بیشترین بهره را از تبلیغات و بازاریابی ببرید | سری پنجم
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای محصولات جدید ، تبلیغات وقتی نقش اصلی خود را در برقراری ارتباط اخبار محصولات ایفا می کند ، می تواند کمک قابل توجهی کند. افزایش وزن در پشت تبلیغات موثر محصولات جدید یک استراتژی تولیدی است. از آنجا که تبلیغات محصولات جدید در درجه اول بر محاکمه تأثیر می گذارد ، که ممکن است منجر به خریدهای مکرر شود ، اثربخشی آن طولانی مدت است. ترکیب یک محصول جدید موفق و تبلیغات موفق نادر است. وقتی این اتفاق می افتد ، دیگر وقت کم کاری نیست.

برای تعیین اینکه آیا یک تبلیغ خاص محصول جدید کار می کند ، قبل از عرضه ملی آن را در بازارهای آزمایشی در سطوح مختلف وزن آزمایش کنید. اگر محصول جدید در گروههایی که قرار گرفتن در معرض آنها کم است همانند کسانی که در معرض نور زیاد هستند به فروش برسد ، هزینه های سنگین لازم نیست. برعکس ، اگر گروه های با وزن بالاتر سریعتر یا بیشتر محصول را امتحان کنند ، سطح بالاتری از تبلیغات منطقی خواهد بود - اگر شرکت ارزش بلند مدت مسافران جدید را بیشتر از هزینه تبلیغات در نظر بگیرد. بنابراین آزمایش "چقدر بالا است؟" یک تاکتیک مهم برای محصولات جدید است.

هنگامی که تبلیغات محصول جدید آزمایشاتی را ایجاد کرد و محصول جدید را در بازار جای داد ، ادامه کار با همان بودجه های تبلیغاتی بزرگ ممکن است لازم نباشد. در حقیقت ، بدون جلب جذاب یک نسخه جدید ، تقریباً نیمی از تبلیغات با نام تجاری ثابت فروش فزاینده ای ندارد. از طرف دیگر ، کپی تازه برای محصولات ثابت می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. تأثیرات مثبت تبلیغات بر فروش مدتها پس از توقف تبلیغات ، به طور کلی حداقل برای یک سال ، ادامه خواهد داشت.

این یافته ها بیانگر شکل بسیار متفاوتی از "ضربان" برای بسیاری از محصولات تاسیس شده است. روش فعلی ضربان قلب در انفجارهای کوتاه مدت دو تا چهار هفته ، خاموش و روشن ، با استفاده از هر بار تبلیغات یکسان است. ما پالس های حداقل شش ماهه را توصیه می کنیم ، که طی چندین سال انجام شده و از کمپین های تبلیغاتی مختلف استفاده می شود.
هنگامی که تبلیغات نمی تواند نشان دهد که به طور فزاینده به فروش یک محصول ثابت کمک می کند (همانطور که با آزمایش مقایسه سطح تبلیغات فعلی با بودجه کمتر نشان داده شده است) ، آن را به برخی از سطح نگهداری پایین تر برسانید - شاید حتی به صفر. هزینه ها را افزایش ندهید تا زمانی که یک کمپین جدید بهره وری بیشتری را نشان دهد. می توان با افزودن هم کمپین قدیمی در وزن قدیم و هم کمپین جدید در چندین وزن مختلف به گروههای همسان در بازارهای آزمون ، اثر افزایشی احتمالی یک کمپین جدید را تخمین زد.
با شناسایی یک کمپین جدید و مثر ، یک شرکت باید آن را در سطح بالایی در سطح کشور اجرا کند تا جایی که دیگر هیچ اثر فروش افزایشی را نشان نمی دهد ، که با مقایسه آن با عدم تبلیغات در بازار آزمایش اندازه گیری می شود. به محض متوقف شدن اثر فروش افزایشی این کمپین جدید ، تبلیغ کننده باید آن را کاهش دهد تا اینکه یک کمپین موثر دیگر ایجاد شود.

به دلیل خطر مرتبط با کاهش شدید تبلیغات ، رویکرد حتی ایمن تر استفاده از بازارهای آزمون تک منبع به عنوان "بازارهای پیشرو" برای تبلیغات ملی است. به عنوان مثال ، یک آزمایش شش تا نه ماهه را با مقایسه وزن تبلیغاتی کمتر با وزن فعلی انجام دهید. اگر وزن کم به فروش در بازارهای آزمایشی آسیب نمی رساند ، آن را در سطح ملی پیاده سازی کنید. با این حال ، در بازارهای آزمون ، ارسال تبلیغات "معمولی" با وزنی را برای گروه دریافت کننده آن ادامه دهید. به این ترتیب ، اگر فروش به خانوارهای آزمایشی که در معرض وزن تبلیغات کمتری قرار دارند در مقایسه با فروش به خانوارهای با وزن طبیعی شروع به کاهش کند ، می توان بلافاصله بودجه تبلیغات ملی را به سطوح بالاتر بازگرداند.

این استراتژی به تصمیم گیرنده یک بالشتک می دهد تا کاهش تبلیغات ملی خطر کمی داشته باشد. اگر ثابت شود که تصمیم اصلی اشتباه است ، این شرکت می تواند فعالیت ملی را حدود شش تا نه ماه قبل از شروع فروش به سطح نرمال برگرداند. البته ، جستجوی مداوم برای کمپین های جدید و موثرتر باید همزمان با این تبلیغات پایین انجام شود.

شرکت ها می توانند از تکنیک های مشابه برای شناسایی تبلیغات سازنده استفاده کنند در تبلیغات مانند تبلیغات ، نبوغ و خلاقیت بسیار بالایی است. یک ایده تبلیغاتی موثر می تواند سه یا چهار برابر تبلیغ معمول قبلی کارآمد باشد. یک شرکت باید منابع قابل توجهی را صرف توسعه رویدادهای تبلیغاتی خلاقانه و سخت تقلید کند ، سپس از داده های تک منبع برای آزمایش ایده استفاده کند. همه ایده ها نمی توانند آن را پشت سر بگذارند ، اما ایده هایی که سود می برند باعث افزایش سود می شوند. و بسته به کاهش بازده و پاسخ رقابتی ، یک شرکت ممکن است بتواند بیش از یک بار از رویداد یا ایده جدید استفاده کند و به کاهش سرمایه گذاری در توسعه ارتقا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: