5 جنبه اساسی در بازاریابی
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی در تجارت حیاتی است. این به شما کمک می کند تا یک جریان ثابت از مشتریان جدید و تکراری ایجاد کنید ، که کلید توسعه یک تجارت سودآور است.

 

اما همچنین می تواند گران باشد ، به ویژه هنگامی که وقت ، پول و تلاش خود را صرف پیام های بازاریابی می کنید که کار نمی کنند یا به خوبی کار نمی کنند.

 

بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام ها و تبلیغات بازاریابی شما نتایج واقعی قبل از صرف هزینه های اضافی ایجاد می کنند؟ در اینجا پنج عنصر بازاریابی موفق آورده شده است.

 

1. هدفمند است

تعریف بازار هدف به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را روی سودآورترین بخش (های) بازار خود قرار دهید ، افرادی که به احتمال زیاد از شما خرید می کنند.

 

این روش استراتژیک نه تنها در وقت ، هزینه و تلاش شما صرفه جویی می کند ، بلکه به شما کمک می کند مشتریان بالقوه خود را بهتر درک کنید ، رویکرد بازاریابی خود را شخصی سازی کرده و از کجا می توانید آنها را پیدا کنید.

 

2. مشتری محور است

یکی از رایج ترین اشتباهات بازاریابی که صاحبان مشاغل مرتکب می شوند این است که مطالب تبلیغاتی خود را در مورد آنها بسازند.

 

اخبار COVID-19 را که می توانید استفاده کنید به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید.
نام کوچک
نام خانوادگی
آدرس ایمیل
اشتراک در
همچنین پیشنهادات ویژه ای از شرکای ما دریافت خواهید کرد. در هر زمان می توانید انصراف دهید.
مشتری شما به شما اهمیتی نمی دهد ، به هر حال هنوز نه. درعوض آنها می خواهند بدانند که چه چیزی برای آنها مفید است. چه چیزی می توانید به آنها بدهید که هیچ کس دیگری نمی تواند و چگونه می توانید چالش های آنها را حل کنید و نیازهای آنها را برآورده کنید؟

 

3. به احساسات متوسل می شود

احساسات می فروشد. هر تصمیم خریدی که می گیریم براساس آنچه محصول یا خدمتی به ما می دهد ، ما را نجات می دهد ، برای ما انجام می دهد ، احساس می کند یا به ما کمک می کند تبدیل شویم. ما با احساس خرید می کنیم و سپس منطقی خرید خود را توجیه می کنیم.

 

هر روز با تصاویر تبلیغاتی که احساسات عشق ، ترس ، حرص ، احساس گناه ، عصبانیت ، ناامیدی و کنجکاوی را بازی می کنند ، بمباران می شویم. از بانک ها گرفته تا لاستیک اتومبیل ، پودر لباسشویی گرفته تا تشک ، شرکت ها در همه جا از قدرت فروش احساسی خود بهره می برند.

 

چرا؟ چون کار می کند! اگر می خواهید نتایج جدی از بازاریابی و تبلیغات خود کسب کنید ، به بیش از خطوط برچسب هوشمند ، تبلیغات ابتکاری و طراحی های جذاب نیاز دارید. شما باید یک پاسخ احساسی با بازار هدف خود ایجاد کنید.

 

4- ارزش و ادعاهای شما را اثبات می کند

قبل از اینكه مردم ادعا كنند باید ادله اثبات آنها را ببینند. بهترین راه برای انجام این کار ارائه توصیفات و مطالعات موردی است. بهتر از این ، اطمینان حاصل کنید که توصیفات و مطالعات موردی اهداف مشترک مشتریان را برآورده می کنند.

 

از داستان های مشتریان گذشته استفاده کنید که چالش های مشابه مشتریان احتمالی شما را دارند که اکنون با آن روبرو هستند ، بنابراین می توانید تجربه ثابت شده در حل مشکلات آنها را نشان دهید.

 

توصیفات اعتبار را اضافه می کنند. آنها از مشتریان واقعی هستند که در مورد تجربیات واقعی با مشاغل شما صحبت می کنند. بنابراین به مشتریان خود اجازه دهید مشتریان بالقوه شما را در مورد خدمات یا محصول شما ارزش قائل شوند. به هر حال اگر مورد توجه آنها قرار بگیرد ، برای دیگران نیز جذاب خواهد بود.

 

5- آنها را به عمل فرا می خواند

شما می توانید باهوش ترین خطوط برچسب و جذاب ترین ماده بازاریابی از نظر بصری را داشته باشید ، اگرچه اگر مشتریان بالقوه شما را مجبور به اقدام نکند ، نتایج شما محدود می شود.

 

برای ایجاد یک فراخوان قوی ، ایجاد فرآیند فروش شما هزینه دارد - آیا می خواهید مشتری بالقوه شما پس از اتمام خواندن یا شنیدن پیام شما ، چه کاری انجام دهد؟


آیا برای تماس است؟

پست الکترونیک؟

هم اکنون خریداری کنید؟

برای لیست پستی خود ثبت نام می کنید؟

به صفحه دیگری در وب سایت خود بروید؟

مشاوره رزرو کنید؟

درخواست نقل قول؟

گزارش یا چک لیست بارگیری می شود؟

 

وقتی دقیقاً متوجه شدید که می خواهید چه اقدامی انجام دهند ، در حالی که به آنها انگیزه ای مانند تخفیف ، پیشنهاد محدود زمان یا کشش احساسی دارید ، با آنها تماس بگیرید تا این کار را انجام دهند.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: