییری ایجاد می کند. این یکی از دلایلی است که من عاشق بارگیری راهنماهای رایگان و کتابهای الکترونیکی هستم. آنها وبلاگ نویس را مجبور می کنند هر آنچه را می دانند بردارد ، آن را قطع کرده و در مهمترین اقداماتی که می توانید انجام دهید خلاصه می کند.

بنابراین ، برای این پست ، من تصمیم گرفتم 6 راهنمای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارم. امیدوارم حداقل یکی از آنها را بخوانید و به آنها عمل کنید. پشیمان نخواهید شد

1. HubSpot: راهنمای نهایی ایجاد کتاب الکترونیکی برای تولید سرب
مهمترین کاری که یک بازاریاب دیجیتال می تواند انجام دهد ایجاد مخاطب وفادار است.

جریان ثابت ترافیک جدید مهم است ، اما به اندازه یک پیرو وفادار مهم نیست. وفاداری به شما اطمینان می دهد که فردا مخاطب خواهید داشت ، حتی اگر هر کانال خرید به شما پشت کند.

بازدیدکننده ای که بیش از یک بار شما را ببیند به شما اعتماد بیشتری خواهد کرد و آنها تمایل بیشتری به خرید از شما خواهند داشت. به خصوص اگر مدام منابع مفیدی برای آنها بفرستید که در واقع زندگی آنها را بهتر می کند.

وفاداری همچنین با موفقیت در حال کاهش میزان آلی ، کلید موفقیت در کسب درآمد در شبکه های اجتماعی است. شما به یک مخاطب وفادار از افرادی نیاز دارید که بدون توجه به آنچه در فید فیس بوک خود می بینند ، از سایت شما بازدید می کنند. این تنها راهی است که افراد می توانند منابع شما را ببینند و آنها را برای ایجاد تغییر به اشتراک بگذارند.

چگونه وفاداری ایجاد می کنید؟ یک کلمه: "ایمیل".

ایمیل همچنان بهترین راه برای دستیابی به تعداد بیشتر از افراد به طور مداوم است. نرخ متوسط ​​باز آن بیش از 20 درصد است. میانگین دسترسی فیس بوک کمی بیش از 6 درصد است.

اما اگر چیزی در عوض ارزش فوری به آنها ندهید ، مجبور کردن افراد برای ثبت نام در به روزرسانی های ایمیل بسیار دشوار است. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از کتاب الکترونیکی است.

این همان جایی است که این مجموعه ویدیویی ارائه می شود.

راهنما را می توانید از اینجا دریافت کنید. این همان چیزی است که آن را پوشش می دهد:

چگونه می توان کتاب الکترونیکی خود را برنامه ریزی کرد
چگونه می توان ساختار اساسی کتاب را ترسیم کرد
نحوه چیدمان کتاب با کپی و تصاویر
چگونه می توان کتاب را از نظر بصری ارتقا داد تا حرفه ای به نظر برسد
نحوه اضافه کردن لینک های پیوندی ، صادرات کتاب و ایجاد صفحه فرود برای آن
2. Shopify: 50 روش برای اولین فروش خود
برای استفاده از این راهنما نیازی به وارد کردن آدرس ایمیل خود ندارید.

بیشتر راهنماهای بازاریابی دیجیتال به شدت در یک موضوع خاص تخصص دارند. دلیل بسیار ارزشمند بودن این دلیل این است که به عنوان راهنمای مقدماتی بازاریابی برای تجارت الکترونیکی عمل می کند. این روزها سخت پیدا می شود

اگر سالها تجربه دارید آن را یادداشت نکنید. اکثر ما بعد از مدتی متخصص می شویم و کمی نزدیک بینی می گیریم و این یک خواندن خوب برای نمای سطح بالا است.

در اینجا موضوعات کلی که در آن قرار داده شده است:

شبکه های اجتماعی
بازاریابی موتور جستجو
روابط عمومی
بازاریابی محتوا
تبلیغات پولی
فروش آفلاین
تبلیغات سنتی
"همه چیز دیگر" ، بخشی متفرقه که ارزش خواندن آن را دارد
می توانید در اینجا راهنما را مرور کنید.

این راهنما به 50 زیر بخش تقسیم شده است که هر یک از آنها بر روی یک استراتژی یا کانال خاص تمرکز دارند. قطعاً ارزش مرور دارد ، مخصوصاً بخشهایی که در آنها تخصص ندارید.

3. افزایش ترافیک وبلاگ: هک های عنوان
حقیقت وحشیانه این است که ما کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت می کنیم.

ما زندگی پرمشغله ای داریم و مجبور به تصمیم گیری سریع می شویم. هر بار که پیوندی را در فیس بوک مشاهده می کنیم ، هر بار که لیست موتورهای جستجو را مشاهده می کنیم ، هر بار که چیزی را در Reddit به اشتراک گذاشته ایم ، باید متوقف شویم و از خود بپرسیم آیا ارزش دارد وقت خود را کلیک کنیم و ببینیم چه چیزهایی طرف دیگر

به همین دلیل عناوین خبری بسیار مهم هستند.

به دو دلیل Headline Hacks یکی از راهنماهای بسیار مفید است:

این باعث می شود شما دریابید که موفق ترین عناوین در طول تاریخ بارها و بارها از همان ساختارهای اساسی استفاده می کنند
این فهرست 52 عنوان اصلی را تشکیل می دهد که می توانیم بی شرمانه از آنها استفاده کنیم و آنها را با عناوین اصلی خود سازگار کنیم
سرانجام ، راهنمایی که مرا مجبور به تفکر نمی کند!

با تمام جدیت ، این یک منبع عالی برای داشتن است. استفاده از این عناوین و آموختن درسهایی که به آنها داده می شود ، واقعاً تفاوتی ایجاد می کند.

راهنما را می توانید از اینجا دریافت کنید.

4. Peter Sandeen: 7 مرحله مهم برای موفقیت در وبلاگ نویسی مهمان
این یکی نسبت به راهنماهای دیگر کمی مبهم است و اگر واقعا به دنبال چیزی طولانی هستید ، این راهنمای شما نیز نیست.

اما پیتر ساندین هر بار که یک پست مهمان می نویسد ، حدود 170 مشترک ایمیل جدید دریافت می کند. این چیزی است که بیشتر بازاریابان می توانند بگویند ، حتی آنهایی که به طور منظم در وبلاگ های اصلی منتشر می شوند.

در این راهنما ، پیتر وبلاگ نویسی مهمان را به 7 مرحله اصلی تقسیم می کند:

جای خوبی پیدا کنید
موضوع مناسب را انتخاب کنید
قبول شوید
خوب بنویس
زیرکانه انگیزه خود را بفروشید
صفحه فرود خوبی داشته باشید
روابط محکم ایجاد کنید
این مراحل 5 و 6 است که باعث برجسته شدن این راهنما می شود. 

eter به جای اعتماد به موتورهای جستجو برای ارزش گذاری پیوندها و انجام کارهای سنگین ، به درستی تمرکز خود را بر روی جلب مراجعه واقعی مراجعه کنندگان و تبدیل آن به مشترکان ایمیل قرار می دهد.

همانطور که گفتم ، این راهنما بسیار طولانی نیست ، اما تمرکز خود را بر روی آنچه واقعاً در هنگام ارسال مهمان مهم است قرار می دهد ، و به نظر من ارزش آن را دارد که روی میز کار خود قرار دهید. 

5- راه اندازهای اجتماعی: چگونه 5000 مشترک اول خود را بدست آوریم
این یکی از درک هالپرن است ، که به تنهایی در 2 سال از 0 تا 125000 مشترک Social Triggers را ایجاد کرد. این راهنما دقیقاً به نقطه مورد نظر می پردازد و بر تعداد اندکی از تغییراتی که می توانید ایجاد کنید متمرکز است و اگر می خواهید مخاطبان تکرار شونده ایجاد کنید بسیار مهم است.

در اینجا چند مورد از مواردی که در کتاب الکترونیکی پوشش داده شده است آورده شده است:

چرا "محتوای بیشتر" روش صحیحی برای رشد مخاطب شما نیست
چرا اشکالی ندارد که همان حرفها را بارها و بارها (به افراد مختلف) بگویید
چگونه می توان مخاطبانی را در اطراف یک شخصیت بسیار قوی و آسان برای به اشتراک گذاشتن ایجاد کرد
چرا بهتر است به سایت های خارج از "طاقچه" خود مراجعه کنید
چگونه می توان با استفاده از "روش تهیه پیش نویس" راه ارتباطی را آسان تر کرد
من این راهنما را خیلی دوست دارم زیرا بسیاری از ایده هایی را که "بهترین روش" می دانند به چالش می کشد و نتیجه گیری های وی 100٪ درست است. ای کاش مدتها پیش این راهنما را می خواندم.

این راهنما است.

6. Moz: راهنمای مبتدی برای جستجوگرها
مانند Shopify ، برای دیدن این راهنما نیازی به وارد کردن آدرس ایمیل خود ندارید.

اگر مدت زمان زیادی است که SEO کار می کنید ، احتمالاً این منبع چیز جدیدی به شما یاد نخواهد داد ، اما یک یادآوری مهم از آنچه واقعاً مهم است است. برای همه دیگران ، این راهنما قطعاً ارزش خواندن را دارد ، حتی اگر بعد از اتمام آن قصد ندارید در مورد SEO اطلاعات بیشتری کسب کنید.

راهنما همه اصول را پوشش می دهد:

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند
نحوه استفاده افراد از موتورهای جستجو
چرا بازاریابی موتور جستجو چنین کانال مهمی است
اصول طراحی و توسعه دوستانه موتور جستجو
تحقیق کلمات کلیدی
اهمیت قابلیت استفاده ، تجربه و محتوا
چگونه محبوبیت را گسترش دهیم و پیوندها را جذب کنیم
ابزارها و خدمات مفید موتور جستجو
افسانه ها و باورهای غلط در مورد موتورهای جستجو (این موتور حتی اگر سئو کار کنید ارزش خواندن دارد)
اندازه گیری و پیگیری موفقیت
من واقعاً معتقدم کسی که درگیر بازاریابی دیجیتال است باید حداقل اینقدر درباره سئو اطلاعاتی کسب کند. این می تواند تفاوت بین یک کمپین خوب و یک کمپین عالی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

4 هدف حرفه ای که هر بازاریاب باید دنبال کند
اسلایدهای ارائه برای جلسه هفتگی با فروش. سنگ تمام گذاشتن در تبلیغات بعدی خود. ایده های طوفان فکری برای خط لوله رسانه های اجتماعی شما. دریافت بهترین خروجی ممکن از نمایندگی های خود. با افراد مالی تماس بگیرید تا پرداخت های فروشندگان خود را به موقع آزاد کنند. کار هرگز در تقویم بازاریاب متوقف نمی شود. کوانتوم و تنوع وظایفی که هر هفته بیشتر بازاریان انجام می دهند ، سخت ترین حبوبات را خجالت می کشد.

با رفتن دیجیتال و موبایل به دنیا و اتصال 24x7x365 ، نیاز شبانه روزی افرادی مانند ما به انگشتان دست بسیار بالا رفته است.

مشکل این است که ، با تعداد کارهایی که ما هر روز انجام می دهیم ، زمان بسیار کمی برای رشد شخصی یا فراتر از انبوه "فوری و فوری" در هر روز باقی مانده است. با این وجود واقعیت امر این است که ، بازاریابان برای اینکه یک مجری واقعی ستاره باشند ، باید هر از چند گاهی سر خود را از هرج و مرج بیرون بیاورند و دیدگاه تازه ای پیدا کنند که باعث احیای مجدد کار آنها و تجدید مهارت های حرفه ای آنها شود.

ما در E2M در حال اتمام سال دوم وجود خود هستیم. این یک سال دیوانه وار رشد بوده است ، همانطور که سال قبل از آن بود. و من کاملاً شک ندارم که انبوه کارهای موجود در صندوق ورودی من و Basecamp به این زودی ها از بین نمی روند. بنابراین ما یک وقت استراحت کردیم ، از همه افراد بازاریابی خود خواستیم که متوقف شوند (نه اینکه نتیجه بدهد) ، نگاه کنند ، گوش دهند و خودشان در نظر بگیرند که از کجا می آیند و کجا می روند.
و از روی آرزوها ، اعتقادات و ارزشهای آنها ، سعی کردیم بفهمیم آیا اهداف کلی ، کوتاه مدت و میان مدت برای همه بازاریابان وجود دارد که آنها را دنبال کنند.

در نتیجه ، در اینجا چهار هدف اصلی وجود دارد که هر یک از ما باید هدف آن را بگیریم ، تا به بازاریاب های بهتر ، دارایی های با ارزش تر برای سازمان خود و متخصصان موفق تر در مسیرهای شغلی خود تبدیل شویم.

1. افزایش همکاری - در سراسر هیئت مدیره
همکاری - با کاربران ، شرکا و حتی رقبا - نام بازی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و ابتکارات بازاریابی تعاملی است. ثابت شده است که با تشویق ایده ها و روش های متنوع کار برای شکوفایی ، یک پایگاه کاربری عمیق تر و در عین حال بهبود کیفیت محصول فراهم می کند.

همکاری در بسیاری از آواتارها وجود دارد.

همکاری بین دپارتمانی

عملکرد بازاریابی از این جهت منحصر به فرد است که برای عملکرد روزمره آن به تعداد بیشتری تیم بستگی دارد. از نیاز به بخش فناوری اطلاعات برای حفظ فناوری در شکل کشتی ، تا نیاز به برنامه نویسان گرفته تا برنامه ها یا ابزارهای سفارشی برای ما گرفته تا دریافت خدمات به مشتری ، درک ویژگی های تولید و تبلیغات و پاسخگویی موثرتر به سوالات مشتری ، تا روشن شدن صورت حساب زمان - این یک عمل متعادل کننده ثابت است.

به عنوان یک بازاریاب م effectiveثر ، از پریدن درگیر و درک هر یک از تعاملات و وابستگی های بین بخشی نترسید. برای ساده سازی همکاری ، از هزاران برنامه و ابزار رایگان (و پولی) موجود در آن استفاده کنید. جلسات منظمی را با تیم IT و برنامه نویسی تنظیم کنید تا آنها را در مورد پروژه های جدیدی که نیاز به ورودی آنها دارید ، مطلع کنید. Basecamp ایده خوبی برای همکاری در پروژه های بین دپارتمانی است. از ابزارهایی مانند Freshbooks یا Xero برای یادآوری زمان تأخیر پرداخت ها استفاده کنید و به نوبت با یادآوری های خود حساب ها را بزنید. سیستم های CRM یکپارچه مانند ZohoCRM را امتحان کنید تا تیم مراقبت از مشتری خود را در جریان آخرین پیشنهادات بازاریابی ، تبلیغات و جزئیات محصول قرار دهید.

اگرچه هماهنگی با تیم های خارجی می تواند یک چالش باشد ، اما وجه مثبت همکاری بین دپارتمانی کاهش اصطکاک بین تیم های مختلف ، درک بهتر از محدودیت های تیم های دیگر است ، که به شما کمک می کند بازاریابی خود را در این زمینه برنامه ریزی کنید و بازاریابی نوآورانه را به دلیل گرده افشانی متقابل انجام دهید. ایده های بین تیم ها

بازاریابی کانال متقابل

در دنیای چندرسانه ای که کاربران ما در آن زندگی می کنند ، هیچ بهانه ای برای ایجاد دیوار بین کانال های تبلیغاتی مختلف وجود ندارد. روش سنتی نگه داشتن خریدهای تلویزیون کاملاً مستقل از خریدهای بیرونی شما ، که به نوبه خود هیچ ارتباطی با کمپین های دیجیتالی شما ندارد و مربوط به گذشته است.

مبارزات بازاریابی امروز به طور فزاینده ای وابسته به چند کانال هستند. کمپین تلویزیونی که اجرا می کنید دارای هشتگی است که در توییتر تبلیغ می کنید ، در حالی که در اینستاگرام به کاربران خواهید گفت تصاویر آخرین بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در شهرهای کاربران بارگذاری کنید و تبلیغات چاپی شما احتمالاً اسکن خواهد داشت کد QR قابل استفاده با کوپن رایگان که فقط در خریدهای تلفن همراه کار می کند. شبکه های رسانه های اجتماعی که در آنها فعال هستید معمولاً یکدیگر را تغذیه می کنند - پین های کاربران در تابلوهای شما می تواند علوفه پست بعدی فیس بوک شما باشد. به همین ترتیب نگاهی دزدکی حرکت کردن از آخرین پست خود در وبلاگ شرکت خود ، راهی عالی برای افزودن محتوای تازه به ایمیل مارکتینگ شماست.

از این فرصت چند کاناله ای که فناوری باز کرده است ، استقبال کنید. به جای استفاده از خریداران خاص کانال برای رسانه ها ، به agenc خرید رسانه های چند کانال نگاه کنید

آنچه داده های کلان نمی توانند به شما بگویند این است که چرا کاربران رفتار آنها را انجام می دهند.

برای درک انگیزه های عملکردهای کاربران و تبدیل شدن به محرکی برای انواع خاصی از رفتارها ، یک ارتباط یک به یک بهترین نتیجه را می دهد. در اینجا چند ابزار برای دستیابی و دستیابی به این دیدگاه ها برای خود آورده شده است.

نظرسنجی ها

برای بدست آوردن دیدگاه و بررسی کاربران درباره اقدامات بازاریابی یا کالای خود ، از فناوری استفاده کنید. در صفحه خاموش شدن سایت خود یک جعبه سبک داشته باشید (اگر یک بازیکن تجارت الکترونیک هستید) که 2 دقیقه از وقت کاربران شما را می خواهد تا به چند سوال ساده پاسخ دهد. ابزارهایی مانند SurveyMonkey و Qualtrics به شما کمک می کنند تا در یک بازه زمانی کوتاه با مقطعی کاملاً هدفمند از کاربران روبرو شوید. یک پیوند نظرسنجی می تواند از طریق ایمیل ارسال شود یا حتی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما ارسال شود تا کاربران را به شرکت دعوت کرده و افکار خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی کاربران را با برند رو در رو می کند. به عنوان یک بازاریاب ، این شما را در موقعیتی غبطه انگیز قرار می دهد که مکالمه مستقیم با کاربران را با یکدیگر داشته باشید. برای دریافت پاسخ شخصی از طرفداران و دنبال کنندگان ، از ویژگی پیام مستقیم در فیس بوک ، توییتر یا حتی Pinterest استفاده کنید. مطالعه داده های موجود در مورد کاربران در شبکه های اجتماعی - داده های نمایه ، پسندیدن ، علایق و فعالیت ها - همچنین بینش و انگیزه آنها را ارائه می دهد.

مصاحبه ها و گروه های تمرکز

ملاقات حضوری با کاربران به صورت جداگانه یا به صورت گروهی و پاسخگویی به س questionsالات با آنها راهی عالی برای درک احساسات آنها نسبت به برند شما ، عادات خرید آنها و موارد دیگر است. متأسفانه ، این دو روش دارای نقص داخلی هستند. افراد تمایل دارند هنگام تعامل رو در رو با دیگران در مقایسه با تعاملات آنلاین که درجه مشخصی از بی هویتی است ، نسبت به دیگران زیبا تر باشند. این تعاملات شخصی اگرچه برای برداشتن نشانه های غیرکلامی عالی است ، اما مغرضانه است و ممکن است مفیدترین اطلاعات را ارائه ندهد.

خرید رمز و راز

این یک مدل آزمایش شده برای ارزیابی رفتار خریداران "در طبیعت" است. فقط یک روز را در مراکز فروش فیزیکی خود سپری کنید و در صورت امکان کاربران و مشتریان خود را مشاهده کنید. ناظران پاسخ های خود را به محرک های خاص - بازاریابی محور و همچنین محیطی بررسی می کنند تا نحوه رفتار خود را هنگامی که نمی دانند تحت مراقبت قرار گرفته اند ، آزمایش کنند. این کمی شبیه انداختن کوکی ها و جمع آوری داده های بزرگ بصورت آنلاین است.

یک نوع خرید از رمز و راز تحقیقات قومی است. در این موارد ، شما از کاربران اجازه می گیرید تا در تمام طول روز برای مشاهده سایه آنها برای مشاهده سایه آنها و یادداشت برداری از آنها ، سایه بزنند. این روش مسئله ای ندارد که داده ها کاملاً بی طرفانه نیستند زیرا کاربر دائماً از حضور ناظر مطلع است.

پیگیری تجربه در زمان واقعی (RET)

RET یک تکنیک اخیراً توسعه یافته است که از فناوری تلفن همراه برای ردیابی رفتار کاربر به محرکهای زمان واقعی استفاده می کند. خبر خوب ارزان تر از این است که افراد واقعی در طول روز دنبال تعدادی از خریدها باشند. همچنین داده های فوری و خود گزارش شده از کاربران در مورد تبلیغاتی که مشاهده کرده اند ، تعداد دفعات مشاهده آنها ، مکان مشاهده آنها ، احساس آنها درباره تبلیغات ، احتمال خرید مارک تجاری براساس تبلیغات و غیره در حالی که دنیایی از اطلاعات را ارائه می دهید ، نقص کوچک در این روش این است که شما کاملاً به انگیزه کاربر برای ثبت همه این احساسات و ارسال آنها به چندین بار در طول روز وابسته هستید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

با گذشت زمان ، مردم فقط مانند گوزن هایی در رودخانه به وبلاگ شما هجوم می آورند. این زمانی است که شما لیست اشتراک را ایجاد می کنید و از وبلاگ خود کسب درآمد می کنید. تنها راه رسیدن به آن نقطه داشتن محتوای با کیفیت بالا و ایجاد آن در یک کلیپ ثابت است.

صبور باشید ، این کار را به روش صحیح انجام دهید و خواهید دید که کلیک ها ، بازدید از صفحه ، سود و درآمد همه به صورت دسته جمعی به شما تعلق می گیرد. تنها راه رسیدن به آنجا تمرکز روی کیفیت مطالب خود است. وقت بگذارید تا هرچه عالی باشد. به کاری که می کنید افتخار کنید و مردم این را می بینند. اگر به آنچه خلق می کنید افتخار کنید ، سرانجام آن افراد نیز به آن افتخار می کنند.

اگر به آنچه خلق می کنید افتخار نکنید ، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که مردم تجارت خود را به شما بدهند؟

غالباً غالباً شرکت ها مشتریان و مشتریان را به عنوان اسکناس های دلاری در نظر می گیرند. خدمات مشتری دیگر اهمیتی ندارد. کیفیت محتوا یا محصولات مهم نیست. تنها چیزی که برایشان مهم است پول و چگونگی بدست آوردن بیشتر آن (به ساده ترین و سریع ترین راه ممکن) است.

به مردم ثابت کنید که به آنها اهمیت می دهید. به مردم ثابت کنید که آنها فقط اسکناس های دلاری نیستند که به حساب بانکی خود وارد می کنید. اگر وقت بگذارید و مرتباً این کار را انجام دهید ، مردم با دادن کارشان به شما در ازای آن پاداش می دهند. آنها می خواهند پول خود را به شما بدهند. شما فقط باید مطمئن شوید که این موضوع را پیچ نمی کنید.

این همان جایی است که مردم و شرکت ها شکست می خورند. وقتی مدل کسب و کار آنها را می بینید و درباره آنچه مهم است تحقیق می کنید ، نمی توانید دلیل آن را بفهمید.

به جای تأکید بر محتوای عالی یا اشتراک گذاری ، هر دو را انجام دهید.

محتوای سازگار و با کیفیت بالا تولید کنید و بقیه در جای خود قرار می گیرند. تا آنجا که سخت است ، صبور باشید و با اصرار برای انتخاب راه آسان مبارزه کنید. کار دشواری است و زمان بر است ، اما در آخر ارزش آن را دارد.

توییتر بهتر می شود
همچنان می توانید از LinkedIn ، Facebook ، Tumblr ، Instagram ، Pinterest و بهترین ، Inbound برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود استفاده کنید. اما بازاریابان محتوا باید مراقب توییتر باشند.

در اوایل ماه فوریه ، توسط بلومبرگ گزارش شد که توییتر با Google قرارداد منعقد کرده است که باعث می شود توییت های 294 میلیون کاربر آن فوراً قابل جستجو باشد.

این قرارداد دسترسی Twitter را بیش از Bing و Yahoo! همانطور که Mashable گفت ، این امر با توجه به دستورات توئیتر به 75 درصد از بازار جستجوی وب ، قابل توجه تر است و شماره 1 وب سایت پر فروش در جهان است.

این حرکت توزیع گسترده تری نسبت به فیس بوک در توییتر ایجاد می کند ، اما به Google نیز کمک می کند. قبل از سال 2011 ، گوگل توییت های فهرست بندی شده ای را ایجاد کرد و سپس + Google را برای رقابت با توییتر راه اندازی کرد (علامت دیگری که روی دیوار نوشته شده است).

این بدان معنی است که توییت های شما فوراً در جستجوی Google نشان داده می شوند (این بدان معنی است که کره چشم بالقوه بیشتری بر روی محتوای شما است). این بدان معناست که شما باید مطمئن باشید که توییت های شما در دسترس و مرتبط هستند. آخرین چیزی که می خواهید یک توییت است که به محض توییت کردن در یک جستجوی Google ظاهر می شود ، ظاهر شما را بد نشان می دهد و یا منجر به احتکار بالقوه می شود.

این فقط شروع است.

آیا هشتگ ها در این میان نقشی خواهند داشت؟

آیا توییت ها روی رتبه بندی شما تأثیر می گذارند؟

آیا توییتر و گوگل توافق نامه دیگری را در صورت پیگیری پیوندها منعقد می کنند؟ از هم اکنون ، توییتر شما را مجدداً به سایت هدایت می کند و Google Bot نمی تواند آنها را ردیابی کند (مانند مورد LinkedIn).

در هر صورت ، این معامله اثبات بیشتری است که بازاریابان محتوا نباید وقت زیادی را در فیس بوک بگذرانند (مگر اینکه فقط کلیک های خالی بخواهید که بلافاصله بازپرداخت شوند). این بدان معناست که بازاریابان محتوا با توجه به دسترسی بالقوه شما با این معامله جدید ، باید کمی بیشتر در توییتر وقت بگذارند. با توجه به ناشناخته های این موضوع ، ممکن است بخواهید زمان بیشتری را در شبکه اجتماعی سپری کنید.

این همچنین میخ نهایی را در تابوت + Google قرار می دهد. اگر توجه کرده باشید ، جای تعجب نیست.

پیشرفت بزرگتر این است که بازاریابان اینترنت و محتوا باید هم بر کیفیت و هم در به اشتراک گذاری آنچه ایجاد می کنند - نه یکی یا دیگری - تمرکز کنند.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مخلوط ایده آل بازاریابی محتوا برای چشم انداز اجتماعی در حال تکامل
بنیانگذار و CTO Mobile Monkey در Inc گفت که Google+ خواهد مرد. کیم همچنین در وبلاگ خودش تکرار کرد که شایعات درست هستند. وی گفت: Google در حال شکستن جریانها و عکسهای خود به محصولات مستقل است ، و بردلی هوروویتس آنها را مدیریت خواهد کرد زمانی که اعلام کرد ، به طور مناسب Google+.
آیا واقعیت دارد؟
کیم گفت در حالی که هوروویتس در پست خود نام Google+ را ذکر نکرده است ، این نوشته روی دیوار است. کیم گفت که این دو محصول بیشترین تجربه کاربری شبکه Google+ را تشکیل می دهند و جدایی آنها پایان موفقیت گوگل در زمینه های اجتماعی (حداقل در پایان آن) است.

اگر مردم از ابتدا به کیم توجه می کردند ، تعجب آور نبود. شکی نیست اگر برای اولین بار این مطلب را می خوانید ، این یک موضوع بزرگ است. همانطور که در مورد بازاریابی اینترنتی وجود دارد ، برخی همچنان در انکار خواهند ماند و می گویند که این اتفاق نخواهد افتاد. حتی در صورت وجود ، برخی هنوز باور نمی کنند. این یک موضوع برای یک روز دیگر است.

کیم درباره آنچه گوگل می تواند با این شبکه اجتماعی انجام دهد مانند استفاده از آن فقط برای تبلیغات صحبت می کند. همانطور که کیم گفت ، اگر مضحک به نظر برسد ، زیبایی گوگل این است.

اما در مورد شما و دیگر بازاریابان محتوا که از + Google استفاده می کنید ، چه می کنید؟ این چطور روی کاری که انجام می دهید تأثیر می گذارد؟

اینطور نیست

از دست دادن Google+ برای بازاریابان محتوا هیچ چیز به معنای هیچ چیز نیست. در صورت وجود ، به شما فرصت بیشتری می دهد تا برعکس به اشتراک گذاری ، روی محتوایی که ایجاد می کنید تمرکز کنید.

اگر آنچه می نویسید با کیفیت باشد ، مردم هنوز آن را پیدا می کنند. اگر تنها استراتژی شما برای بازاریابی محتوا + Google است ، با مشکل روبرو هستید و باید روش خود را دوباره ارزیابی کنید. در حقیقت ، کسی باید مدتها پیش چنین کاری می کرد. آزمایش ناموفق با نویسندگی باید اولین نکته شما باشد.

این سوالی را مطرح می کند که همه در بازاریابی اینترنتی و محتوایی از همه می پرسند اما نمی توانند به اتفاق نظر برسند. این بحث داغترین بحث در هر دو صنعت است.

آیا مهمترین جنبه محتوا کیفیت است یا اشتراک؟

کیفیت در مقابل به اشتراک گذاری
هر دو استدلال هایی برای حمایت از ادعاهای خود دارند اما یکی مانند یک فرزندخوانده سرخ سر نادیده گرفته می شود.

جایی که در آن بحث می کنید ذهنی است و بر اساس آنچه مهمترین (یا آنچه در آن مهارت دارید) است.

افرادی که می گویند به اشتراک گذاری محتوا بسیار مهمترین است به نوبه خود می گویند کیفیت در واقع مهم نیست. اگر می دانید چگونه به اشتراک بگذارید و افراد را مجبور کنید روی محتوای شما کلیک کنند ، طلایی هستید. اگر به نظر جالب ، دارای GIF و الگوهای رفتاری بسیار جذاب باشد ، مردم آن را می خورند.
اگر افرادی که به محتوای خود علاقه مند می شوند آن را بخوانند و داستان زباله ناب باشد چه می کنید؟ با خطاهای دستوری همراه است ، کلمات را رها می کند و مانند کسی نمی تواند دو کلمه را کنار هم بخواند؟ به گونه ای خوانده می شود که گویی در پنج دقیقه ایجاد شده است و آنها می توانند آن را تشخیص دهند.

چگونه آن بازار یا بازاریابی مجدد برای مشتریان بالقوه انجام می شود؟

آیا این موضوع نیست؟

برای برنده شدن در تجارت شخصی ، یک شلیک دارید ، بنابراین بهتر است مطمئن شوید اولین بار آن را میخکوب می کنید. مهم نیست که یک داستان چند کلیک یا بازدید از صفحه داشته باشد ، اگر نتوانید آن کلیک ها یا بازدیدهای صفحه را به سود و درآمد تبدیل کنید.

خیلی اوقات ، افراد در اینترنت و بازاریابی محتوا مزخرفات من را کور می کنند. آنها چنان درگیر این هستند که چه تعداد از افراد محتوای خود را مشاهده می کنند ، آنچه را که واقعاً مهم است از دست می دهند. اگر یک میلیون بازدید صفحه داشته باشید اما تنها 1 درصد از آن به درآمد تبدیل شوید ، این چگونه کمک می کند؟

اگر نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید ، بهتر است به شرکت یا مشتریانتان خدمت کنید.

این مسئله به مسئله مشترک دیگری برای بازاریابان منجر می شود - بی صبری. آنها همه را می خواهند و همین الان هم می خواهند. هرچه راحت ترین و سریع ترین راه برای رسیدن به نتیجه باشد ، آنها آن را می خواهند. اگر آنها باید صبور باشند و وقت ، تلاش و تلاش کنند ، هیچ بخشی از آن را نمی خواهند.

به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان محتوا مزخرفات "مهمترین مطالب شما را به اشتراک می گذارند" می کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک داستان را با هم جمع کنید ، چند GIF یا الگوهای رفتاری خنده دار اضافه کنید ، آن را در Outbrain ، Stumble Upon ، Reddit (اگر کارما برای این کار دارید) و هر سایت دیگری که می توانید انجام دهید و جریان بازدید صفحه را مشاهده کنید برای تو.

شرکت هایی که این کار را صحیح انجام می دهند ، صبور هستند ، به آنچه که ایجاد می کنند افتخار می کنند و متوجه می شوند که گرفتن نتایجی که سود و درآمد را به همراه دارد زمان بر است. آنها می دانند که به دست آوردن نتایج ثابت و ثابت نیاز به استرس زیاد و سخت کوشی دارد.

تعداد کلیک ها و بازدیدهای صفحه به خودی خود خالی است و معنایی ندارد و تا زمانی که بازاریاب های بیشتری به این محتوا دست پیدا کنند ، این بحث ادامه دارد.

این بدان معنا نیست که شما این اعداد را نمی خواهید ، اما مگر اینکه آنها تجارت شما را پیش ببرند ، چرا مهم است؟ اگر نرخ جستجوی بالایی دارید و افراد سایت شما را بدون خرید ترک می کنند ، این یک میلیون بازدید صفحه چگونه به خط اصلی کمک می کند؟

هدف برای ترکیب مناسب است
به جای اشتراک یا کیفیت ، از ترکیبی از هر دو استفاده کنید. جسور باشید در زمان پخش خط را دنبال نکنید.

چرا باید یکی باشد یا دیگری؟

برای ایجاد محتوای عالی وقت بگذارید و سپس برای به اشتراک گذاشتن آن وقت بگذارید. تا زمانی که کیفیت وجود داشته باشد ، اشتراک گذاری آن را متوقف کنید. وقتی افراد را وارد وبلاگ خود می کنید ، می خواهید آنها را در آنجا نگه دارید. وقتی به اشتراک می گذارید شما اعتبار و اعتبار شرکت یا مشتری خود را ایجاد می کنید. اگر کیفیت محتوا سازگار باشد ، افراد شروع به اعتماد به شما می کنند و شما را جستجو می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

آیا مدرک کارشناسی ارشد برای بازاریابان ارزش ماندگاری دارد؟
اخیراً بحث های زیادی در مورد کارمندان "تمام پشته" یا T شکل وجود دارد: کلیاتی که می توانند کمی از همه کارها را انجام دهند. برای بازاریابان دیجیتال ، این بدان معناست که شما باید بتوانید یک نسخه جذاب بنویسید ، استراتژی های خلاقانه طراحی کنید ، یک صفحه فرود را کدگذاری کنید و یک الگوی ایمیل را طراحی کنید. هر چقدر خوب به نظر می رسد ، واقعیت های محل کار اغلب دستیابی به آن را دشوار می کنند.

حرفه ای ها به طور طبیعی شایستگی های اصلی را توسعه می دهند که در آن برتری دارند. در حالی که ممکن است در زمینه های دیگر نقاط قوتی داشته باشیم ، اما پروژه ها و پویایی تیم اغلب ما را مجبور می کند تا روی مهارت خاصی تمرکز کنیم در حالی که هم تیمی های ما کارهای دیگر را بر عهده می گیرند. برخی از بازاریابان از آزادی در گسترش مهارت های خود برخوردار هستند ، اما بسیاری از بازاریابان برای بخشهای طولانی از شغل خود همچنان بر روی یک مهارت خاص متمرکز هستند.

کسب مدرک کارشناسی ارشد می تواند به چندین روش زندگی حرفه ای شما را تنظیم کند.

تفکر متعارف معتقد است که کسب مدرک کارشناسی ارشد ویژگی هایی را نشان می دهد که کارفرمایان دوست دارند: مسئولیت پذیری ، مهارت های مدیریت زمان ، انگیزه اثبات شده و تعهد به یادگیری. گرچه این کیفیت ها مطمئناً مورد تقاضا هستند ، اما منحصر به متقاضیانی نیستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

زمینه هایی مانند سئو و بازاریابی دیجیتال ، عمدتاً از طریق کارکنان خودآموز حتی با علاقه به کشف روندها و سیستم عامل های نوظهور ، رشد چشمگیری داشته اند. اینترنت پر از فیلم های آموزشی ، راهنماهای راهنما و تصاویر سفید است که می تواند به بازاریابان دیجیتال کمک کند تا اصول تقریباً هر مهارت را درک کنند. کسب دانش تخصصی دیگر محدود به دانشگاه یا کلاس درس نیست.

با این حال ، یک شکاف باورنکردنی بین تمام عیار بودن و یک بازاریاب واقعاً خوب وجود دارد. راهنماهای آنلاین می توانند نحوه ایجاد یک کمپین AdWords و یک تقویم وبلاگ را به شما بیاموزند ، اما در ایجاد ایده استراتژیک لازم برای ایجاد یک برنامه بازاریابی چند کاناله موفق نیستند.

استراتژی بیش از تاکتیک ها
اگرچه تاکتیک های بازاریابی دیجیتال تحت الشعاع بازاریابی سنتی قرار گرفته است ، بسیاری از بازاریاب های دیجیتال تمایل دارند فراموش کنند که اصول اصلی استراتژی بازاریابی و ارتباطات بدون توجه به واسطه ای که در آن کار می کنیم ، ثابت مانده اند.

هویت برند - ساختن مارک چیزی نیست که به طور طبیعی برای بیشتر افراد به وجود بیاید و برای درک دامنه کامل ایجاد برند ، سال ها تجربه کاری لازم است. کسب مدرک کارشناسی ارشد می تواند به طور جدی این روند را تسریع کند ، به دانشجویان اجازه می دهد تا به هر جنبه ای از مارک تجاری شیرجه بزنند.
داده ها و تجزیه و تحلیل ها - بازاریاب های دیجیتال تقریباً به طور قطع با Google Analytics و برخی دیگر از ابزارهای گزارشگری آشنایی دارند ، اما این لزوماً در تجزیه و تحلیل داده ها تخصص ایجاد نمی کند. برنامه های بازاریابی و ارتباطات تشخیص داده اند که مشاغل مدرن با استفاده از داده ها پیشرفت می کنند و این یک حوزه حیاتی برای مطالعه است. دانشجویان فارغ التحصیل بازاریابی تجربه عملی مدیریت گروه های متمرکز ، انجام تحقیقات گسترده برای مشتریان واقعی و موارد دیگر را دارند. اکثر کارمندان جوان ذهنیت مبتنی بر داده ندارند ، اما این باید یکی از مهمترین اهداف شغلی بازاریاب باشد.
اخلاق - تفکر اخلاقی در دوره کارشناسی تحت فشار نیست ، و متأسفانه ، همیشه یک عنصر مهم در کارکنان جدید نیست. با این حال ، وقتی صحبت از ارتباطات شرکتی می شود ، اخلاق بسیار حیاتی است. برنامه های تحصیلات تکمیلی فکر اخلاقی را تحت فشار قرار می دهند و این چیزی است که باید نتایج را برای کل حرفه شما نشان دهد.
ایجاد محتوا - به جای اینکه دانشجویان را مجبور به نوشتن پایان نامه کنند ، برنامه های کارشناسی ارشد مدرن بر ایجاد نمونه کارها از طریق پروژه های مشتری محور تمرکز دارند. هر پروژه دانش آموزان را مجبور می کند تا تمرکز خود را کاهش دهند ، بهترین استراتژی ها را تعیین کنند و پیام های خود را تنظیم کنند. یافتن موفقیت با منابع محدود راهی عالی برای آماده سازی مدیران برای احترام به بودجه و جدول زمانی است.
رهبری و پاسخگویی - در حالی که دانشجویان مقطع کارشناسی گهگاه در تیم ها کار می کنند ، کارفرمایان می دانند که بسیاری از کارمندان جوان فاقد مهارت های نرم مورد نیاز در یک محیط حرفه ای هستند: کار گروهی ، ارتباطات ، هوش هیجانی ، مدیریت زمان و موارد دیگر. این چیز جدیدی نیست ، اما همچنین کسب مدرک کارشناسی ارشد می تواند به غلبه بر آن کمک کند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید دائماً در پروژه ها همکاری کنند ، به دنبال بازخورد و تأیید مربیان باشند.
روحیه کارآفرینی - کسب مدرک کارشناسی ارشد همیشه نشانه ای از یک کاندیدای شغلی با انگیزه و توانمند بوده است ، اما همچنین نشانه کارمندی است که آماده است زمان خود را برای رسیدن به یک هدف فدا کند. برنامه های کارشناسی ارشد اغلب باعث تقویت و تقویت روحیه کارآفرینی در دانش آموزان خود می شوند و این مهارت ها به محیط کار نیز منتقل می شود.
تغییر آموزش
برنامه های کارشناسی ارشد مدرن در حال تغییر از مدل تز سنتی آموزش به برنامه درسی متمرکز بر توسعه نمونه کارها و رشد حرفه ای هستند.

من در حال حاضر با دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات دانشگاه فلوریدا (UF) کار می کنم ، که اخیراً سه برنامه کارشناسی ارشد آنلاین را راه اندازی کرده است: طراحی وب و ارتباطات آنلاین ، ارتباطات استراتژیک جهانی و رسانه های اجتماعی.

برنامه های تحصیلات تکمیلی که تحت آموزش سنتی است ، UF دریافته است که دانشجویان از برنامه های کارشناسی ارشد که تخصص حرفه ای و دانشگاهی را ترکیب می کنند ، بیشترین سود را خواهند برد. دانش آموزان دانش بنیادی را که باعث ایجاد بازاریابی می شود ، همراه با بهترین شیوه های صنعت و گرایش های جدید از دانشکده های حرفه ای که در بالای بازی خود کار می کنند ، کسب می کنند.

البته ، یادگیری از حرفه ای ها تنها یک بخش از معما است. مزیت واقعی برنامه کارشناسی ارشد از بازخورد حرفه ای و بررسی همکار کار شما ناشی می شود. یک دوره کارشناسی ارشد خوب همکاری و نقد همکلاسی ها را تحت فشار قرار می دهد - شما هرگز در خلا نمی آموزید. موفقیت ها اعتبار سنجی می شوند ، شکست ها توضیح داده می شوند و اصلاح می شوند.

متخصصان امروز توانایی یادگیری از آزمون و خطا در محل کار را ندارند ، بنابراین انتخاب یک مدرک کارشناسی ارشد فرصتی را برای گسترش افق دید خود فراهم می کند و در عین حال بنیان استراتژیک خود را از طریق آموزش مداوم تقویت می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای اکثر هندی ها ، دیوالی شور و شوق عظیم جشن را با خود به همراه می آورد که سرشار از تفریح ​​، خوشبختی ، شادی ، پیوند خانوادگی و البته خرید است.

با این حال ، برای مارک ها ، این زمانی است که همه چیز داغ می شود تا زمانی که آماده می شوند تا تلاش های تجاری و بازاریابی خود را برای دیدن فروش انجام دهند. با رقابت جدی ، همه مارک ها تلاش می کنند تا در هر قالب رسانه ای تسلط داشته باشند و در زمانی که تمایل به خرج کردن دارند ، ذهن و ذهن مشتریان را به خود جلب کنند.

این یک واقعیت مشهور است که مارک ها چندین فعالیت بازاریابی از جمله پیشنهادات ، تبلیغات ، تخفیف ها و کمپین های تبلیغاتی با محوریت جشن های دیوالی را انجام می دهند. در واقع ، مصرف کنندگان چشم به راه آنها هستند. این ابتکارات با این هدف اجرا می شود که نه تنها فروش ایجاد کند ، بلکه تصویر تجاری شرکتی مشتری پسند نیز ایجاد کند.

بازاریاب های هوشمند به خوبی می دانند که به احتمال زیاد مشتریان در طول جشنواره رشته های خود را شل می کنند زیرا این زمان برای خرید و هدیه دادن بسیار فرخنده است. مارک ها از این سرمایه استفاده می کنند و تلاش خود را برای استفاده بیشتر از دوره های جشن تجاری و بازاریابی افزایش می دهند.

در اینجا نحوه استفاده چند برند از فصل جشن استفاده شده است:

1. #UnboxDiwaliSale
بزرگترین بازار آنلاین هند ، Snapdeal ، در تاریخ 12th سپتامبر 2016 ، معرفی هویت نام تجاری جدید خود را اعلام کرد که هدف آن جذب هندی های مدرن است. به دنبال آن یک فیلم کوتاه در تاریخ 23 سپتامبر منتشر شد ، یعنی کمی قبل از دیوالی. این ویدئو یک دختر کوچک را نشان می دهد که "بسته جعبه گشایی" Snapdeal را پیدا می کند تا لباس جدید خود را پیدا کند و با خوشحالی پیچ و تاب می خورد ، "Khushiyon ki chakri" است. ارسال کنید ، صدای صریح تاریخ فروش را اعلام می کند.

ویدئوی کوتاه دیگری از Snapdeal در مورد "Excitement ka rocket" صحبت کرد ، پسری کوچک با جفت کفش جدیدش که تازه "جعبه گشوده" است ، می دود.

در ویدئوی سوم ، این مضمون حول عبارت دیگری از دیوالی ، "Appreciation ka rassi bomb" است ، که در آن یک خانواده دیوالی را در خانه جشن می گیرند و رئیس خانواده هدیه خود را "جعبه گشایی" می کند و متعاقباً اوقات خوشی را سپری می کند.

علاوه بر این ، Snapdeal همچنین از حضور خود در شبکه های اجتماعی برای اعلام مسابقات خاص برای ایجاد تعامل مشتری از طریق GIF های جالب استفاده کرد. همه این فعالیت ها نشان دهنده دور ماندن Snapdeal از استفاده از بازاریابی تأثیرگذار در فعالیت های خود و ابتکارات تجاری است. با این حال ، هشتگ و آرم مورد استفاده توسط این برند تغییر یافته است ، و همچنین طراحی جعبه (بسته بندی) آنها نیز تغییر کرده است. با این حال ، کلمه "Diwali" همیشه برجسته این کمپین ها بوده است.

چه کسی می گوید برای شروع فروش و خرید مبلمان و دکوراسیون جدید برای خانه خود باید منتظر فصل جشن باشید؟

Pepperfry.com در ماه آگوست یک کمپین بازاریابی راه اندازی کرد که به مشتریان گفت ، "منتظر دیوالی نباشید" یا خوشبختی شما را به زندگی بهتر موکول کنید

در این کمپین از موقعیت های واقعی زندگی که مردم عادی در زندگی روزمره با آن روبرو هستند استفاده شد و آنها را ترغیب کرد بدون نیاز به انتظار آنچه را که نیاز دارند خریداری کنند. این باورهای مصرف کننده را مستقیماً مورد توجه قرار داد و پیشنهاد "ارزش همیشه در دسترس" Pepperfry را ارائه داد.

پیام "Iss Diwali kuch badal ke dekhiye" نه تنها یک پیشنهاد ظریف را ارائه می داد ، بلکه از مشتریان می خواست که به نفع خودشان مثبت عمل کنند.

هر کس مبلمان را خریداری می کند تا یا یک نیاز داخلی را برآورده کند و یا زیبایی خانه خود را اضافه کند. Pepperfry از طریق کمپین خود ، خود را به عنوان یک راه حل برای چنین نیازهایی معرفی کرد.

این کمپین در دو زمینه کار کرد:

الف) دیوالی یکی از جشنواره های مهم هند با زمینه اجتماعی قوی است که در آن مردم با خانواده ، دوستان و همسایگان جشن می گیرند.
ب) انسان ها اساساً خوب و مفید هستند ، اما این ویژگی ها تحت الشعاع سبک زندگی شلوغ مدرن قرار می گیرند.

پپرفری از طریق کمپین خود مخاطبان را به نزدیک شدن در صلح و وحدت تشویق کرد.

5. شوب شوراوات
دیوالی زمانی است برای جشن جشنواره چراغ ها ، بنابراین آیا شما هنوز "کاغذهای کاغذی" خود را بیرون آورده اید؟ در سال 2015 ، بازار بزرگ بر جشن گرفتن یک دیوالی بی خطر و بی خطر با کمپین "Paper Patakha" تأکید کرد. تبلیغ ویدئویی جدید آنها ادامه همان ایده و کارزار "Shubh Shuruaat" آنها بود.

ویدئو از پیشخوان صورتحساب در یک فروشگاه بزرگ بازار شروع می شود. پسر کوچکی از مادرش می خواهد برای او ترقه بخرد و او حاضر نمی شود. یکی از کارمندان فروشگاه این را می بیند و پسر را با یک پاتاخا کاغذی آشنا می کند (صدایی شبیه ترقه آتش). پسر این ایده را با این دوستان به اشتراک می گذارد و به زودی در همه جا محبوب می شود.

این ویدئو با صدای بیش از حد با معرفی موضوع "Shubh Shuruaat" به پایان می رسد ، با تمیز کردن جامعه که در آن قدم می گذارد ، و پس از شب دیوالی با تعجب به محیط پاک می رود.

از طریق این کمپین ، بازار بزرگ قصد داشت همه را در این جشن ها شرکت دهد. این با مفهوم خود درگیر کردن قلب مردم حتی درگیر کردن کسانی که کنار گذاشته می شوند با گفتن اینکه لیاقت بخشی از سرگرمی را دارند. این مارک همچنین سعی کرد کیفیت ذاتی مهربانی را در بینندگان ایجاد کند و فکر این را بکند که همه در این جشن شرکت کنند و از این طریق #YehDiwaliSabkiWali ساخته شود.

6. #DilonKiDiwali
کمپانی شماره یک دو چرخ چرخ جهان ، کمپین تجاری جدید Hero MotoCorp با نام تجاری #DilonKiDiwali در 24 اکتبر امسال با پنج تبلیغ تلویزیونی ، تبلیغات چاپی متعدد ، تبلیغات رادیویی و یک کمپین دیجیتالی برگزار شد. این کمپین دو جشن را در هم آمیخت: نقطه عطف مهم فروش بیش از 70 میلیون چرخ دوچرخه و جوهر جشن دیوالی.

در داستان اول ، پدری را می بینیم که در مورد اهمیت جشن های دیوالی برای پسرش توضیح می دهد. داستان دوم یک زوج خوشبخت را سوار روروک مخصوص بچه های Hero Duet می کند. داستان بعدی دختری جوان را نشان می دهد که به جای FaceTime شخصاً آرزوی پدربزرگ و مادربزرگ خود را دارد. در داستان چهارم ، یک مرد برنامه های دیوالی خود را با برادرش لغو می کند زیرا در کار گیر کرده است. سپس برادرش روی Hero Maestro Edge او هاپ می زند و به دفتر می رسد تا دیوالی را با او جشن بگیرد. پنجمین ویدئو حول مردی است که دیوالی را با کودکان در یک پرورشگاه با آوردن هدیه به آنها جشن می گیرد.

همانطور که از هشتگ پیشنهاد شده است ، #DilonKiDiwali در مورد اتحاد مردم در این جشن ها با مرور مجدد سنت های قدیمی و ایجاد سنت های جدید بود. Hero MotoCorp با کمک پنج تبلیغ خود تلاش کرد تا با روایت داستان هایی از افرادی که محبوب ترین دوچرخه سواری Hero آن ها را گرد هم آورده است ، از روح دیوالی بهره ببرد.

7. # روشنی دل کی
دیوالی زمانی است که تقریباً هر برند با پیشنهادها و تخفیف هایی روبرو می شود و مشتریان را با آنها بمباران می کند. با این وجود Luminous Power Technologies تصمیم گرفت یک کمپین اجتماعی منحصر به فرد را با # RoshniDilKi به مخاطبان ارائه دهد.

دیوالی جشنواره نورها نامیده می شود ، که همچنین به روشن کردن زندگی مردم با گسترش روحیه و مثبت مربوط می شود. این اشتیاق توسط Luminous ، که پیشروترین ارائه دهنده راه حل های الکتریکی در هند است ، گرفته شده است. این یک حرکت بسیار هوشمندانه است زیرا با هویت تجاری Luminous سازگار است.

لومینوس با یادآوری مخاطبان با کمک غزل سرایان و شاعر افسانه ای ، گلزار ، این پیام را به او گوشزد می کند که چیزهای دیوالی بیشتر از چراغ های روشن و ترقه است. برای این ابتکار ویژه ، گلزار شعر جدی را به احترام فرخنده این جشنواره سروده است. این شعر می گوید که هسته اصلی جشن در خوبی و نور در قلب مردم نهفته است.

اگر گفته شود که رسانه های اجتماعی و وب سایت های تجارت الکترونیکی مملو از کمپین های مارک های مختلفی هستند که برای جلب توجه مشتریان رقابت می کنند ، چند نفر مخالف خواهند بود. با این حال ، لومینوس از نظر روش متفاوت بوده است.

 

2. #BadeDilWale
آمازون هند #BadeDilWale ، کمپین بازاریابی جشن خود را از 15 سپتامبر 2016 آغاز کرد. مفهوم اصلی این کمپین حول محور دیوالی است و بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه یک زمان عالی است که یک نوه راحت تر از حد معمول باشد تا عزیزان را خوشحال کند.

آمازون فیلم های بی شماری را راه اندازی کرد که احساسات و روابط خانوادگی را نشان می دهد ، موضوعی که هدف آن جذابیت قلب مخاطبان و ساخت دیوالی به یک امر خانوادگی به یاد ماندنی است. اولی نشان می دهد که یک زوج مسن به یکدیگر هدیه می دهند ، مرد جوانی حقوق خود را صرف هدایای دیوالی می کند و غیره. ویدئوی دیگر نشان می دهد پدری تلویزیون صفحه بزرگ به پسرش هدیه می دهد و تلفن همراه جدیدی از پدرش دریافت می کند.

این فیلم ها به سمت جشنواره بزرگ هند ، که آمازون در ماه اکتبر برگزار کرد ، تهیه شده است. هدف از این ویدئوها ایجاد یک دعوت به عمل قوی بود که به منظور تشویق مخاطب به خرید چیزی برای عزیزانشان (از این رو قلب بزرگ) ، اگر نه برای خودشان باشد.

از زمان راه اندازی کمپین #BadeDilWale ، آمازون به طور مداوم خلاقیت ها و فیلم هایی را با هدف جذب مخاطبان و ایجاد ارزش فراخوان قوی منتشر می کرد. آنها حتی راه اندازی گسترده فروش آنلاین خود را در یک جشنواره موسیقی ، که از طریق کانال های Viacom 18 پخش می شد ، ترتیب دادند.

برای تقویت بیشتر این کمپین ، آمازون با Neha Dhupia ، Shobha De و Tanmay Bhat کار کرد ، و هر یک از افراد تأثیرگذار در مورد نفرت تحمیل شده به آنها از طریق نظرات و ترول ها به دلایل مختلف صحبت کرد و از پیروان خود خواست تا #BadeDilWale باشند. این ویدیوها فراخوان برای جلوگیری از نفرت و گسترش صلح و عشق را با #BadeDilWale دارند.

3. # فروش DiwaliDash
تولیدکنندگان گوشی های چینی در تلاشند تا از فصل جشن هند بهترین استفاده را کنند. آنها اعلام كردند كه اين فروش از 24 تا 26 اكتبر در فروشگاه تجارت الكترونيك آنها برگزار خواهد شد. اين فروش در سه روز در ساعت 12 ، 16 و 20:00 انجام شد.

شرکت در مسابقه شامل چهار مرحله ثبت نام در oneplusstore.in بود که مستلزم ثبت نام حساب ، تأیید شماره تلفن همراه ، تأیید آدرس حمل و نقل و به اشتراک گذاشتن جزئیات رویداد در حداقل یکی از صفحات رسانه های اجتماعی آنها با #OnePlusDiwaliDash است. 

احساس فوریت ، انحصار را ایجاد کنید و از مشتریان بخواهید برای فروش که برای مدت زمان محدودی ادامه خواهد داشت ، دست به کار شوند.
4. "منتظر دیوالی نباشید"

در پایان مسابقه ، یک متقاضی از طریق یک قرعه کشی خوش شانس انتخاب می شد تا به یک سوال مقدماتی پاسخ دهد. پاسخ صحیح وی را واجد شرایط برنده شدن یک گوشی وان پلاس 3 می کند.

# DiwaliDashSale نه تنها از طریق هشتگ خود در فصل جشن سرمایه گذاری کرد ، بلکه سعی کرد



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه می توان بدون از دست دادن یک ضربه وارد بازار کانادا شد
بسیاری از افراد (و مشاغل) تصور می کنند که رویکرد بازاریابی برای کانادایی ها بسیار شبیه بازاریابی برای آمریکایی ها است. در سطح سطح ، این یک تصور غلط است. مردم شبیه به نظر می رسند ، شبیه به نظر می رسند و نگاه نسبتاً مشابهی دارند.

اما ، وقتی به جزئیات نحوه عملکرد این دو بخش به عنوان مصرف کننده بپردازید ، به سرعت متوجه خواهید شد که حتی اگر آنها از یک مرز مشترک برخوردار باشند ، دنیایی از اختلافات وجود دارد. کانادا یکی از مترقی ترین و در حال پیشرفت سریع کره زمین است. دستیابی به مصرف کنندگان در این کشور بیش از 35 میلیون نفری تلاشی است که نباید به راحتی آن را پذیرفت.

من اخیراً نقش "میزبان مشترک" در "این هفته در بازاریابی" را بر عهده گرفتم - یک نمایش رادیویی دو ماهانه با حمایت مالی انجمن سن دیگو از انجمن بازاریابی آمریکا. این برنامه همچنین توسط سام ویلر ، مدیر جستجوگرها از Inseev Interactive برگزار می شود.

در این اقساط گذشته ، من و سام ، رابرت لاپلانته ، بومی كانادا و بنیانگذار Media-Corps ، یك آژانس تبلیغاتی و بازاریابی متخصص در كمك به مارك های آمریكا برای ورود به بازار كانادا را آوردیم.

ما در این نمایش زمینه های زیادی را پوشش دادیم و رابرت انواع جالب توجه را برای چگونگی تأثیر شرکت ها بر همسایه آمریکای شمالی ارائه داد.

در بخش اول ، ما از برجسته ترین ویژگی های مصرف کنندگان کانادایی از یک دید کلی بحث کردیم. ما همچنین در مورد چگونگی تحول بازار در طول سالها صحبت کردیم. رابرت در سال 2007 ، قبل از رکود اقتصادی ایالات متحده ، به ایالات متحده آمد. نکته جالب توجه این بود که بانک های کانادایی و بازارهای املاک و مستغلات مانند ایالات متحده سقوط نکردند. این فرصتی طلایی را برای کانادا فراهم آورد تا بتواند در آمریکای شمالی رهبری بیشتری را بدست آورد ، و این زمینه را برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار و تقویت ارزشهای کانادا باز کرد. ما همچنین صحبت کردیم که بازار کانادا در آینده به کجا می رود؟ متأسفانه ، با توجه به جو سیاسی فعلی ، تشخیص آنچه در پیش است دشوار است ...

بخش دوم همه چیز درباره تفاوت های فرهنگی بین آمریکایی ها و کانادایی ها بود. ما در مورد تفاوت در عادت های هزینه ای ، تضادهای نظارتی بین دو کشور و چند ویژگی اصلی صحبت کردیم که بسیاری از مارک ها هنگام تلاش برای جذب نیرو از آن چشم پوشی می کنند. یکی از اقدامات مهم این بخش این بود که کانادایی ها بیشتر از آمریکایی ها نسبت به پیام رسانی با نام تجاری شک دارند. بنابراین ، ایجاد روابط و اعتماد با مصرف کنندگان باید مهمترین نگرانی بازاریابان باشد.

بخش سوم این نمایشگاه به برخی از نکات عملی برای مارک هایی که می خواهند تأثیر ماندگاری در بازار کانادا ایجاد کنند ، تبدیل شده است. رابرت تعدادی از مراحل مهم و اقدامات احتیاطی را که باید هنگام ایجاد یک کارزار از ابتدا انجام شود ، تعیین می کند. رابرت در مورد عدم موفقیت چشمگیر Target برای گسترش به کانادا ، دلایل آن و آنچه مارک ها می توانند یاد بگیرند بحث می کند.

بخش آخر ما با ارائه جزئیات خاص در مورد ایجاد یک چک لیست برای ورود به بازار کانادا ، کمی جزئیات بیشتری پیدا کرد. این شامل برخی از استراتژی ها برای انجام تحقیقات و فرمول بندی برنامه ریزی رسانه ها و روند خرید است.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

این هفته در بازاریابی: اهمیت تجربه برند در فروشگاه
در این قسمت از این هفته در بازاریابی ، سام و من از خواهرم جسی اسوچ - قبلاً از لباس عقاب آمریکایی استقبال می کنیم.

در مقر آمریکایی عقاب ، جسی هماهنگ کننده ارشد بصری بود - او به عنوان پلی بین تیم محتوای تصویری و تیم ایده پرداز خلاق عمل می کند تا تجربه تجاری American Eagle را زنده کند.

بخش 1: بررسی اجمالی از تجربه تجاری در فروشگاه
در این بخش ، جسی به ما کمک می کند تا اهمیت اولویت بندی تجربه در فروشگاه و نحوه ایجاد خاطره انگیزتر و منحصر به فردتر بودن تجربه را برای مصرف کنندگان درک کنیم.

جسی تأكید می كند كه اولین برداشت ها مهمترین است زیرا به تعیین كنش تعامل با مشتری كمك می كند. خواه یک تأثیر منفی باشد یا مثبت - اولین برداشت در نهایت به برنامه ریزی سفر خرید هر مشتری کمک می کند.

این بخش با رویکرد جسی در مورد اینکه "آخرالزمان خرده فروشی" در نهایت تجارب موجود در فروشگاه را دوباره زنده می کند ، خاتمه می یابد. از آنجا که تغییر عظیم خرید آنلاین هنوز از برند موجود در فروشگاه کاسته نشده است - این یک استاندارد جدید را متحول کرده است!

بخش 2: شمول نام تجاری و جلب مشتری در خانه - با عقاب آمریکایی
در این بخش ، جسی برجسته می کند که AE چگونه تجربه فروشگاهی خود را از ابتدا شکل داده است. AE با استقبال از انواع بدن و فراگیر بودن برای هر شکل و اندازه ، لحن یک تصویر با نام تجاری جدید را تعیین می کند. با ابراز این پیام مثبت بدن رابطه ای قوی با مشتریان برقرار شده و مشتریان بارها و بارها به فروشگاه های خود دعوت می شوند.

یک نکته مهم در این بخش این است که چگونه فروشگاه های آجر و ملات می توانند خود را از سایر رقبا در بازار جدا کنند ، در حالی که هنوز مخاطبان خاص خود را جذب می کنند. یک مثال شامل چگونگی جدا شدن AE از فروشگاه های مشابه مانند؛ تجهیزات شهری ، نوردستروم ، شکاف. و غیره.

بخش 3: استفاده از تصاویر در صنعت مد
بخشهای 2 و 3 با نکات بحثی همپوشانی دارند ، اما ما به اهمیت این موضوع می پردازیم که چگونه مارک های لباس می توانند یاد بگیرند که خود را در یک منظر در حال رشد نشان دهند.

نکته مهم در این بخش ، اهمیت همگام بودن مارک ها با روندهای اجتماعی و جذابیت جمعیت های جوان است. ما همچنین بحث می کنیم که چگونه مارک های بزرگی مانند AE تغییر جهت جذب جمعیتهای گسترده تر از جمله ، ژنرال Z را به کار گرفته اند.

بخش 4: اثبات شده بودن کیت -Pitch
برای خاتمه بخشیدن به این نمایشگاه ، ما بحث کردیم که چگونه ارزش گذاری در ارزش ها می تواند راهی عالی برای استفاده برندها از برندها و جلب نظر مشتریان جدید باشد.

سپس جسی مثالی عالی در مورد چگونگی ایستادگی AE با فراگیرتر بودن در بازار هدف خود ارائه می دهد. در طول ماه Pride AE ​​با استفاده از نمایشگرهای پنجره خود ، به پشتیبانی بیشتر و تقویت ارزشهای بیشتر بودن خود اشاره کرد.

همانطور که برنامه را به پایان می رساندیم ، جسی اشاره کرد که او توانسته هر آنچه را که از AE آموخته است بگیرد و آن را در استارت آپ جدید خود به نام Pitch Kit اعمال کند. Pitch Kit یک سرویس اجاره کمپینگ است که تا حد زیادی به آگاهی از محیط زیست متکی است. مشابه پاتاگونیا ، خریداران بیانیه ماموریتی را که یک مارک تجاری نشان می دهد ، خریداری می کنند.

سرانجام ، جسی به ما بینش می دهد که مارک های لباس ممکن است در سال های آینده چگونه باشد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

این هفته در بازاریابی: بازاریابی در صنعت مسافرت و هتلداری
قطعه یک
بخش اول به دیدگاه Cory Falter در مورد بازاریابی در فضای T + H می پردازد. کوری در مورد برخی از چالش های شرکت های مسافرتی و مهمان نوازی در بازاریابی بحث می کند. کلید جدا شدن از رقبا توانایی قصه گویی با جذابیت احساسی است. بسیاری از تصمیمات خرید تحت تأثیر ارتباطات شخصی است.

سپس کوری در مورد اهمیت توجه به جزئیات به منظور ایجاد حضوری آنلاین و آفلاین قدرتمند و متحد بحث می کند. این بخش با بحث در مورد روند صنعت مسافرت و مهمان نوازی و اهمیت ارائه پیام های شخصی به پایان می رسد.

بخش دو
وب سایت ها و سفر مشتری در صنعت T + H کانون توجه بخش دو هستند. کوری به بررسی بهترین وب سایت ها و دلیل آن می پردازد. وی اشاره می کند که وب سایت هایی که باعث می شوند کاربران هنگام نشستن روی سایت "احساس" کنند ، عملکرد نسبتاً خوبی دارند. استفاده از فیلمبرداری توانایی انتقال واقعی پیام در صنعت T + H را دارد.

کوری همچنین اشاره می کند که صفحه اصلی یکی از مهمترین صفحات است که اغلب نادیده گرفته می شود. وی سپس در مورد چگونگی رقابت وب سایت های T + H با سایت هایی مانند Expedia و Travelocity مشاوره می دهد و نکاتی را برای استارت آپ ها ایجاد می کند که وب سایت خود را برای اولین بار ایجاد می کنند.

بخش سه
ما بیشتر روی مشخصات بازاریابی و سئو در صنعت T + H تمرکز کرده ایم. از آنجا که این یک صنعت رقابتی است ، بسیار مهم است که استراتژی محتوای شما متنوع باشد و نیازهای مختلف جمعیتی را برآورده کند. او همچنین به اهمیت داشتن فاکتور "واو" در هویت برند شما اهمیت می دهد ، زیرا این همان چیزی است که شما را از رقبا جدا می کند.

این بخش با تجزیه و تحلیل نحوه تخصیص بودجه بازاریابی در صنعت T + H نتیجه گیری می کند:

پیوندهای پرداخت شده - 5٪
ایمیل - 5٪
جستجوی محلی - 5٪
Meta Search و Dynamic - 10٪
نمایش - 10٪
رسانه های اجتماعی - 10٪
فصلی و آزمایشی - 14٪
SEO / SEM - 35٪
قطعه چهار
بخش آخر ، بخش چهار در مورد چگونگی جمع آوری نظرات و جلب نظر مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت بحث می کند. او توصیه می کند که مهمانان را برای نوشتن نظرات مثبت تشویق کنید و از Flip.to برای ارتقا them آنها استفاده کنید.

کوری مشاوره بیشتری برای استارتاپ هایی که سعی در ایجاد هویت برند و آگاهی از نام تجاری خود دارند ارائه می دهد. وی خاطرنشان کرد که داشتن حمایتی در حالی که تجارت شما از زمین خارج می شود بسیار مهم است ، با توجه به موارد زیادی که می تواند اشتباه پیش رود.

برای مشاغل دارای سایت فعلی که تبدیل نمی کنند ، کوری نکاتی در مورد چگونگی عبور از آن با انجام تنظیمات ارائه می دهد.

این نمایش با دیدگاه کوری در مورد اینکه در حال حاضر صنعت T + H کجاست و در آینده کجا خواهد بود به پایان می رسد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

به محض شنیدن این اسم اکثر مردم ، بلافاصله تگ های تبلیغاتی خنده دار ، تبلیغات خنده دار و یک شخصیت عمومی را به یاد می آورند که از اعتماد به نفس ، مردانگی و شادابی برخوردار است.

وقتی مردم نام تجاری شما را می شنوند ، می خواهید شخصیت شما فوراً در ذهن آنها روشن شود. نوشتن مطالب کپی در آن نقش دارد ، بنابراین اگر کپی شما بی رمق باشد ، شخصیت شما نیز می تواند باشد.

اصطلاحات گیج کننده
فرقی نمی کند که شما یک تولید کننده اسباب بازی کودکان هستید یا یک شرکت خدمات سطح بالای فنی: اگر از کلماتی استفاده می کنید که بیش از مخاطب هدف شما باشد ، به مشکل برمی خورید.

اگرچه ممکن است هر روز در دفتر کار خود از اصطلاحات مختلف استفاده کنید ، اما اگر مطمئن نیستید که مخاطبان گسترده شما آنچه را که می گویید درک می کنند ، یک ایده هوشمندانه است که کارها را کمی ساده تر کنید.

به گفته کارشناسان ، نسخه بازاریابی باید در سطح تحصیلات دبیرستان باشد ، صرف نظر از اینکه محتوای آن چیست.

برای اطمینان از اینکه محتوای شما به راحتی قابل خواندن است ، استفاده از ابزارهای آنلاین مانند Online Utility یا Grammarly را در نظر بگیرید. این موارد به چالش کشیدن ساختار جمله های شما و همچنین انتخاب کلمات ضعیف یا دستور زبان گیج کننده اشاره خواهد کرد.

بدون تماس برای اقدام
آخرین اما نه مهمترین ، بیایید در مورد اهمیت یک دعوت به عمل واقعی در نسخه خود صحبت کنیم. تقریباً 90 درصد بازدیدکنندگانی که نسخه اصلی شما را می خوانند ، نسخه CTA شما را نیز می خوانند - و اگر به درستی انجام شود - این فراخوان اقدام می تواند منجر به تبدیل کامل شود.

هدف از فراخوان برای عمل تشویق خوانندگان شما برای انجام عملی مانند خرید محصول ، بارگیری سرویس یا مشترک شدن در وب سایت شما است.

اگر تماس عملی ندارید ، برای افزایش تبدیل ها با نسخه خود ، آن مایل بیشتر را طی نمی کنید. این مانند نوشتن یک کتاب بدون فصل آخر است - نسخه شما ناقص و ارزش کمتری دارد.

یک دعوت به عمل کامل و جذاب:

از زبان عملی استفاده می کند که درک آن آسان است.
افعال فعال مانند "اشتراک" یا "خرید" را به کار می برد.
مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا گام "بعدی" را در روند خرید بردارند.
به خاطر داشته باشید که یک دعوت عالی برای عمل بیش از هفت کلمه (یا حدود 150 حرف) نیست. باید کوتاه و مختصر باشد ، اما به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند توجه خواننده را به خود جلب کند.

در نتیجه
آیا هیچ یک از این نقاط ضعف آشنا به نظر می رسد؟

اکنون زمان آن فرا رسیده است که نقایص نوشتاری خود را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید. از تبلیغات اجتماعی گرفته تا متن وب ، نوشتن متن نوشتاری هنری است - و تکمیل آن به زمان نیاز دارد.

نکته اصلی این است که در همه زمینه ها بر روی مشتریان خود تمرکز کرده و با داستانهایی که دارای شواهد و مدارک سخت برای حمایت از آنها است ، نسخه خود را توانمند کنید. در هر پروژه نوشتن متن ، شخصیت خود را جلب کنید ، از اصطلاحات اشتباه استفاده نکنید و به یاد داشته باشید که مشتریان خود را به مرحله نهایی روند خرید سوق می دهید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نقاط ضعف تبلیغات تجاری بسیاری از مارک ها نادیده می گیرند
دانش نوشتن مطالب عالی UX چیزی است که یادگیری آن به زمان نیاز دارد - و متأسفانه ، اگر مارک ها مراقب نباشند ، می تواند با نقاط ضعف پر شود. خواه از طریق رسانه های اجتماعی ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، کپی در وب یا موارد دیگر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید ، نوشتن متن عالی بسیار مهم است.

بیایید در مورد برخی از سوراخ های معمول در استراتژی های نوشتن مطالب نادیده گرفته شود صحبت کنیم. این نقاط ضعفی هستند که باید از بین ببرید و هرچه سریعتر بتوانید آنها را اصلاح کنید ، بهتر است.

تمرکز خیلی کمی روی مشتری است
احتمالاً شنیده اید که مردم در مورد نسخه "مصرف گرایانه" صحبت می کنند و یک دلیل وجود دارد - ارتباط با مشتریان بالقوه عامل اصلی کار نوشتن مطالب تبلیغاتی از طرف شما است.

مشتریان فقط نمی خواهند در مورد محصولات یا خدمات شما چیزی بشنوند. آنها می خواهند بدانند که تعامل آنها با نام تجاری شما چگونه به نفع آنها است یا تجارب خاصی را در اختیار آنها قرار می دهد. تمرکز بیش از حد روی مشخصات محصول می تواند سقوط شما در زمینه نوشتن متن باشد.

برای نمونه بارز یک نسخه مشتری محور ، نگاهی به Nature Valley بیندازید.


اگرچه این شرکت میله های گرانولا را می فروشد ، آنها بندرت نسخه خود را به توضیح طعم میله های خود یا ساخت آنها اختصاص می دهند. درعوض ، آنها ترجیح می دهند به مشتریان نشان دهند که بارهایشان به آنها در انجام کارها کمک می کند: گذراندن اوقات در خارج ، کاوش در طبیعت و به طور کلی زندگی ماجراجویی.

طبیعت دره مخاطبان خود و آنچه را که می خواهند ببینند می شناسد. مال خودت را می شناسی؟

اگر می خواهید مشتریان هدف خود را در سطح عمیق و شخصی جلب کنید ، باید چالش هایی را که آنها با آن روبرو هستند و همچنین دستاوردهایی که امیدوارند به آن برسند برجسته کنید. فقط صفات مختلف محصولات خود را ذکر نکنید - دقیقاً نشان دهید که محصول به طور کلی چگونه سود می برد و زندگی آنها را بهبود می بخشد.

عدم تعادل بین واقعیت ها و پیام شما
همه ما می دانیم که با استناد به آمار در نسخه خود ، اختیارات لازم برای جلب اعتماد مشتریان - و موتورهای جستجو را به شما می دهد. با این وجود ، می توان بیش از حد به قلمرو واقعیت ها گمراه شد. در مواردی از این دست ، داستان برند شما ممکن است تحت فشار اعداد و نقل قول ها قرار گیرد.

همه چیز به تعادل بین جذابیت های منطقی و عاطفی شما در یک نسخه برمی گردد. همانطور که از نامش پیداست ، شما با یک جذابیت احساسی سعی در ایجاد پاسخ های احساسی از مخاطبان خود دارید. با درخواست های منطقی ، سعی دارید آنها را با حقایق و استدلال های منطقی جلب کنید.

هنگامی که تعادل خوبی بین این دو استراتژی برقرار می کنید ، نوشتن متن شما طلایی است. اگر این کار را نکنید ، ممکن است مشتری ها برگردانده شوند.

همانطور که پیتر مینیوم در مارکتینگ لند اظهار داشت ، "واقعیت ها نمی فروشند ، ایده ها می فروشند."

داشتن آماری و حقایقی معتبر که پشتیبان موفقیت محصول یا خدمات شما باشد بسیار هوشمندانه است ، اما مفهوم آن به همان اندازه مهم است - اگر نه بیشتر.

برای این که مخاطب خود را درگیر واقعیت ها نکنید ، بگویید که باید یک داستان را با نوشتن متن خود بیان کنید. هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشد ، بر پیام های برند شما غلبه بر آمار کمتری خواهد داشت.

یک مثال عالی از واربی ​​پارکر و داستان داستانی آنها "خرید یک جفت ، یک جفت بدهید" است.

آنها در وب سایت خود حقایقی را ارائه می دهند ، مانند "2.5 میلیارد نفر در سراسر جهان به عینک نیاز دارند اما به آن دسترسی ندارند." آنها آمارهای مربوطه را نشان می دهند که نشان می دهد مارک تجاری آنها چگونه کمک می کند و چرا مورد نیاز است.

آنها همچنین حقایق خود را به داستان هدف خود بازمی گردانند - که حول محور مشتریان است. آنها اظهار داشتند که نام تجاری "از اینکه با هم جلو برویم هیجان زده است" ، که مردم را به داستان باز می گرداند و نشان می دهد که مشارکت آنها تشویق می شود.

برند شما چه نوع داستانی را روایت می کند؟

آیا این با آمارهای مرتبط عجین شده است ، یا حقایق و ارقام بر نسخه کپی شده است؟

شخصیت نام تجاری Bland
وقتی به شخصیت یک مارک فکر می کنید ، ممکن است ابتدا به آرم یا محصول آن فکر کنید. با این حال ، شخصیت در واقع از چیزی عمیق تر ناشی می شود - صدای نام تجاری شما.

نوشتن مطالب تبلیغاتی به برند شما این امکان را می دهد که تصویری از آنچه شرکت شما به نظر می رسد و ارزش های شما است تهیه کند. به عبارت دیگر ، صدای نام تجاری شما به مردم می گوید که شرکت شما در چه زمینه ای است.

اگر صدا ندارید ، شخصیت شما از کجا ناشی می شود؟

اشتباهی که بسیاری از شرکت ها مرتکب می شوند این است که نتوانند صریحاً برند تجاری خود را مشخص کنند. یک راه عالی برای شروع این فرآیند این است که اگر مارک شما شخصی بود از خود بپرسید:

آنها چگونه خواهند بود؟
ارزشهای آنها چقدر خواهد بود؟
آنها چگونه لباس می پوشند و صحبت می کنند؟
Old Spice ، مارک محصولات بهداشتی مردان را در نظر بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

شما می دانید که آنها به کیفیت ، پایداری و اعتماد مصرف کنندگان خود اهمیت می دهند. بام این بلافاصله مارکی است که دیگران را به فکر داستان خود سوق می دهد ، حتی اگر قبلاً در مورد آنها چیزی نشنیده باشند. Krochet Kids آن محتوا را خودسرانه انتخاب نکرده است. آنها می دانستند که نشان دادن کمی از شخصیت و داستان آنها ارتباط عاطفی و معناداری را با خریدارانی که در جمعیت شناسی هدفشان قرار دارند ، ایجاد می کند.

وقتی مردم وبلاگ شرکت شما یا حتی صفحه اصلی شما را می بینند ، چرا فکر می کنند مهم است؟ آیا آنها می توانند فوراً بگویند ، یا آیا واقعاً باید فکر کنند تا بتواند آن را به ارزشهای خود متصل کند؟

ج) آیا دیگران داستان شما را برای شما تعریف می کنند؟
یک داستان تجاری عالی را می توان بارها و بارها بیان کرد. در واقع ، این باید هدف مارک شما باشد: با کشف داستان شخصیت خود ، باید امیدوار باشید که به مشتریان مارکی بدهید که می خواهند درباره آن صحبت کنند و داستانی را که می خواهند به اشتراک بگذارند.
وقتی مردم در مورد مارک عینک Warby Parker صحبت می کنند ، به ندرت پیش می آید که فقط بشنوید که مردم می گویند: "عینک آنها بسیار مد است!" در عوض ، اغلب می شنوید که خریداران هنگام تعریف از محصولات ، کمی از داستان برند را تعریف می کنند.

آنها در مورد چگونگی هدف WP از ارزان قیمت ساختن عینک های طبی و اینکه قاب های آنها با دست مونتاژ می شود صحبت می کنند. اگر آنها بیشتر بدانند ، ممکن است حتی در چگونگی اهدای عینک برای افراد نیازمند توسط این برند تحقیق کنند.

این برند با تبدیل مشتری های خود به داستان سرایان برند ، کار قابل توجهی انجام داده است. اگر کارت های خود را درست بازی کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید - شما فقط به یک عنصر مناسب برای یک داستان نیاز دارید که برای خوانندگان مهم باشد و آنها را تحریک می کند تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در نتیجه
شخصیت و داستان برند شما نان و کره محتوای شماست. این چیزی است که شما را به ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد آنها سوق می دهد. از بسیاری جهات ، مارک بدون داستان مانند یک استیک بدون چاشنی است.

امیدوارم که این مقاله به شما کمک کند هویت اصلی نام تجاری خود را به آب های شفاف تری برسانید. هنگامی که بررسی می کنید چه عاملی باعث نام تجاری شما می شود و چه داستانی شما را به تحریک سوق می دهد ، به یاد داشته باشید که چگونه همه اینها در ارتباط شما با مصرف کنندگان تأثیرگذار است.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()