هر چیزی که باید درباره بازاریابی و استراتژی های آن بدانید | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

2. یک محصول منحصر به فرد و با ارزش بالا ارائه دهید
شما می خواهید محصول شما در بین مردم متمایز باشد و می خواهید مردم واقعاً از کاری که شما انجام می دهید بهره مند شوند. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، در وقت خود صرفه جویی کنید و به تجارت بپردازید.

بهترین کاری که می توانید برای خود انجام دهید ایجاد چیزی است که از نظر مشتریان دارای ارزش بالایی است و تعداد کمی از افراد دیگر آن را انجام می دهند.

بیایید به این نمودار زیر نگاه کنیم. این یک ماتریس 2 × 2 است ، دارای دو پارامتر: ارزش برای مشتری و منحصر به فرد بودن. این مهمترین موارد در مورد بازاریابی و طراحی محصول را به شما یاد می دهد.

نمودار ارزش و منحصر به فرد.
تجارت شما می تواند در یکی از چهار ربع باشد:

گوشه پایین سمت چپ. شما کالایی یا خدماتی ارائه می دهید که ارزش بسیار کمی ارائه می دهد و تعداد زیادی شرکت دیگر نیز همین کارها را انجام می دهند.
گوشه پایین سمت راست شما چیزی کاملاً بی نظیر ارائه می دهید ، اما هیچ ارزشی برای مشتری ندارد و بنابراین ، کسی آن را نمی خواهد. شما تنها کسی هستید که این کار بیهوده را انجام می دهید و به زودی کسی نخواهد بود که آن را انجام دهد. (ورشکست خواهید شد.)
گوشه بالا سمت چپ. شما چیزی با ارزش عالی برای مشتری ارائه می دهید ، اما 10 شرکت دیگر نیز چنین چیزی را ارائه می دهند. اگر تقریباً هیچ چیز متفاوتی در مورد شما و رقبایتان وجود ندارد ، یا تفاوت ها خیلی ظریف است ، شما همیشه از نظر قیمت با هم رقابت خواهید کرد. مشتریان معمولاً ارزان ترین محصول را خریداری می کنند.
گوشه بالا سمت راست اینجا جایی است که می خواهید باشید. شما محصولی منحصر به فرد ارائه می دهید که ارزش بالایی به مشتری می رساند. اکنون ، به نظر آسان تر از آنچه که هست ، می باشد - بنابراین بسیاری از مشاغل موفق به انجام آن نیستند. این منحصر به فرد می تواند ویژگی ها ، طراحی ، قیمت ، مکان ، مدل تجاری را نامگذاری کند. کشف این مسئله ممکن است آسان نباشد ، اما مطمئناً ارزش آن را دارد که وقت خود را صرف کنید.
3. قابل توجه و قابل توصیه باشد
هنگامی که به بیشتر مشاغل نگاه می کنید ، به نظر می رسد که تقریباً همه استراتژی ها این است که کمی بهتر از پسر دیگر باشند - در حالی که در واقع ، بیشتر یکسان هستند. یکنواختی استراتژی غالب است. و این احمقانه است. "متوسط" شما را به جایی نمی رساند ، اما تجارت شما را خرد می کند.

محصولی را ایجاد کنید که افراد می خواهند با ایجاد بازاریابی در تجربه محصول - بدون تلاش برای ایجاد بازاریابی پس از اتمام محصول - آن را خریداری کنند. اگر این کار را انجام ندهید ، در تلاش برای یافتن زمان یا هزینه لازم برای موفقیت در ارائه پیشنهاد خود هستید. اگر محصولات متوسط ​​تولید کنید ، شکست خواهید خورد.

قابل اطمینان ترین راه موفقیت امروز دور ماندن از حد وسط است. محصول شما باید ابرو بالا ببرد و باعث شود مردم درباره آن نظر دهند (این قابل توجه است). شما می خواهید آنقدر متفاوت باشد که مردم در مورد آن به دوستان خود بگویند.

ماشینهای بالدار.
با هدف ، همه اصول طراحی وب مدرن را زیر پا می گذارید؟ این یکی از روشهای برجسته شدن است (و در نیوزویک ، معاون ...
این بهترین راه برای تبلیغات خودتان است. زمان تبلیغات مرسوم به پایان رسیده است. مردم هرچه بیشتر در برابر تبلیغات مقاومت می کنند. مگر اینکه شما Coca-Cola یا P&G باشید ، که می توانید یک میلیارد دلار به تبلیغات بیفزایید ، این بازی شما نمی خواهید بازی کنید.

بنابراین چگونه می توان "قابل توجه بودن" را در محصول خود ایجاد کرد؟ یک راه این است که با جنبه ای از محصول خود به افراط بروید:

هزینه. هر آنچه را که می دانید به رایگان تحویل دهید. هزینه پشتیبانی یا سمینارهای زنده. پرنس (خواننده) آلبوم های جدید خود را به صورت رایگان هدیه داد. هر کنسرتی که بعد از آن برگزار می شد با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسید. یا عکس این عمل را انجام دهید: قیمت شما بسیار بالاتر از هر چیز دیگری در بازار است که باعث فریب مردم خواهد شد.
طرح. آن را فوق العاده خنک جلوه دهید ، یا اینکه از هیچ طرحی صرف نظر نکنید. فقط متوسط ​​بودن یا خوب بودن باعث کاهش آن نمی شود.
سرویس. برای ارائه خدمات عالی به مشتری از راه خود خارج شوید. یا با مشتریان VIP به طور قابل توجهی بهتر از دیگران رفتار کنید ، بنابراین تمایل به عضویت در آنها افزایش می یابد.
فراتر از ویژگی های اصلی بروید. محصول شما هر کاری انجام دهد ، مجموعه ای از ویژگی های اصلی را دارد. اینها مواردی است که مردم انتظار دارند یک محصول انجام دهد. اگر کارهای بیشتری انجام دهید چه می کنید؟ یک شرکت آموزشی می تواند مربیگری شخصی را برای شرکت کنندگان ارائه دهد.
مشتری هدف خود را تغییر دهید. محصول یا خدمات خود را دوباره بسته بندی کنید و گروه غیر متعارفی را هدف قرار دهید. کیف دستی مردانه. یک متخصص کایروپراکشن که خدمات را به جای افراد به شرکت ها ارائه می دهد. ابزار ساخت و ساز برای زنان.
اگر می توانید راهی را بیابید که باعث می شود تجارت شما خیلی غیرمعمول و غیرمنتظره باشد ، به طوری که مردم نمی توانند چیزی را بگویند - خوب یا بد ، مهم نیست - شما این کار را کرده اید و پس انداز زیادی کرده اید.

شما قابل توجه یا نامرئی هستید.





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: