بازاریابی در دندانپزشکی (بخش دوم)
نوشته شده توسط : worldmarketing

8. یادآوری قرار ملاقات
رشد تمرین شما فقط در جذب بیماران جدید نیست. حفظ روابط با بیماران موجود شما به همان اندازه اهمیت دارد.

ارسال یادآوری قرار ملاقات - یا یادآوری برای تعیین وقت ملاقاتشان - یک روش عالی برای شرکت مجدد و یک روش مطمئن برای اطمینان از دریافت مراقبت های مورد نیاز آنها است.

یادآوری قرار ملاقات می تواند به شکل زیر باشد:

ایمیل
متن ها
تماس تلفنی (این ممکن است حداقل روش مورد نظر باشد)
کارت های ارسال (همیشه خطر از بین رفتن یا تأخیر در نامه وجود دارد)
بسیاری از شیوه ها از ترکیبی از یادآوری فیزیکی مانند کارت پستال با یادآوری دیجیتالی مانند ایمیل یا متن استفاده می کنند.

9- خبرنامه
خبرنامه ها تقریباً شبیه به بازاریابی محتوا هستند ، فقط ارسال بلاگ درست به صندوق ورودی بیماران شما ارسال می شود. این در مورد دستیابی به آنها به جای این است که امیدوارم آنها بیایند شما را پیدا کنند. خبرنامه ها باید حاوی اطلاعاتی ارزشمند باشند که مخاطبان شما مایل به دیدن آن هستند.

پس از همه ، اگر آنها این کار را نکنند ، پیش از آنکه بدانید ، راه دکمه اشتراک مشترک را طی خواهید کرد.

هنگام ارسال خبرنامه ، این ایده خوبی است که بخواهید از بیماران بخواهند انتخاب کنند و به ندرت ارسال کنند که هیچ کس شما را به هرزنامه ارسال نکند. باز هم ، اگر این را ارزشمند کنید ، مردم از دیدن آن در صندوق ورودی خود خوشحال خواهند شد.

10. کمپین های بازاریابی
بازاریابی مجدد عملی برای دستیابی به کاربرانی است که قبلاً با آنها رابطه قبلی دارید و تلاش می کنید تا آنها را به یک اقدام خاص تبدیل کنید. برای اینکه کاربران بتوانند از چک شش ماهه خود استفاده کنند یا برای ارتباط با بیماران بالقوه که سایت شما را بررسی کرده اند اما تبدیل نشده اند ، می توانید از بازاریابی استفاده کنید.

آگهی های فیس بوک یکی از بهترین سیستم عامل ها برای بازآرایی مجدد است ، این امکان را به شما می دهد تا بر اساس فعالیت خاص در سایت خود یا با بارگذاری مخاطبان سفارشی ، مجدداً از آن استفاده کنید.
شما حتی می توانید از بازاریابی برای تبلیغ محصولات جدید یا رویه های آرایشی به مشتریان موجود استفاده کنید ، مانند اینکه Invisalign را به خط خود اضافه کنید یا یک روش سفیدتر کردن دندان جدید داشته باشید.

11. کلمات خود را متنوع کنید
اگر می خواهید سایت شما فرصتی برای کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو داشته باشد ، تحقیقات کلمات کلیدی ضروری است. و در حالی که شما کاملاً باید برای اصول اولیه مانند "دندانپزشک واشنگتن" شلیک کنید ، باید در خارج از صندوق نیز فکر کنید. کلمات کلیدی خود را متنوع کنید.
برای مثال در نظر گرفتن کلمات کلیدی اضطراری یک استراتژی عالی است. "برداشتن دندان اضطراری اضطراب" و "دندان شکسته اورژانسی" نمونه های بسیار خوبی است. شما حتی می توانید سعی کنید برای "دندانپزشک باز در آخر هفته" رتبه بندی کنید.

توجه داشته باشید که هرگونه سرویس اضطراری احتمال جستجوی بیشتر از طریق جستجوی صوتی بیشتر است و متناسب با آن کلید واژه را تنظیم کنید.

بازاریابی بیمار دندانپزشکی
روشهای مختلف زیادی برای انجام بازاریابی بیمار دندانپزشکی وجود دارد و این یازده ها همه موثر هستند. بهترین شرط شما این است که همیشه بررسی کنید که رقابت شما چه کاری انجام می دهد و اینکه چه چیزی را ارائه می دهید منحصر به فرد و متفاوت است.

دانش خود را در مورد بیماران خود اول قرار داده و از آن اطلاعات برای ارتباط با آنها بر روی سیستم عامل هایی که در آن قرار دارید استفاده کنید ، کلمات کلیدی را که فکر می کنید جستجو می کنید ، هدف گذاری کنید و در رویدادهایی که فکر می کنید آنها بوده اند شرکت کنید.

از ترکیبی از استراتژی های مختلف استفاده کنید که به بهترین وجه برای تمرین شما و بیمارانی که می خواهید جذب کنید ، استفاده می شود و قبل از اطلاع از این کار ، شاهد افزایش قرار ملاقات ها خواهید بود.

برای ایجاد یک برنامه جامع بازاریابی یا کمپین PPC برای بازاریابی بیمار دندانپزشک خود به کمی کمک نیاز دارید؟ ما تجربه و اشتیاق را برای کمک به شما داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

شما چی فکر میکنید؟ آیا برای جذب بیماران جدید از هر یک از این روش های بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنید؟ کدام ها برای شما بهتر کار کرده اند؟ نظرات و سوالات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: