بهترین نکاتی که می توانید برای بازاریابی از آن استفاده کنید | سری پنجم
نوشته شده توسط : worldmarketing

14. عرضه و تقاضا را کنترل کنید.
همه ما این جمله را می دانیم ، "الماس برای همیشه لطفاً". با این حال ، الماس همیشه نادر گرانبها و گران قیمت نیست که ما امروز آنها را می شناسیم - یک استراتژی حیله گرانه و تبلیغات از طرف De Beers طول کشید تا اعتبار الماس را ذاتی نگه دارد. ارزشمند و مطلوب.

در اواخر قرن نوزدهم ، الماس در آفریقای جنوبی کشف شد و بازار طغیان کرد. برای ارزشمند نگه داشتن الماس ، سیسیل رودز تمام زمینه های استخراج معادن آفریقای جنوبی و شرکت هایی را که روی آنها کار می کنند ، از جمله یکی متعلق به دو برادر با نام خانوادگی دی بیر خریداری و ادغام کرد. شرکت معدن De Beers شکل گرفت و تمام تولید و توزیع الماس های آفریقای جنوبی را در انحصار خود داشت.

از آنجا که این شرکت توزیع و عرضه اکثر الماس های بازار را کنترل می کرد ، آنها کمبود کاذب محصول را ایجاد کردند و بنابراین قیمت ها را افزایش دادند. علاوه بر این ، آنها در سال 1938 کمپین معروف بازاریابی خود را تحت فشار قرار دادند ، "یک الماس برای همیشه لطفا برای". کمپین آنها مصرف کنندگان را متقاعد کرد که الماس عشق برابر است و هرچه الماس بزرگتر باشد ، ابراز عشق نیز بیشتر است.

امروزه ، تقریباً همه زوج های نامزد ، تعهد خود را نسبت به یکدیگر با حلقه های الماس ثابت می کنند ، نتیجه مستقیم کمپین بازاریابی De Beers. آنها ثابت کردند که محدود کردن عرضه تقاضا را تحریک می کند ، و ایجاد ارتباطات عاطفی قوی با محصولات یک استراتژی بسیار موفق است.

16. لذت از طریق سرگرمی.
سیرک نوع اصلی سرگرمی در قرن نوزدهم بود. "بزرگترین نمایش روی زمین" همه اینها را داشت: حیوانات عجیب و غریب ، هنرمندان ذوزنقه ، شعله کش ها و شگفتی های بی پایان برای تعجب. P.T. بارنوم سرگرم کننده ، تاجر و مبتکر نهایی بازاریابی بود.

او می دانست چگونه پیشنهاد خود را با منافع مخاطبانش هماهنگ کند - او "شناخت کاملی از طبیعت انسان داشت ... برای خوشایند و تملق افکار عمومی". وی از این دانش برای ایجاد شهود در مورد اینکه چه اقداماتی را ایجاد می کند ، فرصت هایی برای تبلیغ نمایش خود و چگونگی خوشحالی مشتریان در سراسر کشور استفاده کرد.ن 





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: