بهترین نکاتی که می توانید برای بازاریابی از آن استفاده کنید | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

4. کاری کنید که محصول شما خودش به فروش برسد.
پیتر دراکر به خاطر 60 سال سابقه کار در مشاوره مدیریت معروف بود. دراکر پدر بنیانگذار تئوری مدیریت و مشاور مشاور برخی از مدیرعاملان برجسته تجارت ، از جمله آلفرد اسلون و اندی گراو بود.

در حالی که او کتابهای زیادی در زمینه مدیریت نوشت ، یکی از سخنان وی در مورد مشتریان بسیار مهیج است: "هدف از بازاریابی شناخت و درک مشتری از مشتری است که محصول یا خدمات متناسب با او باشد و خودش بفروشد." اگر مخاطبان خود را واقعاً بشناسید و محصولی با تناسب عالی در بازار کالا ایجاد کرده باشید ، خود فروش خواهد داشت.

5- همیشه به این فکر کنید که چگونه توجه مخاطب خود را جلب کنید.
گری واینرچوک - که به او گری وی نیز می گویند - به دلیل تأثیر در بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی مشهور است. وی بنیانگذار VaynerX ، یک شرکت هلدینگ رسانه ای و ارتباطی و همچنین آژانس تبلیغاتی VaynerMedia است.

گری وی به طور مشهور پتانسیل اینترنت را در اواخر دهه 90 شناسایی کرد و شرکت شراب سازی خانواده خود را به صورت آنلاین جلب کرد تا توجه بازار را بیشتر جلب کند. به دلیل ذکاوت اولیه در زمینه بازاریابی ، وی در برگزاری سخنرانی برای شرکت های دیگر به امید یافتن فرصت بزرگ بعدی موفق شده است.

گوگل برای اولین بار در دهه 90 AdWords را راه اندازی کرد و گری وی از آن استفاده کرد - اکنون ، او به شرکت ها می آموزد که چگونه توجه مخاطبان خود را ترسیم می کند. او می گوید که در مورد دستیابی به مصرف کنندگان وسواس زیادی دارد و صرف نظر از پیشرفت های تکنولوژیکی یا ایجاد اختلال در بازار ، همه چیز جلب توجه مخاطب است. علاوه بر این ، او توصیه می کند از فرصت هایی استفاده کنید که بهترین ضربه برای شما است

6. مصرف کنندگان از آنچه فکر می کنید باهوش ترند.
به نقل از دیوید اوگیلوی گفته است: "مصرف کننده یک جنون نیست ، او همسر شما است."

اوگیلوی امپراتوری تبلیغات خود را بر اساس درک عمیق مخاطبان هدف خود بنا کرد. اگرچه ممکن است اظهارنظر وی از تاریخ گذشته باشد ، اما اصل اصلی این امر را حفظ می کند - مشتریان شما باهوش تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. این فقط به شما کمک می کند تا تحقیقات گسترده بازار را با این فرض انجام دهید که مشتریان شما نیز در حال انجام تحقیقات خود هستند.

بقیه توصیه های اوگیلوی از این ایده اصلی ناشی می شود - او توصیه می کند که به زبان مصرف کنندگان هدف اقناع کنید ، تبلیغات خود را در عین حال روشن نگه دارید و مهمتر از همه ، به وقت و هوش مخاطب خود احترام بگذارید.

7. بر نتایج تمرکز کنید.
آن لونز به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی Adobe علاقه زیادی به خلاقیت و رسانه دارد. وی در دوران تصدی خود بر روی راه حل های بازاریابی دیجیتال و بازگرداندن خلاقیت به فضای فناوری و مبارزات بازاریابی خود تمرکز کرده است. در حال حاضر ، او پیشگام دسته جدیدی از بازاریابی است - حرکت از بازاریابی دیجیتال به مدیریت تجربه مشتری.

او برای همکاری و ارتباطات ، دو توانایی بین صنعتی و رکود اقتصادی که به افراد کمک می کند از خود دفاع کنند ، ارزش قائل است.

لوینس موفقیت خود در Adobe را دو برابر شدن نتایج داده محور می داند. وی گفت: به منظور ارتقا mart توانمندی martech یا فن آوری بازاریابی ، مبارزه اصلی این است که افراد و فرایندهای مناسب به وجود بیایند. او می گوید ، "این ابزارها خود مشكلات كسی را حل نمی كنند. من معتقدم ، بدون تغییر نحوه مشاهده استعداد خود ، این فناوری به درد شما نخواهد خورد." در نهایت ، بسیار مهم است که شما از استعداد و فن آوری خود برای دستیابی به نتیجه بهره می گیرید ، بدون اینکه تصور کنید این فن آوری تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: