آیا مدرک کارشناسی ارشد برای بازاریابان ارزش ماندگاری دارد؟
نوشته شده توسط : worldmarketing

آیا مدرک کارشناسی ارشد برای بازاریابان ارزش ماندگاری دارد؟
اخیراً بحث های زیادی در مورد کارمندان "تمام پشته" یا T شکل وجود دارد: کلیاتی که می توانند کمی از همه کارها را انجام دهند. برای بازاریابان دیجیتال ، این بدان معناست که شما باید بتوانید یک نسخه جذاب بنویسید ، استراتژی های خلاقانه طراحی کنید ، یک صفحه فرود را کدگذاری کنید و یک الگوی ایمیل را طراحی کنید. هر چقدر خوب به نظر می رسد ، واقعیت های محل کار اغلب دستیابی به آن را دشوار می کنند.

حرفه ای ها به طور طبیعی شایستگی های اصلی را توسعه می دهند که در آن برتری دارند. در حالی که ممکن است در زمینه های دیگر نقاط قوتی داشته باشیم ، اما پروژه ها و پویایی تیم اغلب ما را مجبور می کند تا روی مهارت خاصی تمرکز کنیم در حالی که هم تیمی های ما کارهای دیگر را بر عهده می گیرند. برخی از بازاریابان از آزادی در گسترش مهارت های خود برخوردار هستند ، اما بسیاری از بازاریابان برای بخشهای طولانی از شغل خود همچنان بر روی یک مهارت خاص متمرکز هستند.

کسب مدرک کارشناسی ارشد می تواند به چندین روش زندگی حرفه ای شما را تنظیم کند.

تفکر متعارف معتقد است که کسب مدرک کارشناسی ارشد ویژگی هایی را نشان می دهد که کارفرمایان دوست دارند: مسئولیت پذیری ، مهارت های مدیریت زمان ، انگیزه اثبات شده و تعهد به یادگیری. گرچه این کیفیت ها مطمئناً مورد تقاضا هستند ، اما منحصر به متقاضیانی نیستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

زمینه هایی مانند سئو و بازاریابی دیجیتال ، عمدتاً از طریق کارکنان خودآموز حتی با علاقه به کشف روندها و سیستم عامل های نوظهور ، رشد چشمگیری داشته اند. اینترنت پر از فیلم های آموزشی ، راهنماهای راهنما و تصاویر سفید است که می تواند به بازاریابان دیجیتال کمک کند تا اصول تقریباً هر مهارت را درک کنند. کسب دانش تخصصی دیگر محدود به دانشگاه یا کلاس درس نیست.

با این حال ، یک شکاف باورنکردنی بین تمام عیار بودن و یک بازاریاب واقعاً خوب وجود دارد. راهنماهای آنلاین می توانند نحوه ایجاد یک کمپین AdWords و یک تقویم وبلاگ را به شما بیاموزند ، اما در ایجاد ایده استراتژیک لازم برای ایجاد یک برنامه بازاریابی چند کاناله موفق نیستند.

استراتژی بیش از تاکتیک ها
اگرچه تاکتیک های بازاریابی دیجیتال تحت الشعاع بازاریابی سنتی قرار گرفته است ، بسیاری از بازاریاب های دیجیتال تمایل دارند فراموش کنند که اصول اصلی استراتژی بازاریابی و ارتباطات بدون توجه به واسطه ای که در آن کار می کنیم ، ثابت مانده اند.

هویت برند - ساختن مارک چیزی نیست که به طور طبیعی برای بیشتر افراد به وجود بیاید و برای درک دامنه کامل ایجاد برند ، سال ها تجربه کاری لازم است. کسب مدرک کارشناسی ارشد می تواند به طور جدی این روند را تسریع کند ، به دانشجویان اجازه می دهد تا به هر جنبه ای از مارک تجاری شیرجه بزنند.
داده ها و تجزیه و تحلیل ها - بازاریاب های دیجیتال تقریباً به طور قطع با Google Analytics و برخی دیگر از ابزارهای گزارشگری آشنایی دارند ، اما این لزوماً در تجزیه و تحلیل داده ها تخصص ایجاد نمی کند. برنامه های بازاریابی و ارتباطات تشخیص داده اند که مشاغل مدرن با استفاده از داده ها پیشرفت می کنند و این یک حوزه حیاتی برای مطالعه است. دانشجویان فارغ التحصیل بازاریابی تجربه عملی مدیریت گروه های متمرکز ، انجام تحقیقات گسترده برای مشتریان واقعی و موارد دیگر را دارند. اکثر کارمندان جوان ذهنیت مبتنی بر داده ندارند ، اما این باید یکی از مهمترین اهداف شغلی بازاریاب باشد.
اخلاق - تفکر اخلاقی در دوره کارشناسی تحت فشار نیست ، و متأسفانه ، همیشه یک عنصر مهم در کارکنان جدید نیست. با این حال ، وقتی صحبت از ارتباطات شرکتی می شود ، اخلاق بسیار حیاتی است. برنامه های تحصیلات تکمیلی فکر اخلاقی را تحت فشار قرار می دهند و این چیزی است که باید نتایج را برای کل حرفه شما نشان دهد.
ایجاد محتوا - به جای اینکه دانشجویان را مجبور به نوشتن پایان نامه کنند ، برنامه های کارشناسی ارشد مدرن بر ایجاد نمونه کارها از طریق پروژه های مشتری محور تمرکز دارند. هر پروژه دانش آموزان را مجبور می کند تا تمرکز خود را کاهش دهند ، بهترین استراتژی ها را تعیین کنند و پیام های خود را تنظیم کنند. یافتن موفقیت با منابع محدود راهی عالی برای آماده سازی مدیران برای احترام به بودجه و جدول زمانی است.
رهبری و پاسخگویی - در حالی که دانشجویان مقطع کارشناسی گهگاه در تیم ها کار می کنند ، کارفرمایان می دانند که بسیاری از کارمندان جوان فاقد مهارت های نرم مورد نیاز در یک محیط حرفه ای هستند: کار گروهی ، ارتباطات ، هوش هیجانی ، مدیریت زمان و موارد دیگر. این چیز جدیدی نیست ، اما همچنین کسب مدرک کارشناسی ارشد می تواند به غلبه بر آن کمک کند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید دائماً در پروژه ها همکاری کنند ، به دنبال بازخورد و تأیید مربیان باشند.
روحیه کارآفرینی - کسب مدرک کارشناسی ارشد همیشه نشانه ای از یک کاندیدای شغلی با انگیزه و توانمند بوده است ، اما همچنین نشانه کارمندی است که آماده است زمان خود را برای رسیدن به یک هدف فدا کند. برنامه های کارشناسی ارشد اغلب باعث تقویت و تقویت روحیه کارآفرینی در دانش آموزان خود می شوند و این مهارت ها به محیط کار نیز منتقل می شود.
تغییر آموزش
برنامه های کارشناسی ارشد مدرن در حال تغییر از مدل تز سنتی آموزش به برنامه درسی متمرکز بر توسعه نمونه کارها و رشد حرفه ای هستند.

من در حال حاضر با دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات دانشگاه فلوریدا (UF) کار می کنم ، که اخیراً سه برنامه کارشناسی ارشد آنلاین را راه اندازی کرده است: طراحی وب و ارتباطات آنلاین ، ارتباطات استراتژیک جهانی و رسانه های اجتماعی.

برنامه های تحصیلات تکمیلی که تحت آموزش سنتی است ، UF دریافته است که دانشجویان از برنامه های کارشناسی ارشد که تخصص حرفه ای و دانشگاهی را ترکیب می کنند ، بیشترین سود را خواهند برد. دانش آموزان دانش بنیادی را که باعث ایجاد بازاریابی می شود ، همراه با بهترین شیوه های صنعت و گرایش های جدید از دانشکده های حرفه ای که در بالای بازی خود کار می کنند ، کسب می کنند.

البته ، یادگیری از حرفه ای ها تنها یک بخش از معما است. مزیت واقعی برنامه کارشناسی ارشد از بازخورد حرفه ای و بررسی همکار کار شما ناشی می شود. یک دوره کارشناسی ارشد خوب همکاری و نقد همکلاسی ها را تحت فشار قرار می دهد - شما هرگز در خلا نمی آموزید. موفقیت ها اعتبار سنجی می شوند ، شکست ها توضیح داده می شوند و اصلاح می شوند.

متخصصان امروز توانایی یادگیری از آزمون و خطا در محل کار را ندارند ، بنابراین انتخاب یک مدرک کارشناسی ارشد فرصتی را برای گسترش افق دید خود فراهم می کند و در عین حال بنیان استراتژیک خود را از طریق آموزش مداوم تقویت می کنید.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: