نوشته شده توسط : worldmarketing

اخیراً ایمیلی از فردی دریافت کردم که به دنبال فرصت شغلی آنلاین بود. این شخص به تازگی به یک منطقه روستایی نقل مکان کرده بود و قادر به انجام سفر طولانی به کار قبلی خود نبود. یکی دیگر از موانعی که این فرد با آن روبرو شد ، مسئله نیاز به پول ASAP برای پرداخت صورتحساب ها و هزینه های زندگی روزانه بود. با این حال ، آنها هنوز هم انعطاف پذیری و مزایای رئیس بودن خود را می خواستند.

6 مشاغل خانگی که می توانید بدون پول شروع کنید در حالی که این ممکن است به نظر یک مورد ناامیدانه باشد ، اما اینطور نیست.

در واقع گزینه های زیادی برای افرادی وجود دارد که می خواهند کارمزد خود را با هزینه های کم یا بدون هزینه راه اندازی کنند.

مشاغل خانگی که بدون پول می توانید شروع کنید
1. کنفرانس های جانبی دیجیتال
اگر وب سایت در زمان جوانی من در اطراف بود ، من زمان زیادی را صرف آزمایش برنامه های کناری دیجیتالی می کردم. درآمد دیجیتال حول انجام کارهای کوتاه است ، مانند آزمایش وب سایت ها ، تماشای فیلم ها ، استفاده از برنامه های گوشی های هوشمند ، تکمیل نظرسنجی ها و موارد دیگر!

اگرچه شما در تکمیل کارهای خرد ثروتمند نخواهید شد ، اما یک روش عالی برای دستیابی به جریان نقدی است.

در اینجا چند نمایشگر جانبی دیجیتال برای بررسی وجود دارد:

دستان فانتزی
Fancy Hands برای تکمیل کارهای کوچک مانند تحقیقات آنلاین ، پاسخ دادن به ایمیل ها ، رزرو سفر ، قرار ملاقات ها ، ورود داده ها و موارد دیگر ، دستیار مجازی مستقل استخدام می کند. وظایف چیزی در حدود 3.00 - 7.00 دلار برای تازه واردان پرداخت می کنند و از آنجا بالا می روند. پرداخت ها هر سه شنبه دیگر از طریق دولا انجام می شود و شما می توانید در هر زمان از شبانه روز کار کنید.

Fiverr
Fiverr یک پلتفرم آنلاین است که در آن می توانید سرویس های مینی فریلنس مانند طراحی آرم ، نوشتن تبلیغات ، ویرایش عکس یا فیلم ، ایجاد تصویر ، صداگذاری و موارد دیگر را به فروش برسانید. با Fiverr ، اکثر کنسول ها 5.00 دلار قیمت دارند ، این بدان معناست که پس از برآورد سیستم عامل ، 4.00 دلار درآمد کسب خواهید کرد. اگرچه ممکن است فکر کنید این اتلاف وقت است ، برخی از فریلنسرهای Fiverr در شش رقم در سال شناخته شده اند! اگر به Fiverr علاقه مند هستید ، کتاب The Fiverr Master Class: The Fiverr Secrets of Six Power Sellers را ببینید.

InboxDollars
InboxDollars به ​​شما امکان می دهد برای نظرسنجی ها ، خواندن ایمیل ها ، بازی ها ، بازخرید کوپن ها ، جستجوی وب و خرید آنلاین پول نقد کسب کنید. عضویت رایگان است و برای ثبت نام 5.00 دلار دریافت خواهید کرد. پرداخت ها از طریق چک انجام می شود. InboxDollars که بخشی از CotterWeb Enterprises است ، دارای رتبه A + با Better Business Bureau است.

سوگ باکس
Swagbucks یک بستر آنلاین است که در آن می توانید امتیازاتی به نام SB کسب کنید که برای کارت های هدیه و کوپن قابل استفاده است. با دیدن فیلم ها ، بازی کردن ، پاسخ دادن به س questionsالات ، خرید آنلاین و حتی وبگردی با استفاده از نوار ابزار آنها می توانید به راحتی امتیاز SB را کسب کنید. به دوستان خود مراجعه کنید و حتی امتیاز SB بیشتری نیز کسب خواهید کرد. امتیازات SB شما برای کارت های هدیه آمازون ، تارگت ، استارباکس ، پی پال و والمارت قابل معامله است. Swagbucks همچنین به شما 5 دلار پاداش ثبت نام می دهد! Swagbucks ، که بخشی از Prodege ، LLC است ، دارای رتبه A با Better Business Bureau است.

در حالی که ممکن است در ابتدا کنسول های دیجیتال کناری خیلی پول به نظر نرسد ، هر کمی جمع می شود! یکی از کارآفرینانی که من می شناسم ، Lori Cheek ، توانسته است از برنامه های جانبی برای تأمین بودجه تجارت برنامه دوست یابی خود استفاده کند. درباره موفقیت او با کنسرت های کناری می توانید اینجا بخوانید.
ایجاد یک وبلاگ
بدیهی است که ، من یک مدافع بزرگ برای راه اندازی وبلاگ کسب درآمد خود هستم. با این حال ، اگر بخواهید این کار را به صورت رایگان انجام دهید ، کمی مشکل ایجاد می شود. اول ، شما دو گزینه برای شروع دارید - می توانید از گزینه رایگان وردپرس یا Blogger استفاده کنید ، که یک پلت فرم رایگان تجاری است. هر دو از نظر عملکرد و طراحی دارای ویژگی های مشابهی هستند و می توان از هر دو کسب درآمد کرد ، اما فقط از طریق شبکه های تبلیغاتی مربوطه.

معنی این امر این است که شما می توانید از وبلاگ خود درآمدزایی کنید ، اما فقط با استفاده از WordAds یا تبلیغات Adsense Blogger. وردپرس به شرطی که شرایط آنها را رعایت کنید ، امکان بازاریابی وابسته را در بستر رایگان خود فراهم می کند. استفاده از یک بستر رایگان ممکن است توانایی درآمد شما را محدود کند ، اما پایه اولیه ایجاد مخاطب را برای شما ایجاد می کند. وقتی کمی پول جمع کردید ، می توانید وبلاگ خود را به راحتی به نسخه پولی وردپرس منتقل کنید ، جایی که می توانید از طریق وبلاگ خود به هر طریقی که می خواهید درآمد کسب کنید.

و هنگامی که این کار را انجام دادید ، حتماً این پست ها را در مورد کسب درآمد بررسی کنید:

نحوه کار با مارک ها: یادگیری طناب های بازاریابی اینفلوئنسر
چگونه اولین تبلیغ دهنده وبلاگ خود را بدست آوریم
کسب درآمد با بازاریابی وابسته
3. ارائه خدمات مراقبت از کودکان
در دوران نوجوانی ، پرستاری بچه نان و کره من بود. من می خواهم از بچه های همکار پدرم ، بچه های محله ، خواهر و برادرهایم و همچنین بچه های کلیسایی که در آن حضور داشتیم ، نگهداری کنم. این راهی آسان برای بدست آوردن پول بود و بدیهی است که من هیچ مبلغی را برای تبلیغ خدمات خود هزینه نکردم. در حالی که بیشتر مشتریان من از طریق مراجعه دهان به دهان بودند ، من همچنین قادر به ارائه خدمات مراقبت از کودکان خود در تابلوی اعلانات محلی در کلیسای خود بودم و به همه گفتم که می خواهم کار کنم.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: