چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم و درآمد به دست بیاوریم؟ | سری اول
نوشته شده توسط : worldmarketing

اینستاگرام یکی از پر کاربردترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است و بنابراین یک کانال بازاریابی عالی است. به همین دلیل است که حتی یک نگاه معمولی به حساب های آن مارک های بزرگ زیادی را نشان می دهد.

سکوی منحصر به فرد به اشتراک گذاری عکس آن ، موقعیت های منحصر به فرد مارک ها را برای کسب دید و گفتگو با مشتریان خود ارائه می دهد.

به احتمال زیاد شما در حال حاضر تمام تلاش خود را برای بازاریابی تجارت خود از طریق اینستاگرام انجام می دهید. در اینجا 9 روش از ساده ترین (و مثرترین) افزایش فروش در اینستاگرام و بهینه سازی محتوای شما آورده شده است.

شماره 1: پیروان واقعی و درگیر خود را رشد دهید
در حال حاضر با سر و صدا در مورد اینستاگرام ، به راحتی می توان همه هیاهوها را گرفت و اصول اولیه را نادیده گرفت. وقتی می خواهید از طریق شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری فروش ایجاد کنید ، باید واقعی و معتبر باشید. خرید فالوور ، ارسال هرزنامه از طریق پیام های مستقیم به افراد و پمپاژ محتوای معمولی ، ممکن است "پیروان" شما را افزایش دهد اما هیچ یک از آنها نمی دانند شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید یا اینکه چرا می خواهند از شما چیزی بخرند.

به جای استفاده از تاکتیک های ناخواسته و کم ابرو برای افزایش نفوذ خود در اینستاگرام ، با اتوماسیون هوشمند و حضور فعال یک پیرو واقعی و جذاب ایجاد کنید. در اینجا چند نکته برای ساخت این کار بدون پاره شدن موهای شما آورده شده است:

تمام مطالب خود را از قبل برنامه ریزی کنید و از یک ابزار برنامه ریزی اینستاگرام مانند بعداً برای به اشتراک گذاری خودکار مطالب در یک زمان بهینه استفاده کنید.
اینستاگرام به جای دنبال کردن و لغو دنبال کردن افراد ، سعی در منع ، لایک ، نظر دادن و تعامل با پست های مربوطه به اشتراک گذاشته شده توسط افراد در بازار هدف شما را دارد
فرآیند فوق را با استفاده از یک سرویس رشد ، مانند Kicksta ، خودکار کنید ، بنابراین وقت و انرژی لازم برای حضور در شبکه اجتماعی و پاسخگویی به مشتریان بالقوه را دارید.
آیا می خواهید رشد ارادی پیروان خود را در اینستاگرام به طور خودکار انجام دهید؟ سرویس رشد Kicksta را بررسی کنید.

شماره 2: از هشتگ استفاده کنید
برای جذب مشتری و افزایش فروش خود ، حتی بیشتر ، می توانید از هشتگ های مربوط به خدمات یا محصولات خود استفاده کنید. وقتی از ترکیب مناسب هشتگ استفاده می کنید ، یافتن شما برای مصرف کنندگان هدف شما آسان تر می شود. این روش باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود.

نکته: جف از Hashtagsforlikes برای رشد دسترسی و پیروان خود با استفاده از هشتگ استفاده می کند.

اما تهیه ترکیبی مناسب از هشتگ های موثر به همین آسانی نیست. شما باید وقت و تلاش خود را صرف تحقیقات گسترده کنید. اطمینان حاصل کنید که از ترکیبی متعادل از هشتگ های منحصر به فرد و رایج در پست های اینستاگرامی خود استفاده می کنید.

با ترکیبات مختلف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است. همچنین ، اگر با اینفلوئنسرها کار می کنید ، از آنها بخواهید که از همان مخلوط هشتگ استفاده کنند.

به عنوان مثال ، لاکروا یک مارک آب گازدار است. در تصویر زیر می بینید که این برند از ترکیبی از هشتگ های مختلف استفاده کرده است و توانسته است بیش از 1600 پسند را به دست آورد.

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام - لاکروا

دقیقاً مانند این مارک ، شما همچنین می توانید از مخلوط درست هشتگ برای افزایش قابلیت مشاهده برند خود استفاده کرده و از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما کمک کند بهترین هشتگ ها را شناسایی کرده و میزان دسترسی خود را در اینستاگرام افزایش دهید ، Hashtagsforlikes را بررسی کنید.

شماره 3: فقط تصاویر جذاب را ارسال کنید
اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. بنابراین در درجه اول و مهمترین ، شما فقط باید تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید.

در حالت ایده آل ، تصاویر شما خلاقانه و چشم نواز خواهند بود و محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید به طور مناسب برجسته می کنند. پس از ورود مشتریان به نمایه شما ، آنها باید بلافاصله بتوانند مارک شما را تشخیص دهند.

برخی از تصاویر ارسال شده توسط Taco Bell را در زیر بررسی کنید. همانطور که می بینید ، آنها بازیگوش و خوش رنگ هستند و از لحاظ ارگانیک در مارک تجاری کلی خود قرار می گیرند.


اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که در اینستاگرام ارسال می کنید با نام تجاری کلی و استراتژی کسب و کار شما مطابقت دارد تا احساس نام تجاری معتبر را به آنها بدهد. اگر مارک تجاری شما براق و مینیمالیستی است ، باید در Instagram بسیار شیک و مینیمالیستی باشد.

یک زیبایی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. این به زیرنویس های اینستاگرام نیز تسری پیدا می کند. بین زمان ها و تن های مختلف صدا جابجا نشوید. ساده باش سازگاری کلیدی است.

در حالی که تصاویر اصلی همیشه بهترین هستند ، اما گاهی اوقات تصاویر موجود می توانند کمک کنند تا تنوعی به حساب شما اضافه شود. بسیاری از وب سایت های مختلف دارای تصاویر بدون حق امتیاز وجود دارد که می توانید عکس های شگفت انگیز با کیفیت بالا تهیه کنید. بهتر از این ، ابزارهای وب مانند Canva به شما امکان می دهند تصاویر سفارشی ایجاد کنید تا تخفیف ها ، هدایا یا مسابقات را تبلیغ کنید.

به یاد داشته باشید ، نمایش بصری مارک تجاری شما ممکن است اولین تجربه مشتری شما با آن باشد ، بنابراین مطمئن شوید که عالی است.

شماره 4: در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید
تبلیغات در اینستاگرام می تواند به شما در جذب مخاطبان جدید و هدفمند کمک کند. این یک سرمایه گذاری ارزشمند است ، به خصوص اگر نام تجاری یا کسب و کار شما نسبتاً جدید باشد.

می توانید تبلیغات اینستاگرام خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به مشتریانی برسید که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند هستند. این دقیقاً همان کاری است که InflowStyle با تبلیغات اینستاگرام خود انجام داد.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: