مخلوط ایده آل بازاریابی محتوا برای چشم انداز اجتماعی در حال تکامل | سری اول
نوشته شده توسط : worldmarketing

مخلوط ایده آل بازاریابی محتوا برای چشم انداز اجتماعی در حال تکامل
بنیانگذار و CTO Mobile Monkey در Inc گفت که Google+ خواهد مرد. کیم همچنین در وبلاگ خودش تکرار کرد که شایعات درست هستند. وی گفت: Google در حال شکستن جریانها و عکسهای خود به محصولات مستقل است ، و بردلی هوروویتس آنها را مدیریت خواهد کرد زمانی که اعلام کرد ، به طور مناسب Google+.
آیا واقعیت دارد؟
کیم گفت در حالی که هوروویتس در پست خود نام Google+ را ذکر نکرده است ، این نوشته روی دیوار است. کیم گفت که این دو محصول بیشترین تجربه کاربری شبکه Google+ را تشکیل می دهند و جدایی آنها پایان موفقیت گوگل در زمینه های اجتماعی (حداقل در پایان آن) است.

اگر مردم از ابتدا به کیم توجه می کردند ، تعجب آور نبود. شکی نیست اگر برای اولین بار این مطلب را می خوانید ، این یک موضوع بزرگ است. همانطور که در مورد بازاریابی اینترنتی وجود دارد ، برخی همچنان در انکار خواهند ماند و می گویند که این اتفاق نخواهد افتاد. حتی در صورت وجود ، برخی هنوز باور نمی کنند. این یک موضوع برای یک روز دیگر است.

کیم درباره آنچه گوگل می تواند با این شبکه اجتماعی انجام دهد مانند استفاده از آن فقط برای تبلیغات صحبت می کند. همانطور که کیم گفت ، اگر مضحک به نظر برسد ، زیبایی گوگل این است.

اما در مورد شما و دیگر بازاریابان محتوا که از + Google استفاده می کنید ، چه می کنید؟ این چطور روی کاری که انجام می دهید تأثیر می گذارد؟

اینطور نیست

از دست دادن Google+ برای بازاریابان محتوا هیچ چیز به معنای هیچ چیز نیست. در صورت وجود ، به شما فرصت بیشتری می دهد تا برعکس به اشتراک گذاری ، روی محتوایی که ایجاد می کنید تمرکز کنید.

اگر آنچه می نویسید با کیفیت باشد ، مردم هنوز آن را پیدا می کنند. اگر تنها استراتژی شما برای بازاریابی محتوا + Google است ، با مشکل روبرو هستید و باید روش خود را دوباره ارزیابی کنید. در حقیقت ، کسی باید مدتها پیش چنین کاری می کرد. آزمایش ناموفق با نویسندگی باید اولین نکته شما باشد.

این سوالی را مطرح می کند که همه در بازاریابی اینترنتی و محتوایی از همه می پرسند اما نمی توانند به اتفاق نظر برسند. این بحث داغترین بحث در هر دو صنعت است.

آیا مهمترین جنبه محتوا کیفیت است یا اشتراک؟

کیفیت در مقابل به اشتراک گذاری
هر دو استدلال هایی برای حمایت از ادعاهای خود دارند اما یکی مانند یک فرزندخوانده سرخ سر نادیده گرفته می شود.

جایی که در آن بحث می کنید ذهنی است و بر اساس آنچه مهمترین (یا آنچه در آن مهارت دارید) است.

افرادی که می گویند به اشتراک گذاری محتوا بسیار مهمترین است به نوبه خود می گویند کیفیت در واقع مهم نیست. اگر می دانید چگونه به اشتراک بگذارید و افراد را مجبور کنید روی محتوای شما کلیک کنند ، طلایی هستید. اگر به نظر جالب ، دارای GIF و الگوهای رفتاری بسیار جذاب باشد ، مردم آن را می خورند.
اگر افرادی که به محتوای خود علاقه مند می شوند آن را بخوانند و داستان زباله ناب باشد چه می کنید؟ با خطاهای دستوری همراه است ، کلمات را رها می کند و مانند کسی نمی تواند دو کلمه را کنار هم بخواند؟ به گونه ای خوانده می شود که گویی در پنج دقیقه ایجاد شده است و آنها می توانند آن را تشخیص دهند.

چگونه آن بازار یا بازاریابی مجدد برای مشتریان بالقوه انجام می شود؟

آیا این موضوع نیست؟

برای برنده شدن در تجارت شخصی ، یک شلیک دارید ، بنابراین بهتر است مطمئن شوید اولین بار آن را میخکوب می کنید. مهم نیست که یک داستان چند کلیک یا بازدید از صفحه داشته باشد ، اگر نتوانید آن کلیک ها یا بازدیدهای صفحه را به سود و درآمد تبدیل کنید.

خیلی اوقات ، افراد در اینترنت و بازاریابی محتوا مزخرفات من را کور می کنند. آنها چنان درگیر این هستند که چه تعداد از افراد محتوای خود را مشاهده می کنند ، آنچه را که واقعاً مهم است از دست می دهند. اگر یک میلیون بازدید صفحه داشته باشید اما تنها 1 درصد از آن به درآمد تبدیل شوید ، این چگونه کمک می کند؟

اگر نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید ، بهتر است به شرکت یا مشتریانتان خدمت کنید.

این مسئله به مسئله مشترک دیگری برای بازاریابان منجر می شود - بی صبری. آنها همه را می خواهند و همین الان هم می خواهند. هرچه راحت ترین و سریع ترین راه برای رسیدن به نتیجه باشد ، آنها آن را می خواهند. اگر آنها باید صبور باشند و وقت ، تلاش و تلاش کنند ، هیچ بخشی از آن را نمی خواهند.

به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان محتوا مزخرفات "مهمترین مطالب شما را به اشتراک می گذارند" می کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک داستان را با هم جمع کنید ، چند GIF یا الگوهای رفتاری خنده دار اضافه کنید ، آن را در Outbrain ، Stumble Upon ، Reddit (اگر کارما برای این کار دارید) و هر سایت دیگری که می توانید انجام دهید و جریان بازدید صفحه را مشاهده کنید برای تو.

شرکت هایی که این کار را صحیح انجام می دهند ، صبور هستند ، به آنچه که ایجاد می کنند افتخار می کنند و متوجه می شوند که گرفتن نتایجی که سود و درآمد را به همراه دارد زمان بر است. آنها می دانند که به دست آوردن نتایج ثابت و ثابت نیاز به استرس زیاد و سخت کوشی دارد.

تعداد کلیک ها و بازدیدهای صفحه به خودی خود خالی است و معنایی ندارد و تا زمانی که بازاریاب های بیشتری به این محتوا دست پیدا کنند ، این بحث ادامه دارد.

این بدان معنا نیست که شما این اعداد را نمی خواهید ، اما مگر اینکه آنها تجارت شما را پیش ببرند ، چرا مهم است؟ اگر نرخ جستجوی بالایی دارید و افراد سایت شما را بدون خرید ترک می کنند ، این یک میلیون بازدید صفحه چگونه به خط اصلی کمک می کند؟

هدف برای ترکیب مناسب است
به جای اشتراک یا کیفیت ، از ترکیبی از هر دو استفاده کنید. جسور باشید در زمان پخش خط را دنبال نکنید.

چرا باید یکی باشد یا دیگری؟

برای ایجاد محتوای عالی وقت بگذارید و سپس برای به اشتراک گذاشتن آن وقت بگذارید. تا زمانی که کیفیت وجود داشته باشد ، اشتراک گذاری آن را متوقف کنید. وقتی افراد را وارد وبلاگ خود می کنید ، می خواهید آنها را در آنجا نگه دارید. وقتی به اشتراک می گذارید شما اعتبار و اعتبار شرکت یا مشتری خود را ایجاد می کنید. اگر کیفیت محتوا سازگار باشد ، افراد شروع به اعتماد به شما می کنند و شما را جستجو می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: