2 روند بازاریابی در صنعت زیبایی
نوشته شده توسط : worldmarketing

2 روند بازاریابی در صنعت زیبایی
امروزه تقریباً غیرممکن است که در شبکه های اجتماعی بدون برخورد با محتوای مربوط به صنعت زیبایی مواجه شوید. این می تواند یک کمپین ، تبلیغات محصول یا اخباری درباره خرید یا راه اندازی برند باشد. اکثر مارک های زیبایی پتانسیل شبکه های اجتماعی را برای گسترش بازاریابی و تبلیغات خود از همان اوایل کشف کردند. چگونه می تواند باعث افزایش تعامل و وفاداری برای برندشان شود. بیایید نگاهی به بزرگترین روند بازاریابی در صنعت زیبایی امروز بیندازیم.

اگر ترجیح می دهید در یک مطالعه موردی عمیق شوید ، بررسی کنید که چگونه این مارک بین المللی زیبایی با موفقیت این روند بازاریابی را در راه اندازی حضور خود در یک بازار رقابتی در آسیا جمع کرده است

دانلود مطالعه موردی

تملک برند و گسترش بازار. اگر در صنعت زیبایی یا به طور کلی بازاریابی یا تبلیغات هستید ، این موضوعی است که بارها و بارها شنیده اید. مارک های بین المللی مانند لوازم آرایشی Bobbi Brown از طریق تجارت الکترونیکی به جنوب شرقی آسیا گسترش می یابد ، Etude House وارد بازار زیبایی در هند می شود و ریمل با نگاه 'لندن' به بازار مالزی می رود. در حالی که تعداد بیشماری از محصولات K-beauty همچنان قلمرو خود را در ایالات متحده مشخص می کنند.

خرده فروشان - هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین ، نیز در تلاشند تا از این رشد استفاده کنند. Ulta Beauty مستقر در ایالات متحده با راه اندازی برنامه ریزی شده خود در کانادا بین المللی است. واتسون های هنگ کنگ در بازار زیبایی ویتنام رقابت می کنند. حتی آمازون نیز از طریق ویترین و تبلیغات آمازون خود به این بازار می رود.

بدون شک بخش زیبایی در زمینه خرده فروشی نوآوری را به دنبال داشته است. در سال 2018 ، مارک زیبایی ژاپنی SK-II اولین فروشگاه هوشمند را در سنگاپور راه اندازی کرد و تجربه خرید را برای مصرف کنندگان تغییر داد. به آنها راهی بدهید تا درباره پوست خود بیشتر بدانند و محصول مناسب نیازهای خود را کشف کنند.

فروشگاه هوشمند SK-II Future X در Orchard ، سنگاپور واقع شده است

پاپ آپ فروشگاه هوشمند SK-II Future X در Orchard ، سنگاپور

در حالی که مارک هایی مانند کلینیک و نوتروژنا از هوش مصنوعی برای جذب مشتری های جوانتر با تجربه مشتری شخصی تر استفاده کرده اند.

نوآوری ، فراتر از خرده فروشی تا بازاریابی نیز گسترش می یابد. در این مقاله ، ما به روند بازاریابی که صنعت زیبایی را شکل می دهد ، توجه خواهیم کرد.

1. اختلال دیجیتال
عادت های خرید در حال تغییر است. فناوری های دیجیتال راه را برای تجارت الکترونیکی و رسانه های اجتماعی هموار کرده و مدل های جدید تجاری و کانال های ارتباطی را برای مارک ها امکان پذیر می کند. برای مصرف کنندگان ، دیگر فقط محصول نیست. درعوض ، آنها متمرکز بر تجربه شده اند و نقش رسانه های اجتماعی همچنان در حال رشد است.

رسانه های اجتماعی فراتر از این است که فقط به روندهای تعامل یا لکه بینی دامن بزنند ، اکنون باعث وفاداری به مارک تجاری و تمرکز بر محصول می شوند. حقیقت این است که ، بازاریابان دیگر کنترل ندارند. مصرف کنندگان بخش عمده ای از گفتگوهای مربوط به نام تجاری شما را به صورت آنلاین تحویل گرفته اند. و مصرف کنندگان در شبکه هایشان بیش از تبلیغات شما به نظرات و بررسی های آنها اعتماد می کنند.

بخش زیبایی مدت هاست که این واقعیت جدید را درک کرده است. از فیس بوک گرفته تا یوتیوب ، تا اینستاگرام ، وقتی صحبت از پذیرش بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود ، از خط تولید جلوتر هستند. طبق گفته های استاتیستا ، 96 درصد از مارک های زیبایی از قبل نمایه اینستاگرام دارند.

آمار Statista در اینستاگرام

در نظرسنجی رسمی فیس بوک ، 80٪ از Instagram برای تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا خدمات استفاده می کنند. منطقی است - اینستاگرام مانند یک پلت فرم بررسی تلفیقی است و اکنون قسمت مهمی از سفر خریدار است.

آیا بازاریابی اینستاگرام بخشی از استراتژی شماست؟ زمان آن فرا رسیده است که اطمینان حاصل کنیم.

لیست نهایی بازاریابی اینستاگرام را بارگیری کنید

2. بازاریابی تأثیرگذار
صنعت زیبایی یکی از اولین کسانی است که توانایی بازاریابی تأثیرگذار را درک می کند. مارک ها می فهمند که مصرف کنندگان دیگر مانند گذشته کالاهای زیبایی را نمی خرند و تبلیغات سنتی دیگر از همان نفوذ برخوردار نیستند.

با توجه به اینکه امروزه مصرف کنندگان تمایل به اصالت و فراگیر بودن دارند ، مارک های زیبایی برای دستیابی و تعامل بهتر با مخاطبان هدف خود با اینفلوئنسرها همکاری می کنند. اینفلوئنسرها به طور معمول دارای یک شبکه کاملاً منظم از پیروان هستند که به نظرات آنها اعتماد می کنند و به داستان هایشان مربوط می شوند. دقیقاً مانند چگونگی اعتماد به توصیه های دوست.

هرم نفوذ

منبع: www.socialmediatoday.com

یکی از عوامل اصلی این تغییر ، افزایش تعداد مصرف کنندگان "متولد دیجیتال" است که به آنها Generation Z نیز گفته می شود.

با توجه به اینکه 65٪ از این گروه برای کشف و انتخاب محصولات زیبایی به شبکه های اجتماعی متکی هستند ، این انتظارات به نوبه خود بر نوع محتوای (و تأثیرگذارها) مارک ها تأثیر گذاشته است. (منبع: Econsultancy)

اینستاگرام لوازم آرایشی استرالیا

پست های تأثیرگذار از حساب های رسمی اینستاگرام آرایشی و بهداشتی Australis ، بینش از تجزیه و تحلیل Talkwalker

اینستاگرام Revlon

پست های تأثیرگذار از حساب های رسمی Revlon Cosmetics در اینستاگرام ، بینش از تجزیه و تحلیل Talkwalker





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: